اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244791
تاریخ انتشار: 1397/07/02 00:55
فرماندار بهمئی در گفتگوئی رسانه ای عنوان داشت:
سنائی: انتخاب بهمئی آگاهانه و هدفمند بود، چرا که این شهرستان در مرز خوزستان است، شهرستانهای زیادی با فاصله اندک در استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نزدیک بهمئی هستند، بنابراین تیم رسانه‌ای او می دانستند کجا را انتخاب کنند که به هدف خود برسند.و از سوی دیگر در شهرستان بهمئی خدمات لازم و متناسب به مردم داده نشده و به جامعه و مطالبتشان بی‌توجهی صورت گرفته است

عصرجهان-حکمت الله سنائی فرماندار بهمئی در گفتگوئی رسانه ای با ابتکار جنوب عنوان داشت:
خبر رسید محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشور در ادامه سفرهای خود قصد سفر به شهرستان بهمئی را دارد، موضوعی که اتفاق افتاد و او به این شهرستان سفر کرد. نکته جالب در این سفر استقبال مردم شهرستان بهمئی از احمدی نژاد بود. استقبال مردم از رئیس جمهور سابق دست به دست در فضای رسانه‌ای شبکه‌های اجتماعی می چرخید و عنوان می شد استقبال مردم از رئیس جمهور سابق چشمگیر بود. مسئله ای که اتفاقا ردپای تیم رسانه‌ای احمدی نژاد درآن به خوبی دیده می شود و پشت پرده آن نشان می دهد که از قبل هماهنگی هایی برای حضور افراد از نقاط مختلف در این استقبال انجام شده.
اما فرماندار بهئمی در خصوص ادعاهای مطرح شده نظر دیگری دارد و در واقع گفت وگو با وی نشان داد حقیقت ماجرا چیز دیگری است. او که در جریان کم و کیف بهتر این ماجرا بود گفت: همهٔ استقبال کننده‌ها از این شهرستان نبوده‌اند و نیمی از استقبال کنندگان از خارج از شهرستان آمده بودند. انگیزه‌های این استقبال متفاوت است و نباید برداشت خاصی از حضور مردم شود.

در بحث استقبال از رئیس جمهور سابق اغراق شده است
حکمت الله سنایی در این خصوص گفت: در بحث استقبال از رئیس جمهور سابق اغراق شده و این اغراق طبیعی است.
وی ادامه داد: اساساً هدف سفرهای احمدی‌نژاد در شرایط فعلی که مسئولیت تأثیر‌گذاری ندارد و خطر حذف از فضای سیاسی کشور را حس می کند القای این امر است که او همچنان در سپهر سیاسی کشور حضور دارد و او در القای این ذهنیت، به هر ابزار و روشی متوسل می شود. کما اینکه با سخنان تحریک آمیز و شیوهٔ بیان خاص خود سعی در تحریک مردم به شعار دادن علیه مسئولین و حتی تنش آفرینی داشت.
فرماندار بهمئی تصریح کرد: بدون تردید احمدی‌نژاد در شهرستان طرفدارانی دارد، لیکن انگیزهٔ افراد متفاوت است و ابداً نمی‌توان این طرفداری را در راستای مخالفت با دولت فعلی تفسیر کرد.  می‌توان گفت در شرایط فعلی کشور و با توجه به ویژگیهای شخصیتی احمدی‌نژاد، هر کسی از هر قشری و با هر تفکری حتی از روی کنجکاوی ممکن است در محل سخنرانی ایشان حاضر شود.

انتخاب بهمئی از سوی احمدی نژاد آگاهانه و هدفمند بود
 فرماندار بهمئی ابراز داشت: انتخاب بهمئی آگاهانه و هدفمند بود، چرا که این شهرستان در مرز خوزستان است، شهرستانهای زیادی با فاصله اندک در استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نزدیک بهمئی هستند، بنابراین تیم رسانه‌ای او می دانستند کجا را انتخاب کنند که به هدف خود برسند.
شاید برای بهتر دیده شدن این مسئله باید آن را از چند منظر بررسی کرد. نخست آنکه یا در شهرستان بهمئی خدمات لازم و متناسب به مردم داده نشده و به جامعه و مطالبتشان بی‌توجهی صورت گرفته و یا هم اینکه خدمات ارائه شده ولی اطلاع رسانی لازم انجام نشده و مردم در هر صورت یا به دلیل اعتراض به وضع موجود و یا بی اطلاعی از خدمات دولت فعلی چنین استقبالی را انجام داده اند.

