اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244820
تاریخ انتشار: 1397/07/03 19:44
عضو تیم دعوت کننده احمدی نزاد به شهرستان بهمئی:
حسین طیب خواه: در ابتدا جای سئوال دارد که چطور فرماندار تازه بعد از ۳ هفته یادش اومده شدت خشمی که در دعوت از دکتر داشت را اکنون ابراز نماید؟!این خود نشان از به روز نبودن فرماندار و البته غیر طبیعی بودن مصاحبه ایشان دارد.

عصرجهان-پس از انتشار و بازنشر مصاحبه  فرماندار بهمئی در باب سفر محمود احمدی نژاد به شهرستان بهمئی حسین طیب خواه رئیس اسبق هلال احمر در دولت تدبیر و امید یکی از تیم دعوت کننده احمدی نزاد در گفتگو با یکی از رسانه ها به سخنان حکمت الله سنایی واکنش نشان داد(لینک مصاحبه فرماندار-کلیک کنید)
متن این گفت و گو به شرح زیر است:
فرماندار بهمئی اذعان کرده که در بحث استقبال مردمی از دکتر احمدی نژاد به بهمئی اغراق شده، نظر شما به عنوان عضو دعوت کننده چی هست؟
در ابتدا جای سئوال دارد که چطور فرماندار تازه بعد از ۳ هفته یادش اومده شدت خشمی که در دعوت از دکتر داشت را اکنون ابراز نماید؟!
این خود نشان از به روز نبودن فرماندار و البته غیر طبیعی بودن مصاحبه ایشان دارد.
شاید مجبور بوده که بعد از ۳ هفته اقدام به این مصاحبه نموده است؟!
به هر حال، هر کسی انگیزه فرماندار را نداند اما بنده، بعنوان عضو دعوت کننده، خوب می دانم ناراحتی فرماندار از این است که در جریان سفر دکتر احمدی نژاد هر چه تلاش کرد که از جایگاه رئیس شورای تامین خدشه و خللی ولو کوچک  به نحوه استقبال مردم و یا لغو سخنرانی وارد کند،نتوانست انجام دهد.
شدت ناراحتی ایشان از این منظر قابل بررسی هست که به گفته یکی از کارکنان خود فرمانداری،که ناراحتی و شدت بهم ریختگی ایشان را دیده بود، این بود که مجموعه تیم دعوت کننده شهرستان، با قاطیعیت عمل کردند و هیچگونه هماهنگی و  در اخذ مجوزها هم در خصوص محل برگزاری و هم زمان و دیگر برنامه ها با ایشان به عنوان نماینده دولت بعمل نیاوردند.
وقتی ایشان خود را در شهرستان هیچکاره دیدند و بالطبع مورد فشار فراوان سیاسیون برای لغو برنامه هم بودند، طبیعی بود که ناراحت شوند.
خیلی بد هست که فرماندار باشی ولی تا روز اجرای یک برنامه با شکوه، اطلاع نداشته باشید، به گونه ای که خود در سایت ها و فضای مجازی مصاحبه و اذعان کنید که منم مثل شما، شایعه سفر را از سایتها متوجه شده ام!!
فرماندار بعد از این که متوجه جدی بودن سفر شده بود تلاش فراوانی نمود که با اعضای دعوت کننده ارتباط برقرار نماید، اما از آن جایی که هدف ایشان خلل در برنامه بود و بنده و دوستان برگزار کننده، از این موضوع مطلع بودیم حتی پاسخ تلفن همراه ایشان و تلفن دفترشان داده نمی شد و این باعث شدت خشم فرماندار و احساس کوچک فرض کردن خودشان، شده است.
بله! این یک ضعف جدی برای یک فرماندار هست که از طرف مردم و هیئت های مذهبی نسبت به ایشان، بی اعتمادی مطلق به وجود بیاد که حتی حاضر به پاسخ به تلفن شخصی فرماندار و دفترش نباشند.
چرا که فرمانداری که خود باید مجری قانون باشد، نماد بی قانونی شده است و با خشم و تعصب جناحی، دنبال تنش درست کردن و لغو سخنرانی بود.
فرماندار یهمئی اعتقاد به هدفمند بودن دعوت احمدی نژاد به بهمئی دارد.آیا چنین هست؟
واقعیت دعوت از دکتر احمدی نژاد به مانند سادگی و مردمی بودن ایشان هیچ پشت پرده ای ندارد.
اعضای دعوت کننده و هئیت های مذهبی شهرستان علی الخصوص هیئت امنای مسجد شهیدان جشان زاده و برخی از خانواده ای شاهد و ایثارگر، بیش از چند بار از ایشان دعوت رسمی و مکتوب جهت حضور در شهرستان را داشتند که اسناد و نامه نگاری های آن موجود هست.
این نکته هم از سر غیض هست که نسنجیده سخن می گویند.
