اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244897
تاریخ انتشار: 1397/07/09 17:13
در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله این که فروشگاه رفاه یاسوج باید هم مالیات استانی خود را بدهد و هم کالاهای اساسی مثل روغن و گوشت را به صورت مستمر توزیع کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور اعضا برگزار شد.
در این نشست علاوه بر دستورالعمل‌های دیگر به موضوع توزیع کالاهای اساسی توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند رفاه و کورش و شهروند اشاره شد.
جعفر گوهرگانی معاون توسعه منابع انسانی استاندار به بازدیدی که در طی چند روز اخیر از فروشگاه رفاه داشت اشاره کرد و گفت: سؤال این است که چرا وقتی فروشگاه رفاه 15 روز گوشت مرغ و سایر اقلام دیگر را توزیع نمی‌کند هیچ گونه گزارشی از سوی مسؤولان سامان صنعت و معدن و تجارت ارائه نمی‌شود؟.
وی گفت: نظارت در بازار استان تعطیل است و متولیان کار را رها کرده‌اند و آقای دیودیده هم به شبکه خبر می‌گوید هیچ کمبودی در استان نیست و با این تفاسیر همه حرف‌های ما دروغ است!.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان صنعت و معدن و تجارت خواست تا وضعیت کالاها و اجناس فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله رفاه را به صورت روزانه دنبال کنند چرا که برای مثال اگر کسی از تهران برای پایش بازار به استان آمد و به او گفتند که 15 روز است فروشگاه رفاه و یا سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای گوشت و یا روغن و یا کالای دیگر ندارد فکر می‌کند به استان قحطی زده‌ای آمده است!.
احمدی با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید کالاهای اساسی را همیشه و مستمر داشته باشند افزود: علاوه بر این، فروشگاه رفاه که با رانت بهترین جای استان را گرفته است و سود میلیاردی دارد چرا نباید در استان یک ریال مالیات بپردازد و از مدیرکل مالیاتی استان پی‌گیر این موضوع خواهیم بود همچنان که موکت استان بدون یک ریال مالیات از گمرک‌های دیگر صادر می شد و اکنون جلوی این کار را گرفته‌ایم تا استان از مالیات آن بی‌نصیب نباشد(فارس)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*