یکی از ابعاد مورد بررسی در این مسئله عدم پاسخگویی به مطالبات مردم دراین شهرستان و به موازات آن نداشتن عملکرد خاص از طرف دولتمردان دولت یازدهم و دوازدهم در شهرستان بهمئی است موضوعی که فرماندار این شهرستان با شفاف سازی و ارائه مستندات و شاخص ها آن را رد می کند و با بیان اینکه کارنامهٔ دولت در بهمئی کارنامهٔ قابل قبولی‌ست می گوید: در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی، خدمات خوبی در سطح شهرستان انجام شده یا درحال انجام است. سنایی در تشریح خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان تحت مدیریتش بیان داشت: در حوزه برق، ایستگاه 132 کیلو ولتی برق لیکک که 11 سال متوقف بود با پیگیری‌های این دولت فعال شده، خط انتقال آن شروع به کار کرده و ایستگاه هم به زودی به مناقصه گذاشته می شود تا مشکل ضعف ولتاژ برق شهرستان که مشکل همیشگی بوده و روی سرمایه‌گذاری تاثیر منفی داشت حل شود.
مقام عالی دولت در شهرستان بهمئی ادامه داد: در حوزه گازرسانی نیز تا پایان سال 98 یا اوایل سال 99 علاوه بر شهر، بیش از 95 درصد روستاهای شهرستان از این نعمت برخوردار می‌شوند. وی با بیان اینکه تقریبا بالای 90 درصد شهرستان پوشش تلفن همراه دارند تصریح کرد: 70 درصد شهرستان بهمئی از پوشش اینترنت پر سرعت برخوردارند و بقیه مناطق نیز در دست پیگیری و اقدام است. سنایی فعال بودن پروژه آب‌رسانی سد کوثر با 40 درصد پیشرفت فیزیکی را از خدمات مهم در حوزه آب در شهرستان دانست و اظهار داشت: امسال نیز بالغ بر 18میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به این پروژه اختصاص داده شد تا ظرف کمتر از دو سال این پروژه به بهره‌داری برسد و مشکل آب شرب شهرستان حل شود، ضمن اینکه سهم قابل توجهی از آب نیز برای مصارف صنعتی در نظر گرفته شده که می تواند به توسعه شهرستان کمک قابل توجهی کند.
وی به اقدامات قابل توجه دولت درحوزه راه روستایی اشاره کردو گفت: تقریبا همه روستاهای بدون آسفالت شهرستان در حال آسفالت است و در همین راستا پروژه‌ای به نام 22 روستا پیش بینی شده که 5تا6 مورد از این روستاها آسفالت شده و مابقی را نیز تصمیم داریم با اعتبارات در نظر گرفته شده اجرایی کنیم. فرماندار بهمئی با بیان اینکه عملیات زیرسازی و ابنیه فنی فاز دو چهار خطه ورودی لیکک به سمت بهبهان انجام شده و تنها آسفالت آن مانده اضافه کرد: محور ارتباطی بهبهان به بهمئی نیز به عنوان پرترافیک‌ترین مسیر شهرستان چهار خطه شده و فقط 10کیلومتر آن که درحوزهٔ خوزستان قرار دارد باقی مانده، که با آسفالت آن، این محور بطور کامل چهار خطه می شود.این مقام مسئول ادامه داد: زیرسازی و ابنیه فنی فاز اول راه ارتباطی لیکک به جایزان که در همین دولت کلنگ زنی شده انجام شده و قرار است به زودی آسفالت شود که با اجرای پروژه هم شاهد کاهش 25 کیلومتری مسافت شهرستان بهمئی با استان خوزستان  و شهرستان های آن و برخی بنادر جنوبی خواهیم بود و هم می توان به خروج شهرستان بهمئی از بن بست امیدوار بود.
سنایی بهره‌برداری از بزرگترین سد شهرستان بعد از بیش از 8 سال در دهه فجر را مهمترین اقدام دولت در حوزه کشاورزی دانست و گفت: با بهره‌برداری از این سد شاهد تحول عظیم در بخش کشاورزی شهرستان در بخش ممبی با توجه به پتانسیل های موجود در این بخش خواهیم بود.
وی بهره برداری از بیمارستان 32 تخت‌خوابی شهرستان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در نیمه اول سال 98 را مهمترین اقدام دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان دانست. سنایی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری در حوزه عمران شهری تمام کوچه و خیابانهای  شهرستان آسفالت می شود ادامه داد: سیمای شهر لیکک مرکز شهرستان در این دولت دگرگون شده و ورودی وخروجی شهر به عنوان مرکز شهرستان بهمئی درحال ساماندهی است.