نشانه این خشم و غضب در این هست که در اطلاع رسانی به دوستان ما اجازه نصب حتی یک بنر در سطح شهر داده نشده و فقط از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی کردیم که اگر اجازه می یافتیم بنر و پوستر و تراکتهای تبلیغاتی را نصب می کردیم بدون شک، جمعیت بیشتر از این می شد.
در بحث استقبال از بیرون، هم باید عرض کنم که حقیقت و واقعیت این هست که بعد از شور و حماسه مردم بهمئی، تازه متوجه شدیم که اگر تبلیغات درست انجام می گرفت جمع کثیری از بخش ها و روستاهای همجوار حضور پیدا می کردند و بعد از سفر، گلایه های فراوانی شد که چرا اطلاع رسانی نشده بود؟!
شدت استقبال از دکتر چنان زیاد بود که مردم در طول مسیر از فرودگاه تا شهرستان بهمئی به محض اطلاع مشتاقانه در جاده منتظر حضور دکتر بودند و دکتر بارها مجبور شدند که در بین مردم پیاده و به احساسات آنها پاسخ دهند.
فرماندار بهمئی نشان دادند که تجربه اندکی در برخورد با مسائل کلان دارند و مدیریت ایشان در این خصوص جای تاسف و نقد فراوان دارد.
برخی نامه های محرمانه ایشان در خصوص عدم همکاری در تامین و انتظامات پیرامونی، که در هر برنامه ای به عهده ایشان هست نشان از  استیصال و ناتوانی ایشان در تجزیه و تحلیل درست شرایط حساس دارد.
البته سوابق ضعیف و غیر قابل دفاع فرماندار کنونی و فرماندار سابق و اسبق دولت ناکارآمد، در این شهرستان، موید این مطلب هست که شایسته سالاری در نگاه این دولت، معنا ندارد و همین موضوع، باعث ناکارآمدی کل مجموعه شده است ودر کل مشت نمونه خروار هست...
در طول ۶ سال کارنامه غیر قابل دفاع این دولت در شهرستان، چند فرماندار تغییر و تحول شده که هر کدام به نوعی خودشان باعث و بانی بحران ها و آسیب های جدی به اعتماد و معیشت مردم شده اند.
از فاجعه برگزاری انتخابات گرفته تا دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای تا کارهای خلاف قانون این فرماندار که نمونه عینی اش تلاش برای بر هم زدن سخنرانی فرهنگی دکتر احمدی نژاد بوده که کاملا قانونی و توسط مردم طراحی و برنامه ریزی شده بود.
این که فرماندار عملکرد دولت را قابل دفاع می دانند آیا چنین هست؟!
وقتی در شهرستان کوچکی مانند بهمئی، فرماندار با همان ادبیات ارباب وعده ها مشکلات معیشتی مردم را نادیده می گیرد و ضد و نقیض صحبت می کند و اعلام می کند که عمق محرومیت زیاد هست ولی کارنامه دولت را درخشان می داند باید حق بدهید به مردم، که از دست همین عملکرد ضعیف و دروغ هایی هست که اینقدر با شکوه از احمدی نژاد استقبال می کنند.
فرماندار کنونی و چند فرماندار قبلی این دولت در حد اندازه رفع مشکل  فقط یک مدرسه مسکن مهر نبودند که حالا بیایند و عملکرد بی نظیر احمدی نژاد را زیر سئوال ببرند و عملکرد نداشته خود و دولت نالایقشان را درخشان ببینند.
مردم خود بهتر می فهمند و فرق خادم و خائن را بهتر از هر کسی درک می کنند.
اگر جای فرماندار بهمئی بودم سعی می کردم به جای فرافکنی، مقداری از سر افکندگی خود و دولت متبوعش برای مردم را جبران می کردند.
بدون شک سکوت ایشان در خصوص سفر احمدی نژاد به بهمئی بصلاح تر بود تا این که بعد از ۳ هفته مصاحبه اجباری یا اختیاری را که پر از تناقض هم بود را انجام دهند و افکار عمومی را علیه خود برانگیزانند.
پیشنهاد پایانی شما:
همانطور که می بینیم و غیر قابل انکار هست در شرایط کنونی فاصله بین مردم و مسئولین به ویژه مسئولین این دولت، به علت شکاف طبقاتی و اشرافی گری روز به روز در حال زیادتر شدن هست و به همان اندازه به علت مردمی بودن و سادگی و صمیمیت احمدی نژاد با توده مردمی، روز به روز قلب مردم متمایل به ایشان خواهد شد و در حال حاضر اقبال عمومی به خدمات بی نظیر دولت ایشان در گذشته و امید به تکرار همین خدمات در آینده، محبوبیت دکتر احمدی نژاد را  میان توده مردمی، افزون تر کرده است.
پیشنهاد می کنم که منتقدین این نکته را مد نظر داشته باشند که اگر می خواهند با احمدی نژاد دشمنی بورزند بر خلاف خواست عمومی و اراده مردمی نباشد.
والسلام علی من اتبع الهدی.



