اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2467
تاریخ انتشار: 1393/08/03 14:52
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
مطلبی را که میخوانید یادداشت جمعی از فرهنگیان اصلاح طلب شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، به ...

عصرجهان به نقل از خبرنما ؛ مطلبی را که میخوانید یادداشت جمعی از فرهنگیان اصلاح طلب شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، به اتاق خبر  خبرنما می باشد. و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. شما هم می توانید با ارسال یادداشت خود ، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.همچنین  اتاق خبر خبرنما بنابر رسالت خبری مستقل خود ، از ارسال جوابیه توسط مسئولین ذیربط جهت شفاف سازی موضوع استقبال میکند.

روز جمعه دوم آبان ماه ۹۳ ، دومین کنگره انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد، در باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد.

هدف از تشکیل این کنگره، انتخاب اعضای جدید بود، اما کاندیداهای انتخاب شده در شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده ، بهمئی و بخش های قلعه رئیسی و دیشموک از یک طیف سیاسی خاص(طیف منطقیان ) بودند. این در حالی است که خود محمود منطقیان نیز در این انتخابات کاندیدا شده بود.

متأسفانه روال و روند انتخاب و انتخابات و نحوه چینش و چیدمان اعضای انجمن، طوری بود که اعتراض گروه کثیری از مدعوین را برانگیخت. بطوری که عده ای به نشانه اعتراض، جلسه را ترک کردند.

اگر بخواهیم تفرقه و دو شقه شدن جریان اصلاحات را در شهرستان کهگیلویه و این حوزه انتخابیه، واکاوی کنیم ، ریشه اصلی آن نیز به اولین کنگره انجمن اسلامی معلمان استان و چیدمان یک طرفه آن برمی گردد. متاسفانه این کنگره یادآوری تلخ آن دوره را به اذهان متبادر و زخم کهنه ی روزگار را دوباره تازه نمود.

ما بعنوان جمعی از فرهنگیان اصلاح طلب شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، خواستار تجدید نظر و تدبیر در تعیین اعضای انجمن و انتخابی دموکراتیک می باشیم، که از همه جریان های سیاسی اصلاح طلب در آن عضو باشد. و این روش انتخاب را چیزی جز تفرقه و نادیده گرفتن حقوق حقه معلمان اصلاح طلب منطقه نمی دانیم.

عصرجهان.امروز یکی از اصلاح طلبان قدیمی و نام و عنوان دار شهرستان بهمئی در دیدار حضوری به شدت از عملکرد هم حزبی های خود در انتخابات انجمن اسلامی معلمان استان انتقاد نمود



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*