فرماندار بهمئی سند خوردن اراضی لیکک و حومه این شهر به نام سازمان ملی زمین و مسکن در دولت نهم را  از مشکلات ریشه دار مردم خواند و اضافه کرد: به واسطه وجود این مشکل، مردم اجازه ساخت و ساز و هیچ گونه فعالیت عمرانی در شهر را نداشتند که با تلاش های این دولت و تاکید استاندار محترم مراحل پایانی حل آن در وزارت راه در حال انجام است و قرار است به زودی این مشکل حل شود.
انتخاب شهرستان بهمئی به عنوان شهرستان پایلوت توسعه پایدار
سنایی عنوان کرد: انتخاب شهرستان بهمئی توسط دولت تدبیر و امید به عنوان شهرستان پایلوتِ توسعه پایدار اقدام مهمی بود که در سال جاری و به پیشنهاد استاندار محترم، از بین  8 شهرستان استان انجام شد که نشان از توجه خاص دولت و استاندار محترم به شهرستان بهمئی دارد. او ادامه داد: سند توسعهٔ بهمئی توسط سازمان مدیریت در یک ماه گذشته تدوین شده و دو هفته پیش نیز نهایی و به وزارت کشور ارسال شد که متناسب با آن برنامهٔ عملیاتی راهبردی توسعه بهمئی اجرا می‌شود.
مقام عالی دولت در شهرستان بهمئی با یان اینکه در هفته دولت امسال 6 طرح به نمایندگی از 75 طرح شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد، خاطرنشان کرد: امسال در شورای برنامه ریزی بهمئی 32 میلیارد تومان توزیع شد و با احتساب اعتبارات ملی و سایر اعتبارات، در مجموع اعتبارات شهرستان به 62 میلیارد تومان از محل های مختلف می‌رسد.
 وی به اقدامات دولت در حوزه آموزش هم اشاره کرد و ابراز داشت: مدرسه ی مسکن مهر که در دولت دهم نیمه کاره رها شده بود در این دولت با 1 میلیارد اعتبار تخصیص یافته در کمتر از یک سال به بهره برداری خواهد رسید.
وی  احداث بیش از ده سالن و چمن مصنوعی در شهر و روستاها، و مجتمع ورزشی مسکن مهر لیکک، با دو سالن، یک زمین چمن و یک خانه ی جوان و فضای اداری در حال ساخت را از مهمترین خدمات دولت درحوزه ورزش شهرستان بهمئی دانست.
عمق محرومیت در شهرستان بهمئی زیاد است
با توجه به اقدامات انجام شده در شهرستان بهمئی و با توجه به گفته‌های فرماندار فرض اول که همان عدم خدمات دهی لازم به شهرستان بوده کمرنگ و از اساس رد می شود. البته به گفتهٔ سنایی عمق محرومیت در شهرستان بهمئی زیاد است و عمر شهرستان بودن آن 17 سال است و قطعا هر چقدر هم خدمات ارائه شود باز هم این محرومیت ریشه دار به راحتی جبران نخواهد شد. روشن شدن عملکرد دولت در بهمئی  دو مسئله را مطرح می کند اینکه یا تیم اجرایی دولت نتوانسته آنطور که باید این عملکرد و اقدامات را اطلاع رسانی و مردم را در جریان کم‌وکیف آن قرار دهد یا هم مردم به واسطه اطلاع رسانی در جریان خدمات دولت هستند ولی باز هم انتظار خدمات و توجه بیشتر به شهرستان خود را دارند.
از تریبونهای مختلف دولت را تخریب می کنند/یکی از پاشنه آشیل‌های دولت تدبیر و امید ضعف اطلاع‌رسانی است
در باب ضعف اطلاع‌رسانی قطعا باید پذیرفت یکی از پاشنه آشیل‌های دولت تدبیر و امید همین موضوع است. اینکه علیرغم خدمات انجام شده دولتمردان نتوانسته‌اند در اطلاع‌رسانی موفق باشند و از طرفی تریبونهای تخریب دولت نیز پرقدرت و جدی عمل می کنند. فرماندار بهمئی هم منکر این مسئله نمی شود و در این خصوص می گوید: ضعف اطلاع‌رسانی در دولت تدبیر و امید را چه در سطح کشور و چه استانها نمی توان انکار کرد و این دولت دولت مظلومی بوده است.
سنایی در خصوص اطلاع‌رسانی خدمات در شهرستان هم بیان داشت: نمی توانیم ادعا کنیم صددرصد ایده آل عمل کرده ایم ولی تمام تلاش خود را کردیم تا از ظرفیت رسانه ها و سایر شبکه های اجتماعی و امکانات موجود در این راستا استفاده کنیم. مدیران ما در فضای مجازی و واقعی همیشه پاسخگو هستند و بنا به تاکید استاندار محترم، مسئولین و مدیران کل استانی بیشترین سفرها را به شهرستان دارند.
 وی تصریح کرد: شاید بخشی از به‌چشم نیامدن خدمات، به شرایط کلی جامعه و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریمها و کارشکنیهای خارجی و داخلی برمی‌گردد که دولت به خاطر آنها تحت فشار است و علاوه بر این عده ای نیز از تریبونهای مختلف دولت را تخریب می‌کنند و خدمات دولت را ناچیز و ضعفها را بزرگ جلوه می دهند، ولی نباید همه مشکلات را به گردن دولت انداخت و اجازه داد خدمات دولت تحت الشعاع قرار بگیرد.