کانال تلگرام عصر جهان


انحرافی
|
Iran
|
1397/07/03 20:51
  +1

  -0
پاسخ
این دولت و هوادارانش تنها یک افاضه همیشگی دارند و آن اینکه احمدی نژاد و جریانش افراطی و انحرافی و جنگ طلب است. این انگ خنده دار شده بفرمایید ی انگ دیگه پیدا کنند.
بهمئی
|
Iran
|
1397/07/03 21:26
  +1

  -0
پاسخ
مصاحبه فرماندار ایراد داشت اما شما دیگه کی هستید که دارید مرتبا مصاحبه می کنید شما از هیچکدام از خصیصه های اخلاقی، اداری و سیاسی همپای آقای سنائی نیستید
ادب هم خوب چیزی است نسنجیده سخن گفتن در افاضات شما موج می زند الحق که ناپخته سخن گفتید غوره نشده مویز شدید شما و مرد خاکستری قصه می خواهید از نمد احمدی نژاد کلاهی برای خود دارید فکر نکنید که با سفر احمدی نژاد جایگاهی برای خود دست پا کردید همانگونه که مصاحبه سنائی در خصوص سفر احمدی نزاد قابل قبول نبود امثال شما در قیاس با سنائی در بهمئی هیچ مقبولیتی ندارید
همه سنائی را می شناسند شماها را هم می شناسند
اصولگرا
|
Iran
|
1397/07/03 21:29
  +1

  -0
پاسخ
مصاحبه مشمئز کننده ای بود حیا و خجالت هم خوب چیزی است مصاحبه فرماندار یک حسن داشت که شما اون باطن درونی خود را اشکار کردید احمدی نژاد یعنی مبشری که دوره فرمانداری مخالفان بزرگواری را له لورده کرد احمدی نزاد یعنی قلم حسین طیبی خواه
همکار
|
Iran
|
1397/07/03 22:07
  +1

  -0
پاسخ
طیبی خواه تو و دوستانت از راه غیرقانونی آدم دعوت کردید به شهرستان طلبکار هم هستی؟ فردا اگه ببرن بندازنت زندان باز یه عده بی منطق میگن دستگاه قضایی ظلم کرد.
این که خود اقرار می کنید جواب تلفن فرماندار را ندادیم عین نامردی و بزدلی هست، وگرنه بنده تا جایی که اطلاع دارم فرماندار مخالف حضور احمدی نژاد در بهمئی نبود تو اگه عرضشو داشتی همون هلال احمر را ازت نمیگرفتن میدونم کجات میسوزه عامو! احمدی نژاد به تاریخ پیوست حماقت یک عده را تعمیم ندهید به کل شهرستان...
شهروند
|
Iran
|
1397/07/03 22:17
  +1

