اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244829
تاریخ انتشار: 1397/07/04 00:24
علی مومن طیبی منش: آقای فرماندار در بخشی از سخنانش در باره حضور دکتر احمدی نژاد در شهرستان بیاناتی داشتند که حقیقتا از روی حساب و کتاب نبود و بیشتر شبیه طنز بود و البته احتمالا به خاطر فشارهایی که روی ایشان است این سخنان بی دقت را بیان کردند

عصرجهان؛علی مومن طیبی منش-پس از انتشار و بازنشر مصاحبه  فرماندار بهمئی در باب سفر محمود احمدی نژاد به شهرستان بهمئی بتدا حسین طیب خواه رئیس اسبق هلال احمر در دولت تدبیر و امید یکی از تیم دعوت کننده احمدی نزاد در گفتگو با یکی از رسانه ها به سخنان حکمت الله سنایی واکنش نشان داد(لینک)
در ادامه علی مومن طیبی منش نفر از تیم دعوت کننده احمدی نژاد به بهمئی طی یاداشتی به مصاحبه فرماندار واکنش نشان داد
(لینک مصاحبه فرماندار-کلیک کنید)
متن یاداشت علی مومن طیبی منش با اندکی تغییر به شرح زیر است:
این روزها  مصاحبه ای از جناب آقای سنایی فرماندار محترم شهرستان بهمئی منتشر و در سایتهای خبری استانی دست به دست میچرخد!  لازم می دانم بابت این مصاحبه از ایشان تشکر کنم. چرا که با این مصاحبه ضعف شدید عملکرد دولت تدبیر در شهرستان بهمئی را تأیید کرده اند. ایشان در بخشی از بیانات خود به عدم پاسخگویی دولت و بی توجهی به مطالبات مردم و ناکارامدی مسئولان دولت تدبیر اذعان و اعتراف کردند.
البته تعارضات و تناقضات مهمی در سخنانشان موج می زند و قابل نقد جدی است:
1- ایشان گفتند تیم اجرایی دولت نتوانست خدمات دولت را در سطح کشور و شهرستان به مردم اطلاع رسانی کند. این حرف بی اساس است.چرا  همه مردم با امپراطوری رسانه ای جریان حامی دولت کاملا آشنا هستند. روزنامه های زنجیره ای و پایگاههای خبری متعدد وابسته به دولت و جریان حامی آنها که همگی به صورت هماهنگ و گسترده به راحتی روز را شب و شب را روز جلوه می دهند؛ همانهایی که هر وقت بخواهند کنسرت را در صدر مسائل کشور نگه می دارند؛ جریان رسانه ای قدرتمندی که به راحتی جای مسائل اصلی و فرعی کشور را عوض می کنند. ماله کشان ماهری که آمریکا را به بهترین نحو بزک کرده اند و برجام را آفتاب تابان کرده بودند و به مردم تحمیل کرده اند.
قطعا با در اختیار داشتن این امپراطوری رسانه ای نمی توان مدعی ضعف اطلاع رسانی خدمات به مردم شد.
2- در شهرستان بهمئی هم این ادعا قویا رد می شود. چرا که جناب سنایی فرماندار محترم شهرستان، خود یک فرد رسانه ای هستند و در بحث اطلاع رسانی مهارت و سوابق خیلی خوبی دارند. لذا عدم اطلاع رسانی خدمات دولت در زمان صدارت ایشان که خود فردی رسانه ای و مطلع هستند قابل قبول نیست.
فرماندار محترم با ادعای ضعف اطلاع رسانی، به تشریح خدمات دولت تدبیر و امید پرداختند و به بهترین شکل  از عملکرد دولتهای نهم و دهم دفاع کردند و به ضعف عملکرد دولت تدبیر و عدم توجه آنها به مطالبات مردم بهمئی اذعان نمودند:
از آنجایی که در طول شش سال عمر دولت تدبیر و امید هیچ طرح یا پروژه ی مهمی در شهرستان به بهره برداری نرسیده است، فرماندار محترم هیچ اشاره ای در این زمینه نداشته اند.

