اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244868
تاریخ انتشار: 1397/07/07 22:13
رئیس اتحادیه روغن و لاستیک شهرستان بویراحمد مطرح کرد
عسکری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این استان حداقل 5000 جفت لاستیک کامیون نیاز دارد که از طریق صنعت، معدن و تجارت در حال پیگیری است.

عصر جهان-رئیس اتحادیه روغن و لاستیک شهرستان بویراحمد گفت: در سطح شهرستان با کمبود لاستیک و روغن کامیون مواجهیم.
سید «غلامحسن وفااصل» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سطح بازار یاسوج با کمبود لاستیک 1224 کامیون مواجهیم.


وی با بیان این‌که مسئولان و متولیان امر باید چاره‌ای بیندیشند، گفت: دو ماه است که از طریق مختلف در سطح استان و تهران در حال پیگیری این مشکل هستیم.
رئیس اتحادیه روغن و لاستیک شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: یکسری 500 حلقه لاستیک 1224 مخصوص کامیون برای استان اعلام نیاز و سفرش داده شد اما تنها 12 حلقه برای استان ارسال شده که این پاسخگوی نیاز استان نیست.
وفا اصل با بیان این‌که با افزایش قیمت لاستیک خودرو و کامیون در استان مواجه شده‌ایم، تصریح کرد: قیمت لاستیک کامیون در شهر یاسوج بیش از دو برابر افزایش یافت.
وی اضافه کرد: علاوه‌بر این هم‌اکنون با کمبود روغن خودرو بخصوص روغن سوپر توربو مخصوص کامیون مواجهیم.
افزایش قیمت لوازم یدکی و لاستیک کامیون در یاسوج
«عطاء عسکری»، رئیس انجمن صنفی رانندگان یاسوج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مشکل کامیونداران یاسوج لوازم یدکی و لاستیک است بطوری‌که قیمت لاستیک کامیون در این شهر افزایش 4 برابری داشت.
وی افزود: یک قطعه پستون کامیون چند ماه پیش خریداری کرده‌ام دو میلیون و 800 هزار تومان اما هم‌اکنون 9 میلیون و 500 هزار تومان شد. هم‌چنین بوربرینگ 120 هزار تومان بوده که هم‌اکنون 500 هزار تومان شده است.
عسکری افزود: حدود 1300 دستگاه کامیون از جمله تریلر، خاور، کمپرسی و یدک کش در سطح شهر یاسوج وجود دارد.
رئیس انجمن صنفی رانندگان یاسوج تصریح کرد: مهم‌ترین و اولویت‌دارترین مشکل کامیونداران هم‌اکنون لاستیک است.
وی گفت: از دولت و مسئولان مربوطه انتظار داریم که حمایت و کمک کنند تا این مشکلات رفع و رانندگان بتوانند به راحتی و بدون دغدغه به جابجایی بارها اقدام کنند.
عسکری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این استان حداقل 5000 جفت لاستیک کامیون نیاز دارد که از طریق صنعت، معدن و تجارت در حال پیگیری است.
وی یادآور شد: در حال حاضر هر تعداد که برای بیمه تکمیلی مراجعه کرده‌اند، ثبت‌نام کرده‌ایم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*