اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244934
تاریخ انتشار: 1397/07/11 12:30
حسین کاظمی مدیرکل جدید امور شهری و شهرداری‌ها دست بر روی رفت و امدهای بی‌ضابطه شهرداری‌ها در تهران گذاشت و گفت: من نمی‌دانم در تهران چه کاری انجام می‌دهند که این مسئله نیز باید پیگیری شود

عصر جهان- صبح امروز با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید دفتر فنی و امور شهری و شهرداری‌ها در سالن جلسات ستاد بحران برگزار شد.

در ابتدا فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به فلسفه تغییرات در بدنه مدیریتی پرداخت و بعد از آن مدیران جدید دفتر فنی و امور شهری و شهرداری‌ها را معرفی کرد.

عبدالکریم عزیزی مدیرکل سابق امور شهری و شهرداری‌ها در این جلسه در سخنان کوتاهی از استانداران سابق و جدید و معاونین عمرانی سابق و جدید تشکر و قدردانی کرد و گفت: از آقای صابری استاندار اسبق استان‌مان که استاندار قانون‌مندی بود، از آقای خادمی استاندار قبلی و همچنین از استاندار جدید تشکر می‌کنم.

وی افزود: همچنین از آقای نیک اقبالی معاون عمرانی سابق استانداری که حقیقتاً پای کار بودند و آقای فیلی معاون عمرانی فعلی هم تشکر می‌کنم. و از 11 مرد و زن دفتر امور شهری و شهرداری‌ها نیز قدردانی می‌کنم.

حسین کاظمی در مراسم تودیع خود از دفتر فنی و معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید امور شهری و شهرداری‌ها گفت: بعد از 6 سال از دفتر فنی استانداری را به عزیز دیگری تحویل می‌دهم.

وی در همن ابتدا اولتیماتمومی به شهرداری‌ها داد و اظهار کرد: در شهرداری‌ها حسابرسی منظمی نمی‌بینم که این را مورد پیگیری قرار می‌دهم.

مدیرکل جدید امور شهری و شهرداری‌ها گفت: 95 درصد اعضای شوراهای اسلامی در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند و قطعاً باید نظام‌مند شود این عزل و نصب‌ها.

کاظمی اضافه کرد: اغلب شهرداری‌ها در محل خدمت خود سکونت ندارند که باید شهرداری‌ها در محل خدمت‌شان سکونت پیدا کنند. 

وی همچنین دست بر روی رفت و امدهای بی‌ضابطه شهرداری‌ها در تهران گذاشت و گفت: من نمی‌دانم در تهران چه کاری انجام می‌دهند که این مسئله نیز باید پیگیری شود(کبنا)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*