اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244909
تاریخ انتشار: 1397/07/09 22:14
سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره عملیات موشکی و پهپادی سپاه علیه عاملان حادثه تروریستی اهواز گفت: طبق گزارش‌های دقیقی که داریم تاکنون تلفات چشمگیری به داعش وارد شده و تعدادی از فرماندهان باقی‌مانده این گروه تروریستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل از دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه، در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات موشکی سپاه علیه عوامل حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: در حادثه تلخ تروریستی اهواز متاسفانه عده‌ای از هموطنان عزیز ما به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز مجروح شدند.

وی ادامه داد: در طول این یک هفته جهت ریشه‌یابی این جریان، اقدامات مختلفی را انجام دادیم تا با تخلفات احتمالی، برخورد محکمی صورت گیرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: همچنین لازم بود تا با تروریست‌ها و منشأ این کار برخورد و انتقام خون شهدا گرفته شود و آن گوشمالی که رهبر معظم انقلاب فرموده بودند، اتفاق بیافتد.

سرلشکر باقری گفت: کار‌های اطلاعاتی دستگاه‌های مسئول نشان داد که تروریست‌ها ضمن اینکه ارتباطاتی با گروه‌های ضدانقلاب داشتند، از داعش خط گرفته‌اند و داعش این افراد را از منطقه دیرالزور سوریه هدایت کرده است، که بحمدالله بامداد امروز عملیات سنگین موشکی و پهپادی با موفقیت کامل انجام شد و طبق گزارش‌های دقیقی که داریم تاکنون تلفات چشمگیری به داعش وارد شده و تعدادی از فرماندهان باقی‌مانده این گروه تروریستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: مهم این است که پهپاد‌های جمهوری اسلامی با عبور از یکی دو کشور خود را به این مناطق رسانده و این عملیات را با موفقیت انجام دادند و موشک‌های جمهوری اسلامی با طی مسافت‌های طولانی با دقت در ساختمان‌های بسیار کوچکی فرود آمدند و تلفات وارد کردند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: منطقه‌ای که داعش در شرق فرات در آن استقرار دارد، تحت تسلط ارتش آمریکاست و این موشک‌ها به منطقه‌ای اصابت کرد که به منطقه تحت مسئولیت آمریکا نزدیک است.

سرلشکر باقری تاکید کرد: همه این‌ها هشداری برای دشمنان است تا در جهت ایجاد ناامنی در ایران حرکتی نکنند؛ چراکه برای رهبر معظم انقلاب و نیرو‌های مسلح، امنیت مردم خط قرمز است و اگر خطایی صورت گیرد، حتما و با قاطعیت پاسخ داده می‌شود و همان جمله «یکی بزنند، 10 تا می‌خورند» اتفاق می‌افتد.

بنا بر این گزارش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت تروریست‌ها در اهواز، ساعت 2 بامداد امروز (9 مهرماه) محل استقرار و تجمع تروریست‌های تکفیری تحت حمایت آمریکا و کشورهای مرتجع عرب در شرق فرات در کشور سوریه را مورد حمله موشکی و پهپادی قرار داد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*