اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244891
تاریخ انتشار: 1397/07/09 08:35
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حمله موشکی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه وهلاکت شمار زیادی از تروریست های تکفیری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل از سپاه نیوز؛ روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات  در کشور سوریه با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین ، دقایقی پیش توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داد.
بر اساس اطلاعات اولیه دریافتی شمار زیادی از تروریست های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.
بنا براین گزارش ؛ اطلاعات تکمیلی متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.


اطلاعیه ارتش در پی انتقام موشکی سپاه از تروریست‌ها؛ هر حرکتی از سوی تروریست‌ها با پاسخی سنگین‌ و کوبنده‌ مواجه خواهد شد
سپاه نیوز نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی انتقام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تروریست‌ها در پاسخ به حادثه تروریستی اهواز اطلاعیه‌ای صادر کرد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم
«فَانْتَقَمْنا مِنَ الَّذینَ أَجْرَمُوا وَ کانَ حَقّاً عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنینَ» - (آیه 47 سوره مبارکه روم)
اقدام موشکی و حملات پهپادی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مواضع تروریست‌ها در سوریه در پی اقدام تروریستی 31 شهریور اهواز ضرب شستی قاطع و حرکتی بجا و ضروری بود تا دشمنان بدانند هیچ تجاوزی بدون پاسخ نخواهد ماند.
اقدام امروز طبق وعده فرماندهی معظم کل قوا یک گوشمالی بود و تروریست‌ها و ایادی آنان مطمئن باشند که هر حرکت مذبوحانه و زبون دیگری در خاک جمهوری اسلامی ایران با پاسخی به مراتب سنگین‌تر و کوبنده‌تر روبه‌رو خواهد شد.
نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس از ملت و کشور خود دفاع کردند، امروز نیز با اقتدار بیشتر و آمادگی کامل اجازه نمی‌دهند که دشمنان نظام و ایادی مزدور آنان به کشور ما تعرض کنند و هرگونه اقدام کور علیه جمهوری اسلامی، مردم و امنیت کشور بزرگ و مقتدر ایران را به سختی پاسخ می‌دهند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تحسین اقدام مقتدرانه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران و واکنش سریع و شدید به هرگونه تعدی دشمنان این مرز و بوم اعلام می‌دارد.





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*