اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2505
تاریخ انتشار: 1393/08/06 21:09
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
فرماندار اندیمشک گفت: برای چهارمین نوبت در چهار ماه اخیر قطار باری در خط آهن تهران - اهواز از ریل خارج شد.

میدرضا گودرزی اظهار کرد: در ادامه حوادث ریلی ساعت 2 و 30 دقیقه سه شنبه در حد فاصل اندیمشک - لرستان، برای چهارمین نوبت در دو ماه اخیر، یک دستگاه قطار باری در ایستگاه کشور در محدود اندیمشک - خرم آباد از ریل خارج و باعث مسدود شدن مسیر تردد سایر قطارهای مسافربری شد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت ولی خسارت مالی به همراه دشت. بعد از این حادثه سه قطار مسافربری که از تهران در حال آمدن به سمت خوزستان هستند پشت محل وقوع این حادثه معطل شدند ولی کار جابه جایی آنها در حال انجام است تا مسافران بیش از این معطل نشوند. البته ناگفته نماند که کار جابه جایی مسافران حداقل پنج ساعت به طول می انجامد.

گودرزی عنوان کرد: متاسفانه این اتفاقات در حالی در این محل رخ می دهد که ادارات کل راه آهن لرستان و خوزستان همواره همدیگر را در این خصوص مقصر می دانند در حالیکه این مسئله باید رفع شود زیرا نباید در این خصوص جزیره ای عمل کرد و مشکلی که در حال آزار دادن هموطنان و مسافران است باید با تدبیر و همدلی مرتفع شود.

فرماندار تاکید کرد: اگر به جای این قطار باری، یک قطار مسافربری دچار حادثه می شد بی شک حادثه ناگوار رقم می خورد و تبعات فراوانی از لحاظ مالی، روانی و جانی به مسافران تحمیل می کرد به همین دلیل نباید به سادگی از کنار این حوادث عبور کرد.

گودرزی افزود: با توجه فرسودگی خطوط ریلی مسیر راه آهن تهران جنوب، دور از انتظار نیست که اتفاقی بدتر از حوادث اخیر رخ دهد و مسئولان راه ​آهن باید هر چه سریع​تر برای حل این مشکل اقدام کنند و در خصوص حوادث اخیر پاسخ​گو باشند.

منبع: مهر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*