*تمام خدماتی که ایشان به عنوان خدمات دولت تدبیر تشریح کرده اند حدود 11(یازده) مورد بود(ایستگاه برق 132کیلو ولتی، آبرسانی از سد کوثر، گازرسانی به روستاها، پوشش تلفن همراه، جاده چهار خطه ی لیکک–بهبهان، سد ایلی آباد، جاده لیکک – جایزان، بیمارستان 32تخت خوابی لیکک و مدرسه مسکن مهر)
تا آنجا که اطلاع دارم این پروژه ها ( جز یکی دو مورد) پروژه های نیمه کاره به جا مانده از دولت نهم و دهم هستند. و با گذشت شش سال از عمردولت محترم تدبیر هنوز نیمه کاره مانده اند و جناب فرماندار از بهره برداری از آنها در سالهای آینده خبر می دهند!! سالهای که معلوم نیست به کام کی و مراد کی رقم بخورد!!
+ایستگاه برق 132 کیلو ولتی در دولت دکتر احمدی نژاد پیگیری شد و حتی مکان احداث آن در نزدیکی روستانی بیشه خشکو احداث شده بود. وضعیت افتضاح برق شهرستان، گواه عدم توجه دولت تدبیر پس از 6سال به این موضوع است.
+ پروژه آبرسانی از سد کوثر از مهمترین پروژه های ملی که میراث دولت دهم است.
+ جاده چهار خطه لیکک – بهبهان پروژه به جا مانده از دولت دهم است که بخشی از پیشرفت فیزیکی آن در آن زمان هم صورت گرفت.
+ سد ایلی آباد از پروژه های مهم دولت دهم بود و در آن زمان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.
+ مدرسه ی مسکن مهر آخرین مدرسه  از ده ها مدرسه ای بود که در در دولتهای نهم و دهم احداث شده اند. تمام اسکلت بندی این مدرسه در دولت دهم اجرا شد ولی متأسفانه از آنجا که دولت  تدبیر از اجرای پروژه مهم مسکن مهر عصبانی بود از تکمیل مدرسه و مسجد مسکن مهر خودداری کرد. و شوربختانه کودکان معصوم مسکن مهر از داشتن مدرسه محروم هستند. اتفاقا ایشان باید پاسخ دهند چرا با وجود گذشت شش سال از دولتشان  و علیرغم پیگیری های مداوم مردم مسکن مهر، این مدرسه را راه اندازی نکرده اند. لازم به ذکر است که چهارصد خانوار در مسکن مهر لیکک سکونت دارند.
+ فرماندار محترم گفتند که  اراضی ملی شهرلیکک و حومه در دولت نهم به نام دولت جمهوری اسلامی سند زده شد. البته این ادعا خلاف واقع است. آقای سنایی یا اطلاع ندارد یا اینکه عصبانی است و عمدا خلاف می گوید که در هرصورت مایه ی تأسف است. تمام اسناد موجود، نشان می دهد که این اراضی  بین سال های 1380 تا 1382 یعنی قبل از اینکه بهمئی شهرستان شود سند زده شدند. توصیه می کنم فرماندار محترم اسناد را ببینند و پیگیر حق مردم باشند.و اگر اسناد را ندارند تا کپی آنها را رسانه ای کنیم!!!
+تنها پروژه ی کلنگ زنی شده در دولت محترم تدبیر، جاده لیکک – جایزان است که البته با پیگریهای نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی از محل منابع وزارت نفت بوده است و اتفاقا ماه گذشته استاندار محترم استان در اقدامی عجیب آن را توجیه ناپذیر خواندند و شنیده ام که اعتبارات استانی آن را متوقف کردند.
هنر مسئولان محترم دولت تدبیر فقط این بود که طرح هایی که مردم با گرفتن وام و مقروض کردن خود اجرا کرده اند را کلنگ زنی و یا افتتاح کرده اند. این واقعا یک فاجعه است و حکایت ناتوانی و ناکارامدی و بی توجهی  مسولان دارد.
آقای فرماندار در بخشی از سخنانش در باره حضور دکتر احمدی نژاد در شهرستان بیاناتی داشتند که حقیقتا از روی حساب و کتاب نبود و بیشتر  شبیه طنز بود و البته احتمالا به خاطر فشارهایی که روی ایشان است این سخنان بی دقت را بیان کردند.. ((چرا که قبل از سفر دکتر احمدی نژاد به شهرستان در گمانه زنی های شفاهی که برخی دوستان با جناب فرماندار داشتند، هیچ مخالفتی با حضور رئیس دولتهای نهم و دهم  نداشت. در مصاحبه های آنروزش هم مشهود است. البته بعدا بر اثر برخی فشارها مخالفتهایی نه چندان جدی داشته اند.))
 گفته اند ""انتخاب شهرستان بهمئی هدفمند بود چرا که این شهرستان در نزدیکی شهرستانهایی در خوزستان و کهگیلویه است""  انصافا خنده دار است. همه ی شهرها، در نزدیکی خود شهرستانها و شهرهایی دارند. احمدی نژاد هر جا رفت با استقبال گسترده مواجه شد.چون  این سخنان طنز هستند و تحلیل دقیق و محکمی پشت آنها نیست و البته نشان از استیصال است، بیشتر از این به آنها  نمی پردازم.
مجددا از جناب آقای سنایی فرماندار محترم شهرستان بهمئی به خاطر این مصاحبه تشکر میکنم.!! چرا که افکار عمومی در کامنتها پاسخ لازم را دادند و برآیند و معدل جامعه آماری به درستی قضاوت کردند!!  توصیه میکنم اقای فرماندار  اطلاعتشان را بالا ببرند!! و مسئولان دولت تدبیر باید پاسخگوی مطالبات مردم و وضعیتی که برای ملت بوجود آورده اند باشند.!!!
      علی مومن طیبی منش



