اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2518
تاریخ انتشار: 1393/08/07 9:30
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
بزرگواری در واکنش به توزیع گوشت وارداتی در میان هیات عزاداری: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر اینکه واردات گوشت به منظور تنظیم بازار است، گفت: تاکنون اغلب شعارها در راستای خودکفایی، پوچ بوده و تا زمان رسیدن تولیدات به حد مورد نیاز، باید اقدام به واردات در راستای تنظیم بازار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان -aks2101 300x151 افزایش تقاضا در محرم دولت را مجبور به واردات می کندسید علی محمد بزرگواری، در واکنش به توزیع گوشت وارداتی میان هیات های عزاداری، گفت: با تصویب قانون انتزاع، تنظیم بازار بر عهده وزارت جهادکشاورزی بوده و مشاهدات ما نیز حاکی از عملکرد مناسب این وزارتخانه در تنظیم بازار محصولات خوراکی و کشاورزی است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی افزود: به هر حال شکی نیست که در صورت افزایش تقاضا نسبت به عرضه، مجبور به واردات خواهیم بود و ماه محرم نیز از زمان هایی است که افزایش تقاضا، موجب نیازمندی به واردات می شود.

وی با تاکید بر تهیه گوشت منجمد از بازار حلال، بیان کرد: البته با این حال، تلاش ها باید در راستای کاهش وابستگی و تامین نیازهای داخلی باشد، به نحوی که وزارت جهاد کشاورزی با حمایت از دامداران، علاوه بر تامین نیازهای داخلی فضا را برای صادرات مهیا سازد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: به هر حال تا زمان دستیابی به خودکفایی، نیازمند به واردات در زمان اوج مصرف هستیم و باید هر ساله نیاز به واردات را کاهش داد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس بیان کرد: تاکنون اغلب شعارها در راستای خودکفایی، پوچ بوده و تا زمان رسیدن تولیدات به حد مورد نیاز باید اقدام به واردات در راستای تنظیم بازار کرد، اما نباید فراموش کرد که هدف دستیابی به بی نیازی به واردات است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*