  -0
پاسخ
آقای طیبی خواه کار غیر قانونی تعریف ندارد-آیا شما به جمهوری اسلامی اعتقاد دارید یا حکومت حسینقلی خانی-سخنرانی در محیط باز نیاز به مجوز دارد عملکرد شما انارشیست سیاسی است که به هرج و مرج طلبی منجر می شود آقای سنائی نجابت به خرج داد
شما می خواستید فرماندار را مقابل مردم قرار دهید که نتوانستید فرماندار مصالح عموم مردم بهمئی را در نظر گرفت فرماندار نمی خواست که نیروی انتظامی را در مقابل مردم قرار دهد و گرنه قانون اجازه می داد که از سخنرانی در محل باز و بدون مجوز جلوگیری کند
این دامی بود که شما برای فرماندار تندیده بودید اتفاقا این نشانه تدبیر فرماندار بود که نه دولت متهم به انسداد آزای بیان شد احمدی نژاد هم حرفایش را زد و رفت-شما خودتان با زبان خودتان دارید می گوئید که کار غیر قانونی انجام دادید اون هم سخنرانی در فضای باز بدون مجوز
مگر جمهوری اسلامی را قبول ندارید مگر از نظر شما دولت و فرماندار زیر مجموعه جمهوری اسلامی نیستند؟
اگر سخن شما هم هم درست باشد چرا کاری می کنید که فرماندار ناچار شود برای حفظ جان و امنیت مردم به سخنرانی در فضای باز تن دهد
تیم تشریفات و حفاظت رئیس جمهور سابق ظرفیت مسجد را می دانستند پیش بینی تعداد افراد شرکت کننده را می دانستند قانون را هم می دانستند
پاسخ ها
ناشناس
|
Iran
|
1397/07/04 00:33
  +1

  -0
درود بر فرماندار که با تدبیر دامی که پهن شده بود تا در بهمئی آشوب ایجاد کنند جمع کرد اما ایکاش در این رابطه مصاحبه نمی کردید تا دوباره فرصتی برای خودنمائی این آقایان ایجاد گردد چون این گونه ادما وجودشان وابسته به خبرسازی است
بسیجی ولایی
|
Iran
|
1397/07/03 23:13
  +1

  -0
پاسخ
جناب اقای طیبی خواه خود شما برای گرفتن پست در دولت یازدهم به زمین و زمان متوسل شدی ؛ و التماس میکردی !!!! بگذریم !!!! البته جای بسی خوشحالی هست که نیروههای حامی دولت منحرفون خط خود را که خط انحراف از انقلاب ؛ نظام ؛ اسلام و ولایت می باشد جدا سازند و چهره خود را به عامه مردم بشناسانند ؛ انتخابات مجلس یازدهم در پیش است ؛ انتخابات ریاست جمهوری 1400 را هم داریم ؛ ولی امیدوارم کما فی السابق امثال طیبی خواه برای چند روز روی صندلی ریاست نشستن به التماس نیافتند ؛ اخرین توصیه ام به اقای طیبی خواه و همفکرانش این است که هفته ای دوبار کتاب قانون اساسی را حتما بخوانند و هفته ای یک بار هم از روی قانون اساسی مشق بنویسند تا شاید زره ای به خلاف قانونیها و بی قانونیها خود پی ببرند
علیزاده
|
Iran
|
1397/07/04 00:02
  +0

  -1
پاسخ
درود بر احمدی نژاد-درود بر مبشری-درود بر طیبی خواه-درود بر طیب منش
امید مردم به شماست
ناشناس
|
Iran
|
1397/07/04 00:06
  +1

  -0
پاسخ
واقعا نشان دادید که کی هستید امثال شما احمدی نژاد را به این روز انداخت از خود سئوال کردید که چرا افرادی که در بهمئی از بنیان احمدی نژاد را یاری کردند یا سکوت کردند یا مخالف بودند و یا بعنوان تماشاگر به این مجلس آمدند؟
خواب شما ها تعبیر نخواهد شد
منصف
|
Iran
|
1397/07/04 00:11
  +0

  -1
پاسخ
درود بر عدالتخواهان شهرستان بهمئی
کار بزرگی بود که بعدها ثمرش برای شهرستان مشخص خداهد شد.
ترنم
|
Iran
|
1397/07/04 00:19
  +0

  -1
پاسخ
کاری که دکتر طیب خواه و مبشری در دعوت از احمدی نژاد انجام دادند روزی در تاریخ این نظام ثبت خواهد شد.
والله اگر انصاف باشد نظام باید به احمدی نژاد بابت امید دادن به این مردم که روحانی بدبختشون کرد پاداش بده.
زنده باد اخمدی نژاد
خدا قوت به کسانی که پای کار دعوت بودند.
بهاری
|
Iran
|
1397/07/04 00:46
  +1