کانال تلگرام عصر جهان


بهمئی
|
Iran
|
1397/07/04 01:03
  +0

  -1
پاسخ
چقد قیافت شبیه جوانی های رحیم مشائی است دلم به حالتان می سوزد که آلت دست مبشری شدید این یاداشت ها هم با هماهنگی مبشری نوشته می شود
پاسخ ها
علی
|
Iran
|
1397/07/04 01:20
  +1

  -1
رد مبشری در تمام یاداشت ها هویداست
بهمئی
|
Iran
|
1397/07/04 09:01
  +0

  -0
چرا از رد آقایونی دیگر در مصاحبه سنایی نمیگی والا اگه ایشون اهل مصاحبه ای با اون همه ادعا بودند که بعد از ۳ هفته تاخیر انجام نمیشد واین همه فکرکردن نیاز نداشت
برای ماست مالی کردن نظرات مردم متوسل به دروغ های حاشیه ای و طعنه زدن شدید
بهاری
|
Iran
|
1397/07/04 01:08
  +1

  -0
پاسخ
سلام و صلوات بر شما باد اقای طیبی منش ...حرف حق
منصف
|
Iran
|
1397/07/04 01:09
  +1

  -0
پاسخ
وای بر چپ و راست که احمدی نژاد کابوس روز و شبشان شده
ناشناس
|
Iran
|
1397/07/04 01:41
  +1

  -0
پاسخ
کامنت ها را خودتان می نویسید یه ستاد کامنت نویسی راه بیاندازید
بهمئی دلاور
|
Iran
|
1397/07/04 08:09
  +0

  -0
پاسخ
درود بر جوانان انقلابی
محسن
|
Iran
|
1397/07/04 08:20
  +0

  -0
پاسخ
سنایی بیچاره چطور از دولت دفاع کند؟؟ دولت عملکرد خوبی نداشته.
ما زنده به انیم که آرام نگیربم
|
Iran
|
1397/07/04 08:44
  +0

  -0
پاسخ
راه تداوم انقلاب مبارزه با ملاء و مترف و اشرافیت است🏵فرزندان خمینی کبیر 🏵نمردند وکابوس کسانی هستند که تفکرشان سکولار و و میخواهد این کشور در دام اومانیسم نقابدار گرفتار شود!! هرگز!! نمیگذارند این راه امام و شهیدان کور شود باید خواب بر کسانی که بدون شایسته سالاری آمدند و سعی دارند مردم بی تفاوت کنند حرام نمود!! احمدی نژاد سنبل مبارزه با استکبار و اشرافیت و خانواده سالاری است او دل در گرو مردم و نظام برآمده از اراده مردم دارد. اکر خودتان را به کوری و کری زدید اشتباه میکنید!! این روز حماسی تا سالها،قرنها در تاریخ بهمیی ماندگار و جبهه خمود و غیر مردمی محکومند!! تاریخ شهادت میدهد، اگر نگران و عصبانی هستید یه دوش بگیرید 😀😀😀
ماغر
|
Iran
|
1397/07/04 09:19
  +0

  -0
پاسخ
درود آقای طیبی منش
در جواب اون آقایی که در کامنتها گفته ستاد کامنت نویسی که باید بگم معمولا فضای مجازی و رصد سایتها بیشتر از آن اصلاحطلبهاست و بیشتر طرفداران احمدی نژاد قشر مستضعف و درددیده که خیلیهاشون توان هزینه ها و امکانات کافی و حوصله رصد فضای مجازی ندارند چطور شده که بقیه رو متهم به ستاد کامنت زنی میکنید من نوعی که کم وبیش همیشه در این فضا هستم این فضا رو بیشتر در دست شما میدیدم چطور شده که حالا برعکس شده و آنقد مملکت رو به افتضاح کشوندید که دوستانتون هم دیگه حوصله کامنت زدن ندارند و از دستتون خسته شدند بسکه دروغ و توجیه تحویل جامعه دادید و جان همه رو به لب رسوندید
یه مقدار التماس تفکر داریم که چرا این فضا رو هم از دست دادید و هرجا سرک می کشیم جو علیهتون هست ؟؟؟؟!!!!
علی
|
Iran
|
1397/07/04 10:14
  +0