کانال تلگرام عصر جهان


بهمئی
|
Iran
|
1397/07/02 01:29
  +3

  -0
پاسخ
اینگونه نیست که شما می گوئید احمدی نژاد برای مردم کار کرد و وی را دوست دارند اگر کسی از شهرهای همجوار امده باشد برای کبک و ابمیوه و پست نیامد به عشق احمدی نژاد امد
همشهری
|
Iran
|
1397/07/02 08:13
  +3

  -0
پاسخ
خدایا نگذار دروغ بگویم زیرا دروغ ظلم کثیفی است....(گزیده ای از نیایش شهید چمران..)
بهمئی2
|
Iran
|
1397/07/02 09:09
  +2

  -0
پاسخ
جناب سنائی برق لیکک ک فرمودی تابستان ولتاژها زیر 220ولت بود که اصلا پاسخگو نبود وتا امروز که دما هم تغیر کرد همچنان قطعی برق است در رابطه با گاز زیر ساخت اصلی را خود دولت احمدی نژاد وخطوط اصلی را کار کرد مثل یک اسب زین شده تازه جاهای که که دارین گاز کشی میشه اکثر روستاها خالی از سکنه هستن که بیت المال را به غارت دادید کارهای غیر کارشناسی برا دولت وکشور که هزینه دارد برای مردم هم هزینه دارد راه خوب هم 5کیلومتر ک زیر سازی آن آماده است اما اگر 10تا افغانی هم بودند تا امروز پیشرفت آن در همین حد شاید کمتر بود بعضی از سایت های طرفدار شما گفتند ک مردم سرگرمی نداشتند آمدند اما نه مردم کرج هم بخاطر سرگرمی آمدند شایدهم نارضایت که ازدولت وقت فرمودی صحیح تر باشد لطفآ .مردم فقط به پاس خدمات گذشته آمدند وهمان چها قرش یارانه چون العان مردم بیکار وبدهکار فقط می تونن با 45500 نان شب را بگیرند که همین مبلغ هیچگونه افزایش پیدا نکرد ووووو.....
پاسخ ها
شما انصاف ندارید
|
Iran
|
1397/07/02 11:07
  +2

  -0
سنائی بعد از 6 سال نتونسید مدرسه مسکن مهر را تکمیل کنید بعد از 6 سال نتونستید اب سد کوثر را که کلی از کارهایش را دولت احمدی نژاد انجام داد به ثمر برسانید
اگر مدیران این دولت کور و کر هستند یه چرخی در در مجتمع اداری سر تپه بزند و آقای فرماندار از اتاقت برو بیرون هم یه هوایی بخوری و عملکرد احمدی نژاد را ببینید ببین دلت در اونجا کاری انجام داد یا نه
پروژه های مدرسه سازی هاجر و عفاف را نگاه کن ببین دولت کاری در حد و اندازه هایش انجام داد یانه
هه هه هه
|
Iran
|
1397/07/02 11:19
  +2

  -0
خودته ناراحت نکن این دولت کجا حرف راست زد که این دومیش باشد
اگر یه روزی خیلی ناراحت بودید و دلتان گرفت و نیاز به خندیدن داشتید حتما سخنان جهانگیری در انتخابات را نگاه کنید از خنده روده بر خواهید شد برادر خجالت خوب چیزی هست
شهروند
|
Iran
|
1397/07/02 09:14
  +2