  -0
پاسخ
سلام...بیشترین خدمات در دوران احمدی نژاد نصیب شهرستان بهمئی شد و‌مردم غیور و شهید پرور شهرستان بهمیی این احمدی نژاد را دوس دارند و مردج قدر دانی هستند جناب اقای سنایی اگر دولت حامی شما توانست یک مدرسه به اندازه یه خانه مسکن مهری برای مسکن مهر درست کند خیلی کار کرده جناب اقای سنایی دولت حامی شما دولت حرف است ما که خیری ندیدیم بیکاری گرانی تورم سر کشده به فلک دلار شده هفده هزار گرانی که واویلا نه استخدامی نه مسکن مهری ...دولت حرف
منتظر المهدی
|
Iran
|
1397/07/04 00:49
  +0

  -1
پاسخ
دکتر طیب خواه درود به شرفت به خاطر شجاعتت.بالاخره حرف حق شنیدنش سخته و از جواب های افراطیو تعصبی ناراحت نباش چون اول نفر که تعصب ورزید شیطان بود.
شهروند۱
|
Iran
|
1397/07/04 00:52
  +0

  -1
پاسخ
احسنت بر دکتر عزیز...احمدی نژاد محبوب مردم است و تایید شده رهبری در تشخیص مصلحت نظام و توسط مردم دعوتشد شماهم کم کارشکنی نکردید خواستین مانع از محبوب ملت و تایید شده رهبری بشین شماها باید خوشحال باشید که احمدی نژاد امد و مردم رو امیدوار کرد به زندگی ..دولت ناامید
مرد بهاری
|
Iran
|
1397/07/04 00:53
  +0

  -1
پاسخ
اقای طیب خواه واقعا شما با دعوت از دکتر مردم رو جون دوباره دادی درود به شرفت
بهاریها
|
Iran
|
1397/07/04 00:58
  +1

  -0
پاسخ
جناب اقای سنایی جواب شما و دولتتان مسکن مهر و راهسازیها و اب اشامیدنی و یارانه و سهام عدالت و عیدانه و سبد غذایی و استخدامیها و موشک و ماهواره و.هسته ای و وام و....در دولت احمدی نژاد است خدمات ایناس که تو هشت سال به اندازه سی سال کشور پیشرفت کرد
بهاری
|
Iran
|
1397/07/04 00:58
  +1

  -0
پاسخ
سلام...بیشترین خدمات در دوران احمدی نژاد نصیب شهرستان بهمئی شد و‌مردم غیور و شهید پرور شهرستان بهمیی این احمدی نژاد را دوس دارند و مردج قدر دانی هستند جناب اقای سنایی اگر دولت حامی شما توانست یک مدرسه به اندازه یه خانه مسکن مهری برای مسکن مهر درست کند خیلی کار کرده جناب اقای سنایی دولت حامی شما دولت حرف است ما که خیری ندیدیم بیکاری گرانی تورم سر کشده به فلک دلار شده هفده هزار گرانی که واویلا نه استخدامی نه مسکن مهری ...دولت حرف
باران
|
Iran
|
1397/07/04 01:07
  +0

  -1
پاسخ
احمدی نژاد امید واقعی ملت ایران هست
ناشناس
|
Iran
|
1397/07/04 01:39
  +1

  -0
پاسخ
اگر از اداره هلال احمر برکنار نمی شدی هم اینگونه حرف می زدید شما که رای به روحانی دادید تا رئیس اداره هلال احمر شدید
خانواده شما که طرفدار خاتمی و منطقیان بود برای اینکه از هلال احمر برکنار شدید اینگونه سخن می گویید
هلال احمر حق حسن سید زاده بود اما شما با عز و التماس و ایجاد رابطه رئیس هلال احمر در دولت روحانی شدید
پاسخ ها
مطلع
|
Iran
|
1397/07/04 22:12
  +0

  -0
ندانسته قلم نزن
اگر طیبی خواه اهل التماس بود حالا حالا ها همچنان پست داشت.
بهمئی
|
Iran
|
1397/07/04 10:17
  +1

  -0
پاسخ
طیب خواه با این گفتگوی ساختگی که برایت نوشتند شخصیت خودت را نشان دادی باید ادم احمق باشد که امثال شما را الگوی خود قرار دهد
خدا از سنائی نگذرد که با اون مصاحبه فرصت منم منم کردن برای شما ایجاد نمود

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*