  -0
پاسخ
کوتاه بیائید دست از تخریب سنائی بردارید کامنت نویس یاداشت نویس شما مشخص است
من انقلابی ام
|
Iran
|
1397/07/04 12:55
  +0

  -0
پاسخ
چی بگم. سنایی وقتی میداند که دولتش گند زد و مردم را بیچاره کرد چرا مصاحبه می کند؟ معلومه جواب هم باید بشنود. اما این مصاحبه به ضررش تمام خواهد شد. کسی با او کاری نداشت. اشتباه کرد. جوانان انقلابی استوارند
رواق
|
Iran
|
1397/07/04 13:08
  +0

  -0
پاسخ
انصافا این آقای طیبی منش علیرغم جوان بودن پخته تر از خیلی مسئولان است.
لیککی خیرخواه
|
Iran
|
1397/07/05 08:50
  +0

  -0
پاسخ
والا تا جایی که اطلاع دارم آقای طیبی منش اغلب دوستانش را به حمایت از مسئولان بومی بخصوص فرماندار ترغیب میکرد. تا حالا هم موضعی علیه شان نداشت. آوردن احمدی؟نژاد هم کمک میکرد به مسولان چرا که باعث توجه بیشتر مسولان استانی میشد. جناب سنایی بهتر بود سکوتش را ادامه میداد
مرد
|
Iran
|
1397/07/06 22:49
  +0

  -0
پاسخ
ادامه دهید جوانان خوب. مقابله کنید با اشرافیت. مبارزه کنید با ناکارامدی. آینده از آن شماست ای مردان مرد..
ماغر
|
Iran
|
1397/07/07 13:09
  +0

  -1
پاسخ
درود آقای طیبی منش
در جواب اون آقایی که در کامنتها گفته ستاد کامنت نویسی که باید بگم معمولا فضای مجازی و رصد سایتها بیشتر از آن اصلاحطلبهاست و بیشتر طرفداران احمدی نژاد قشر مستضعف و درددیده که خیلیهاشون توان هزینه ها و امکانات کافی و حوصله رصد فضای مجازی ندارند چطور شده که بقیه رو متهم به ستاد کامنت زنی میکنید من نوعی که کم وبیش همیشه در این فضا هستم این فضا رو بیشتر در دست شما میدیدم چطور شده که حالا برعکس شده و آنقد مملکت رو به افتضاح کشوندید که دوستانتون هم دیگه حوصله کامنت زدن ندارند و از دستتون خسته شدند بسکه دروغ و توجیه تحویل جامعه دادید و جان همه رو به لب رسوندید
یه مقدار التماس تفکر داریم که چرا این فضا رو هم از دست دادید و هرجا سرک می کشیم جو علیهتون هست ؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
راستگو
|
Iran
|
1397/07/10 12:05
  +1

  -0
شما دیگه بس کنید!
دارید باهمین شعارها ارتزاق می کنید
همان اقایان هدایت خواه وحجه الاسلام پناهیان هم کیش ان خودتان جواب تان رادادند.
مردم ازاری نکنید به نام این وان دارید کامنت می گذارید.
حرمت نگه دارید وتمامش کنید
رضایی
|
Iran
|
1397/07/07 22:56
  +0

  -0
پاسخ
ما برای آنکه ایران خانه خوبان شود خون دلها خورده ایم.... افسوس که شیخ حسن و دارو دستش نابودش کردند. خدا نجاتمان بده از دست دولت بی تدبیر
پاسخ ها
مردم بیدار
|
Iran
|
1397/07/08 00:24
  +0

  -0
شما ها ادم ها پرمدعا و شعاری هشتید که خودتان به شعاریتان هم اعتقاد ندارید فقط برای خودنمائی و دیگران شعار می دهید
اوضاع امروز مملکت نتیجه ندام کاری امثال شما هست که به قطعنامه کاغذ پاره می گفتید
خدایا
|
Iran
|
1397/07/09 13:01
  +0

  -0
پاسخ
خدایا از دست دولت بی تدبیر و اشرافی نجاتمان بده.
دد
|
Iran
|
1397/07/09 13:02
  +0

  -0
پاسخ
سنایی بختش وه خاو بی که مصاحبه که

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*