  -0
پاسخ
با سلام و عرض ادب خدمت مدیر عصر جهان و و مردم شریف شهرستان در مورد متنی که فرماندار فرمودن اینکه جناب اقای سنائی کجا دولت روحانی به درد خورد که سنگشو برای چند روز بیشتر ماندن در سمت فرماندار به سینه میزنی اگه دولت برای این شهرستان کاری کرده بود این همه افراد با تحصیلات بیکار نبودن مهندس عمران فراوان برق مکانیک و .........کجای کاری اقای فرماندار یا فقط خودتون رو میبینین که صبح کت شلوار میپوشین میان سر کار جناب اقای فرماندار وقتی باید از صبح ساعت پنچ تا شیش عصر بیا تو یه قفس تو بید بلند روزی ۶۵۰۰۰هزار کار کنی ۲۸ روز در میاد ۱۸۲۰۰۰۰ و گوجه کیلوی هفت هزار میبینی که راهی برا دزدی قتل غارت نمیگذارین پس جناب فرماندار به چه دلیل از این دولت حمایت میکنی دولت قبل دخل ما با خرجمون میخوند مردم از احمدی نژاد حمایت کردن اصلانم ربطی به موقعیت شهر نداره کجا قرار گرفت اینجا هیچ کرج رو چی میگی اونجا هم موقعیت جغرافیایی بودکار بود ادم بود انسانیت هم بود الان هیچی نیست من لیسانس عمران دارم چرا باید روزی 65کار کنم که هیچ کجای زندگی رو نمیگیره اقای فرمانداررررررررر
بهمئی
|
Iran
|
1397/07/02 10:58
  +2

  -0
پاسخ
آقای فرماندار انتظار نداشیم برای دو روز دنیا و باقی ماندن بر صندلی فرمانداری اینگونه حقایق را نادیدیده بگیرید مدیر عصر جهان عکس ها و فیلم ها را به اشتراک بگذارید تا نادرستی سخنان فرماندار ثابت شود
شهروند
|
Iran
|
1397/07/02 11:00
  +2

  -0
پاسخ
جهانتاب واقعا خجالت آور است که این مصاحبه را منتشر کردی و برایت متاسم که خودت را فدای اشخاص می کنی
جواد
|
Iran
|
1397/07/02 11:36
  +1

  -0
پاسخ
آقای فرماندار خودت خودت در مصاحبه محکوم کردید
۱_انتخاب از سوی احمدی نژاد نبوده ،درخواست دادن اون هم پذیرفت ،در جریان باشید قراره به زودی به دوگنبدان هم بیاد اما فعلا بخاطر گرمی هوا نمیاد،
۲_ اگر عمق محرومیت در بهمئی خیلی زیاد هست *پس چطور کارنامه دولت هم قابل قبوله؟*
آقای فرماندار بنظر شما خدمات انجام شده و پوشش خبری داده نشده یا نارضایتی مردم از عدم انجام خدمات دولت هست؟
کارنامه دولت حتی قبولی شهریور رو هم نداره و قطعا مردوده
خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه
دد
|
Iran
|
1397/07/02 11:39
  +2

  -0
پاسخ
آخخخخخخخخ سی سنایی. بابا مردم میداننند دولت شیخ حسن دروغگوست
ممبی قهرمان
|
Iran
|
1397/07/02 16:08
  +2

  -0
پاسخ
برادر سنائی سلام
شما با این مصاحبه دست به خودزنی نمودید
ای کاش سکوت می کردید

یک سوال از آقای سنائی
میشه بفرمایید سال ۸۴ دور دوم به چه کسی رای دادید؟؟؟

خیال می کنید حافظه ها فراموش کار شده اند؟؟؟
این مصاحبه یک شکست برای شماست
ایسوی
|
Iran
|
1397/07/02 16:17
  +2

  -0
پاسخ
آقای فرماندار
در دوران احمدی نژاد خودت در جریان آن همه اقدامات مثبت بودی...
و الان برای منافع سیاسی همه آن سال های خوب را نفی میکنی؟؟؟
واقعا به چه قیمتی
ناشناس
|
Iran
|
1397/07/02 16:20
  +2

  -0
پاسخ
آقای سنایی اگه این دولت اهل برنامه و کار بود تو فرماندارش نمیشدی
داداش بعد دو سه هفته تازه از خواب پریشون بلندت کردن تا با نوشتن این چرندیات خودتو سبک کنی
والا بخدا حیفه بگن تو روی صندلی نشسته ای ک روزی زیر پای مبشری پر از توان کاری بوده

غندی
|
Iran
|
1397/07/02 16:26
  +2

  -0
پاسخ
فرماندار در زمان احمدی نژاد در روابط عمومی فرمانداری بهمیی کار میکرد و همه خدمات دولت را رسانه ای میکرد اونهم با آب و تاب کامل و تام و رای هم داد در دور دوم سال ۸۴ به محمود
حالا اینگونه..!!!..
الان هم گفت مردم به مطالبات خود در دولت روحانی نرسیدند😀
و از احمدی نژاد استقبال کردن😀چه تناقض گویی😀😀
صنم خانوم
|
Iran
|
1397/07/02 16:36
  +2

