اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2538
تاریخ انتشار: 1393/08/11 11:11
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: با افزایش 50 درصدی سهم ما در ماده 180 در سالجاری سهم استان از 12 میلیارد تومان به 92 میلیارد تومان ارتقاء و شاهد رونق و پیشرفت در طرح‌ها و پروژه‌های استان شد.

غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه من نه تنها نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس بوده بلکه نماینده‌ای برای همه مردم کهگیلویه و بویراحمد هستم، اظهار کرد: در راستای پیشرفت و آبادانی استان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی با اشاره به انجام پروژه وصل کردن مسیرهای استان از جمله متصل نمودن جاده‌های پاتاوه ـ دهدشت به مسیر دهدشت ـ گچساران و ازسمت باباکلان به بندر گناوه، افزود: انجام این کار که بسیار ارزشمند و بزرگ نیز هست از سال گذشته تاکنون به طور جد در حال پیگیری است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهت عملیاتی کردن ایده متصل کردن راه‌های استان مسیر و فرآیند طولانی را باید طی کرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه اجرای این طرح کار مشکل بوده و باید فرآیند مطرح کردن نظریه، انجام مطالعات اولیه، توجیه کردن دستگاه‌های اجرایی از جمله  وزارت راه و کمیته‌های فنی جهت تصویب مطالعات، پذیرفت طرح توسط وزیر و.... را سپری کند، خوشبختانه توانستیم در جلسات اخیر طی رایزنی با  وزیر امضا گرفته و به سازمان مدیریت کشور ارسال کنیم.

تاجگردون با اشاره به اینکه دولت اعلام بر نپذیرفتن طرح جدید کرده است، خاطرنشان کرد: امید است طی مشورت با دوستان و مسئولان بتوانیم از این سد هم عبورکرده تا این کار بزرگ به‌زودی انجام شود.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت اجرای طرح متصل کردم مسیرهای استان‌، عنوان کرد: از جمله نتایج انجام این طرح، برطرف شدن مشکلات بویراحمد گرمسیری از دو راهی چرام به گچساران، رقم خوردن آینده‌ای خوب برای آبادی‌های این منطقه از جمله روستاهای محروم باکلان، آبشیرین، بی‎بی جان آباد و بی‌بی حکیمه که هرساله تنها به انتظار فرا رسیدن ایام عید و عبور مسافری جهت کسب در آمد هستند، رونقی چشم‌گیر خواهند داشت.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس  با بیان اینکه وعده انجام این کار طی این روزها  را نخواهم داد، اذعان کرد: مطمئنا با اجرای این طرح آینده‌ای روشن در انتظار منطقه است.

تاجگردون با اشاره به تامین میوه جنوب کشور توسط روستاهای باباکلان، دیل و آرو، گفت: نباید بگذاریم وقتی روستاهای خودمان به خوبی شرایط فراهم‌سازی میوه نه تنها استان بلکه جنوب کشور را دارند ،پرتقال ما از شمال و لیمو شیرین از جهرم صادر شود.

این مسئول یادآور شد: نماینده‌ منتخب مردم نباید فقط به فکر رای و موقعیت امروز خود باشد بلکه باید آینده موکلین خود را در نظر گرفته و به فکر آینده باشد تا در آینده مورد نفرین فرزندان به علت فرصت‌سوزی نشود.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به مجموعه عملکرد خود با بیان اینکه سهم دو درصدی توازن منطقه‌ای را تا سه در صد افزایش داده و دایمی کردیم، گفت: با افزایش 50 درصدی سهم ما در ماده 180 در سالجاری سهم استان از 12 میلیارد تومان به 92 میلیارد تومان ارتقاء و شاهد رونق و پیشرفت در طرح‌ها و پروژه‌های استان شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*