اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2519
تاریخ انتشار: 1393/08/07 21:39
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان از كشف 60كيلو ترياك در كاميون حمل سيمان خبر داد

سرهنگ سيد رحمان موسوي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ماموران با زير نظر قرار دادن فعاليت اين باند از انتقال مواد مخدر از شيراز به اهواز و تحويل آن به سركرده باند مطلع شدند و با مستقر شدن در ورودي شهر اهواز در پليس راه اهواز ـ رامهرمز يك دستگاه كاميون كشنده حامل بار سيمان را كه ترياك در آن جاسازي بود با دو نفر سرنشين شناسايي كردند.

وي افزود: هنگامي كه سركرده باند به هويت (الف. م) و سرنشيني زني به هويت (م. ك) با يك دستگاه سمند براي تحويل گرفتن مواد افيوني در اتوبان كيانشهر اهواز آمده بودند، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در يك اقدام غافلگيرانه ضمن متوقف كردن خودروي سمند و كاميون چهار نفر را دستگير كردند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان تصريح كرد: ماموران پليس موفق شدند مقدار 60 كيلو و 100 گرم ماده مخدر ترياك را كه به طرز بسيار ماهرانه اي درون محموله سيمان جاسازي شده بود را كشف كنند.

متوقف كردن تانكر عراقي با 30 هزار ليتر نفت خام قاچاق

موسوي بیان كرد: ماموران مبارزه با كالاي قاچاق و ارز پليس آگاهي شهرستان ماهشهر در راستاي مبارزه با قاچاق فرآورده هاي نفتي و جلوگيري از هدر رفتن اين سرمايه ملي، موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد:‌ماموران پليس آگاهي اين شهرستان با كنترل محورهاي مواصلاتي و خودروهاي عبوري يك دستگاه تانكر نفتكش عراقي حامل سوخت را در محور اهواز به بندر امام خميني (ره) در آزاد راه خليج فارس متوقف كردند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان بيان كرد:‌ ماموران در بازرسي از تانكر 30 هزار ليتر نفت خام قاچاق را كه فاقد هر گونه مدارك بود كشف كرده و در اين زمينه راننده آن دستگير شد.

دستگيري باند سارقان مسلح در شوشتر

موسوي عنوان كرد:‌ در پي گزارشي مبني بر يك مورد سرقت مسلحانه با اسلحه شكاري در ساحل رودخانه از سه جوان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان شوشتر قرار گرفت.

وي عنوان کرد: با تحقيقات گسترده سرنخي از سارقان سابقه دار ظن ماموران را به خود متوجه كرد كه سرانجام با همكاري مالباختگان سرانجام دو نفر از سارقان به هويت هاي (م. الف) و (پ. م) شناسايي و در دو عمليات غافلگيرانه در مخفيگاه شان دستگير شدند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان در پايان گفت: در بازرسي از مخفيگاه متهمان يك قبضه سلاح شكاري و دو تيغه قمه نيز كشف شد كه سارقان به سرقت مسلحانه اعتراف كردند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*