  -0
پاسخ
آقای سنایی تو رو خدا مردم رو چی فرض کردی
با این چرندیاتی ک اینجا ثبت کردی رو داری توی چهره مردم شهرت
توی چهره جوانان فارغ التحصیل بیکار شهرت نگاه بندازی
بخدا دروغگویی عاقبتی نداره

حدیث داریم حکومت با کفر موندنی تره تا با ظلم

به جوونیت رحم کن طرف ظالم نباش
بخدا از روز روشن تره این دولت تا ۱۴۰۰ نمیرسه

برو توبه کن تا دیر نشده
حسن ساز
|
Iran
|
1397/07/02 17:28
  +2

  -0
پاسخ
جناب سنایی خسته نباسی با تمام احترامی که برات قائلم
ولی نمی دانم با کدوم سند کارنامه دولتتان را قابل قبول می نامی
شرافتن مردم بهمیی را فراخوان کن وچهارتا از پروژه وطرحهایتان که در سطح شهر اجرا وافتتاح کردی معرفی کنید
خدمات دولت احمدی نژاد در منطقه بهمئی قابل کتمان نیست ساختمانی که در آن هستی از پروژهای دکتر احمدی نژاد هست
ولی مورد اینکه فرمودی دلیل انتخاب بهمئی دکتر احمدی نژاد برای سفر
برادر عزیزخودت به این حرفت فکر کردی چه فرمودی
شما خوب می دانی که بهمئی ها از شش ماه پیش تاکنون دنبال دعوت دکتر بودندوحدود چندماه طول کشید تا موافقت دکتر را کسب کردند
خواهشا آخرت خودت را به خاطر چهار روز بر کرسی ریاست خراب نکن
وخودت را در منطقه در انظار عموم خراب نکن
امام علی فرمود اگه پست هاماندنی بودند به من تو نمی رسیدند
بهمئی۱
|
Iran
|
1397/07/02 17:37
  +2

  -0
پاسخ
حتما دلفان نوراباد یا تالش یا حصارک کرج هم خوزستان در کنارشان بود ...اصلا مگه میشه در کنار هر استانی استان دیگه ای نباشه...دولت حرف
بهاری
|
Iran
|
1397/07/02 17:46
  +2

  -0
پاسخ
پنج ساله یه مدرسه نتونستی بزنی برا مسکن مهر چشاتو باز کن ببین چندتا خونه مسکن مهری اندازه مدرسه اونجا ساخته شده تو دولت احمدی نژاد ...تازه اداره جات پیش مسکن مهر بماند...فعلا یه مدرسه بسازین مسکن مهر تا ماهم بگیم شما خیلی کار کردین...خخخخ
مهمان
|
Iran
|
1397/07/02 17:46
  +1

  -2
پاسخ
کامنتها رو که میخونم به این نتیجه میرسم که هیچ یک از دوستانی که نظر دادند مصاحبه را نخواندند.
بنده خدا فرماندار میگه برق دارد مزود مناقصه، یکی کامنت میگذاره که ضعف ولتاژ برطرف نشد و ...
سنائی بدون مدرک و سند حرف نمیزنه
حقگو
|
Iran
|
1397/07/02 19:45
  +2

  -0
پاسخ
آقا ایقد شماتت نکنین
خودتونو بذارین جای آقای فرماندار
فرماندار دولت است مجبور است از دولت دفاع کند.
حتی اگر شده به دروغ
خودم
|
Iran
|
1397/07/02 19:49
  +2

  -0
پاسخ
گویند:پادشاهی داشت بادمجان می خورد ندیمش درباره فواید بادمجان مقاله ها برایش خواند.

چون پادشاه از خوردنش سیر شد و به اصطلاح دل زده شد گفت:از بادمجان خوشمان نمی آید!

ندیمش بار دیگر در ذم و نکوهش بادمجان جملات زیادی گفت!

پادشاه رو به ندیمش کرد و گفت :همین حالا تو داشتی بادمجان را تعریف می کردی؟!!!

ندیم گفت: پادشاه به سلامت باد! مرا چیزی گفتن که شما را خوش آید نه بادمجان را!!!!

