اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244831
تاریخ انتشار: 1397/07/04 01:17
هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان پس از برگزاری جلسه ای در خصوص وضعیت تیم بزرگسالان این باشگاه، ایلی استان را رسما به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد.

عصر سه شنبه در حین جلسه تمرینی تیم فولاد خوزستان در زمین 200 دستگاه، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه ضمن حضور در این تمرین، ایلی استان رومانیایی را به عنوان سرمربی تیم فولاد به بازیکنان معرفی کردند.


در این جلسه تمرینی حبیب الله رضایی، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن عرض تسلیت در پی شهادت جمعی از شهروندان اهوازی در حمله تروریستی، خطاب به اعضای تیم گفت: پس از برگزاری جلسه در روز گذشته با ایلی استان و جمع بندی امروز اعضای هیات مدیره در خصوص کادر فنی تیم بزرگسالان، با توجه به شناخت کاملی که این مربی رومانیایی از بازیکنان تیم داشته و در راستای اهداف هیات مدیره باشگاه گام بر می دارد، تصمیم گرفته شد که ایلی استان به عنوان سرمربی رسمی تیم فولاد خوزستان به کار خود ادامه دهد.
وی همچنین به بازیکنان تیم گفت: قطعا ایلی استان با شناخت بسیار خوبی که به دلیل همکاری یکسال و نیمه با فولاد دارد، گزینه خوبی برای هدایت تیم می باشد و امیدواریم با کمک هواداران پرشور که در سرما و گرما یار و یاور تیم بوده اند، یک بار دیگر فولاد را به اوج خود برسانیم و در رقابت های لیگ برتر به مقام ارزشمند دست یابیم.
در ادامه اسماعیل گودرزی، نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان نیز در این جلسه اظهار داشت: تیم بزرگسالان فولاد خوزستان می تواند با توجه به پتانسیل بالای خود در رقابت‌ های لیگ برتر به موفقیت برسد و همچنین امیدواریم در آینده روند نتیجه‌گیری تیم بهبود پیدا کند.
همچنین ایلی استان، سرمربی تیم فولاد خوزستان ضمن خوشامدگویی به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: از تمامی نفرات تیم و بازیکنان شناخت کامل دارم و نقاط ضعف و قوت بازیکنان را می دانم و امیدوارم در بازی‌ های پیش رو نمایش خوبی داشته و زمینه موفقیت تیم فولاد را مهیا کنیم.
تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 8 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد.

م.ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*