اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2547
تاریخ انتشار: 1393/08/11 14:29
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
محمدی با اشاره به این مطلب که قطعی مکرر برق از مهمترین مشکلات این بخش است، ادامه داد: شبکه انتقال برق شهرستان لنده و این بخش مشترک است که باعث ایجاد افت ولتاژ شده و قطعی برق را به همراه داشته است.

بهمن محمدی در جلسه شورای اداری شهر سوق که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد، افزود: شهر سوق با ۲۸۸۵ خانوار و 12 هزار و 415 نفر جمعیت در مساحتی به 420 کیلومتر نزدیک ترین بخش به مرکز شهرستان است که از مشکلات بسیار زیادی رنج می برد.

وی اظهار کرد: این بخش دارای 48 روستا، 86 شهید، 27 مسجد، 9 دهیاری، 16 امام زاده واجب التعظیم و سه مکان گردشگری است.

بخشدار شهر سوق با اشاره به این مطلب که قطعی مکرر برق از مهمترین مشکلات این بخش است، ادامه داد: شبکه انتقال برق شهرستان لنده و این بخش مشترک است که باعث ایجاد افت ولتاژ شده و  قطعی برق را به همراه داشته است.

محمدی با بیان این مطلب که قطعی مکرر برق باعث سوختن لوازم برقی مردم شده است، خاطرنشان کرد: از مسئولان زیربط تقاضا داریم که در رفع این مشکل تلاش کنند.

وی تصریح کرد: روشنایی معابر در این بخش مطلوب نیست و باید اداره برق مشکل این حوزه را رفع کند.

راه 15 روستای پاقله با بارش باران مسدود می شود

بخشدار سوق نبود راه استاندارد اصلی و روستایی را از دیگر مشکلات این حوزه عنوان و اظهارکرد: اولین اولویت توسعه هر جامعه ای راه است اما متاسفانه این بخش از این نعمت رنج می برد.

وی با اشاره به این مطلب که روستای پاقله از سه نقطه مهم گردشگری این بخش است، ادامه داد: راه ارتباطی این روستاها با باریدن اولین باران بسته می شود که این حق این حوزه نیست.

محمدی راه ارتباطی سوق به دهدشت، جاده درمانگاه راک، محور سوق به لنده را از مهمترین نقاط حادثه خیز این حوزه نام برد.

وی قطعی آب شرب در یکی از روستا های این بخش را نگران کننده عنوان و گفت: روستایی با 60 خانوار در مجاورت این بخش به وسیله تانکر سیار آب رسانی می شود اما جوابگو نیست.

بخشدار شهر سوق نبود جاده بین مزارع کشاورزی را دیگر مشکلات این حوزه دانست و ابراز کرد: در این بخش بیش از 50 هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد اما متاسفانه در حوزه جاده بین مزارع مشکل دارند که جهاد کشاورزی باید مشکل آنها را برطرف کند.ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*