آقای سنایی برای خوشامد مردم حرف نمیزند
برای رضایت بالادستی ها اینا را گفته
یه آشنا
|
Iran
|
1397/07/02 20:09
  +1

  -1
پاسخ
اقای جهانتاب گفتم اون پیام منو نزار
کاش اخلاق رسانه ای حالیت بود

جنابعالی یه کامنت را 8 دفعه برای ما ارسال می کنید کلی مطلب راجع به فرماندار می گوید بعد پیام می دهید که پاک کنم بر چه مبنائی این سخنان را نوشتی؟ و برچه مبنائی گفتید درج نشود؟ تعریف اخلاق رسانه ای چیست؟ پاک کردم اما این کار من غیرحرفه ای بود

اصلاح طلب
|
Iran
|
1397/07/02 21:37
  +2

  -0
پاسخ
مگه بهمئی هم فرماندار داره
رضا
|
Iran
|
1397/07/02 22:04
  +2

  -0
پاسخ
ککا تو که در دولت احمدینژاد روابط عمومی بودی. خودت همه ی اون خدمات ارزنده را رسانه ای می کردی. دلم برات میسوزه
تارا
|
Iran
|
1397/07/02 22:04
  +2

  -0
پاسخ
ایشششششششششششششششششش
بهمئی
|
Iran
|
1397/07/02 22:36
  +2

  -0
پاسخ
فرماندار بعد از ۳ هفته تازه از کما که بواسطه شدت ناراحتی از اون استقبال بود خارج شدی و به حرف اومد
نمیدانم شاید هم بخاطر موقعیت کاری و صندلی لرزانش از جایی بهش خط دادن که تو هم مثل دیگران بزن و خودتو تبرئه کن تا موقعیتت رو از دست ندی
محمدی
|
Iran
|
1397/07/02 22:48
  +2

  -0
پاسخ
آقای فرماندار لطف کن ۵ تا از خدمات دولت روحانی در این ۵ سالی که حاکم بود رو در شهرستان بهمئی آدرس بده تا برویم‌ ببینیم بعدش یه لطفی کن از جایی که نشسته ای تا ساختمان پیام نور و آخر مسکن مهر که تا قبل از دولت احمدی نژاد آجری روی این تپه پیدا نمیشد نگاهی بینداز تا متوجه چرایی استقبال چشمگیر از دکتر بشی که نه تنها اغراق آمیز نبوده بلکه ۱ دهمش هم بخاطر محدودیتها انعکاس داده نشد
شهروند
|
Iran
|
1397/07/02 22:57
  +2

  -0
پاسخ
آقای فرماندار حضرتعالی که میگن زمانی در دولت قبل روابط عمومی بودی و نگارش خوبی داشتی حالا چرا نمیتونی از عملکرد خودت و دولت محبوبت بنویسی که گلایه میکنی به مردم خوب اطلاع رسانی نمیشه
مگه انتظار دارید منتقدان برای کارهای نکرده ازت دفاع کنند
فرمودید دولت در سطح کشوری رسانه ندارد نوبخت راستگو و جهانگیری کم تو تلویزیون با حرف بهشت رو تحویل مردم میدهند؟ ماشاالله هر شبکه ای میزنیم این دو در حال گزارش خدمات فراوان دولت هستن !!! تو هم یکی از برادران نوبخت رو استخدام کن برای روابط عمومی که خدمات بینظیرت بر کسی پوشیده نباشد
دختر بهار
|
Iran
|
1397/07/02 23:50
  +2

  -0
پاسخ
اقای فرماندار گفتی رسانه ای نداری خدمات دولتتو توی این شهرستان به گوش مردم برسونه
بیا یه کاری کن ماهی ۵۰ تومن وای فای منو شارژ کن
خودم کنیزتم
کل خدماتتو تا گوش ترامپ هم میرسونم کر بشه گوشی ک نخواد بشنفه
مگه احمدی نژادی ها با همین گوشی هاا هزاران نفر رو توی ۲۴ ساعت خبردارنکردن
هر چ رسانه های ... و دولت و ائمه جمعه فریاد زدن بابا نیاید
این خبر دروغه
سفری در کار نیست
دولت مجوز نمیده
شاهکار فضای مجازی رو دیدی
حالا بیا ثوابی در حق من
خدمتی در حق خودت و دولت کن
سرجمع ۵۰ تومن وای فا منو شارژ کنید تا خودم خبرهاتون رو به گوش های کر و چشم های نابینا برسونم
فقط تو رو خدا خبر دروغ تحویلم ندی
هزینه عمل دماغ بدجور رفته بالا
صداقت در گفتار
|
Iran
|
1397/07/03 01:45
  +2

