اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255069
تاریخ انتشار: 1397/07/25 01:00
یک مقام ترکیه‌ای در گفتگو با سی‎ان‌ان اعلام کرد روزنامه‌نگار منتقد بن سلمان پس از کشته شدن در کنسولگری عربستان، جسدش تکه تکه شده است.

عصرجهان- پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا به نقل از یک مقام ترکیه‌ای نوشت جسد جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، پس از کشته شدنش در کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه، تکه تکه شده است.

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا پیشتر در آغاز تحقیقات درباره پرونده ناپدید شدن خاشقجی، این فرضیه را مطرح کرده بود. مقامات ترکیه‌ای دوشنبه شب کنسولگری عربستان را به مدت چند ساعت بازرسی و قطعه قطعه شدن جسد این روزنامه نگار را تأیید کردند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، امروز به خبرنگاران گفت بازرسان ترکیه‌ای در تحقیقات خود در کنسولگری عربستان به دنبال یافتن مواد سمی و یا اشیای رنگ شده هستند.

گزارش سی‌ان‌ان می‌افزاید مقامات ترکیه‌ای در محافل خصوصی اعلام کرده‌اند خاشقجی دوم اکتبر سال جاری پس از مراجعه به کنسولگری عربستان در شهر استانبول برای اخذ مجوز ازدواج با نامزد ترکیه‌ای خود، در همانجا به قتل رسیده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز به نقل از منابع آگاه در ترکیه اعلام کرد: صلاح الطبقی، رئیس پزشکی قانونی در دستگاه امنیتی سعودی، جسد جمال خاشقجی را داخل کنسولگری عربستان در استانبول قطعه قطعه کرده است.

الجزیره به نقل از یک منبع آگاه در ترکیه اعلام کرد: عملیات قتل خاشقجی، تنها هفت دقیقه طول کشیده است.

منابع آگاه در ترکیه همچنین فاش کردند صلاح الطبقی از دوستان و همکاران خود خواسته است در خلال قطعه قطعه کردن جسد جمال خاشقجی به موسیقی گوش کنند.

این منابع افزوده‌اند: تصاویر ضبط شده در داخل کنسولگری عربستان نشان می‌دهد جمال خاشقجی به محض ورود به ساختمان کنسولگری کشته شده و مورد بازجویی یا تحقیقات قرار نگرفته است. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند خاشقجی قبل از کشته و قطعه قطعه شدن مورد ضرب و شتم و تزریق آمپول قرار گرفته است.

برچسب ها:
جمال خاشقجی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*