  -0
پاسخ
سلام بجان خودم فرماندار عزیز همین کامنت ها را بخونه بسه بابا بیخیالمردم که گوشاشون دراز نیست عقلدارن چشم دارن اگر راست میگویی بگذار یکبار دیگه احمدی نژاد بیاد لیکک اما تبلیغات راهم ازاد کن جلسه شورای تامین هم نزن تمام مردم میان بابا جان خیلیها نفهمیدن که این سفر کی هست ولی بیخیال اگر راست میگویی از ساختمان فرمانداری برو جای دیگری چون خدمت دولت احمدی نژاده بعد هم مگه دولت حضرتعالی چند سال دیگه وقت داره که به مناقصه گذاشتی ایستگاه برق را تو که هنوز نتونستی جاده ای را افتتاح کنی بعد هم تمام این پروژه هارا جناب هاشمی بنفع خودش مصادره کرده که فقط دلالی هست وپول خوردن تو که بعنوان فرماندار هنوز نتونستی یک مسکن بزنی در دولتت فقرا به نوایی که نرسیدن کمیته همه را از زیر پوشش دراوردن شما شعار عبور از تحریمتان پدر مملکت رادراورده مردم شهرت نبودن تمام خانواده ات بودن ازشان بپرس مردم کجایی بودن رسانه احمدی نژاد لیکک را انتخاب کردن یا مردم لیکک تورا خدا بیخیال مردم با جان دل خواستنش زحمت کشید خدمت کرده لطف کن سرت را از پنجره اتاق فرمانداریت بیرون بیار وخدمات دولت احمدی نژاد را ببین با با کاش بعداز سه هفته پیام نمیدادی ابرومندتر بوده تو که مخالف امدنش نبودی فشار زیاده شما که ما شاء الله در کلیه برنامه های مجازی عضو هستید دانلود کن کلیه سفرهای احمدی نژادرا فقط لیکک که نیست در کرج بعد از لیکک بود دیدی داداش نگران نباش توهم احمدی نژاد ی هستی ولی روت نمیشه بگی یه ادرس دیگه هم بهیت میدم تمام اماکن ورزشی خدمات دولت مرد احمدی نژاد هست برو ببین به مردم بگو برای جوانان چکار کردی کنترل بازار را چکار کردی عزیزم رب گوجه شده چهارده هزارتومان میدانی یعنی چه خوشتیپ پراید شده چهل پنج میلیون میدانی یعنی چه میوه چنده تعزیرات حکومتی حضرتعالی مسولش کجاست بیخیال خوشتیپ بزار دهنمان بسته باشه در دولتت یک مسجد بنانشده یک حسینیه زده نشده از چه بهیت بگویم خوشتیپ بیخیال استه برو استه بیا تا گربه نیشت نزنه چکار داشتی حرف بزنی تو بیا خدارا وکیل بگیر یک مدیر خوب ونمونه ات را به مردم معرفی کن بابا این مدیرانت که حال مدیریت ندارند خوابشان میاد لباسهای بدون اتو تنشان هست چه کار شاهکاری برای مردم کردن اصلا عزیزم بیا اگه راست میگی ریس جمهورت را دعوت کن بعد ببین مردم چطور از خجالتش در میان مردمت را نادان خطاب نکن کم عقل خطاب نکن بدان سیاسی تراز مردمت در ایران وجود ندارد مااز استاندار خواهش میکنیم سنایی فرماندار با اخلاقی بوده با فشار بداخلاقش نکن فعلا مصلحت نظام سکوته بدان دولتت به اندازه صد سال به این مملکت اسیب رسانده ولی ....
دوست
|
Iran
|
1397/07/03 11:37
  +0

  -0
پاسخ
دوستان خیلی عصبانی نباشید
تا جایی که میدانم فقط سنایی در بین مسئولین موافق حضور احمدی نژاد بود.
در جواب منقدان در یکی از گروه ها هم گفت برای حرف به حرف مصاحبه اش دلیل و سند دارد.
و خاضر است رو در رو پاسخ دهد.
تا جایی که میشناسمش بدون سند حرف نمیزنه.
مطمئن باشین سنایی بیشتر از احمدی نژاد دلش میسوزد برای شهرستان
محمد
|
Iran
|
1397/07/04 12:54
  +0

  -0
پاسخ
به نظرم طرفداران دولت روحانی سکوتو اختیار کنند خیلی بهتر است با این وضعیت اسفناکی که ایجاد کردند آخ احمدی نژاد کجایی زودتر بیا
احسانی
|
Iran
|
1400/08/09 22:07
  +0

  -0
پاسخ
از کی تا حالا کارنامه دانش آموز خنگ را خودش صادر میکنه و توش نمره مینویسه

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*