اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255183
تاریخ انتشار: 1397/08/08 21:45
دادمرز رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه: از طریق مراجع قانونی پیگیر هستیم و با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار خبرگزاری عصر جهان ، یک روز از چرخیدن تصاویر شخم زدن زمین ورزشی واقع در روستای هلایجان میگذرد.
دادمرز رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه در این خصوص گفت : روز گذشته شخصی در اقدامی غیرقانونی، این زمین را شخم زد که قسمتی از این زمین را چندین سال پیش یکی از اهالی به اداره ورزش وجوانان اهدا کرده بود و قسمتی دیگر نیز در محدوده منابع ملی بود که مراحل اداری ان هم کاملا طی شد و در حال حاضر مالکیت این زمین با اداره ورزش و جوانان ایذه میباشد.
وی افزود : این شخص قبلاً نیز دو بار مورد دعوی شکایت بوده که هر دو بار هم اداره ورزش و جوانان توسط محاکم قانونی محکومیت شخص را گرفته است.
دادمرز در پایان گفت: بخاطر این اقدام غیرقانونی، از وی شکایت کرده ایم و روال قانونی در این پرونده طی خواهد شد و با فرد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


میرزاعلی کیانی
|
Iran
|
1397/08/08 22:01
  +0

  -0
پاسخ
 جناب دکتر افشین حیدری مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان خوزستان
سلام
سهم فرزندان محروم ،مستضعف ومستعد چندین روستای منطقه فراموش شده ی هلایجان شهرستان ایذه که به دلیل مسائل سیاسی مخصوصاخط قرمزهای تعیین شده برای ادارات توسط نماینده، وکیل ومدافع حقوق آنها مهندس خادمی حتی در مراجعه فرزندان این منطقه به ادارات مورد ظلم قرارگرفته از دوران تصدی حضرتعالی وبهره مندی آنان از خدمات دولت کریمه ی جناب دکتر روحانی چه بوده؟؟؟؟

📢آقا هیچ قدمی برای ورزش منطقه کهن دیار هلایجان که دارای جوانان مستعدو سوابق درخشان در ورزش شهرستان ایذه بوده  برنداشته اید اقلا از نابودی زیر ساخت های موجود دفاع کنید😔

📢در نتیجه تسامح و بی تفاوتی متولیان و مسئولین ورزش استان و شهرستان تنها ورزشگاه موجود دراین منطقه که  متعلق به چندین روستای همجوار بود زیر کشت پائیزه رفت😰
📢جوانان پاک ومظلوم این روستاها دچار سردرگمی ،بلاتکلیفی وافسردگی شده اندخواهش نمی کنم وظیفه ی شماست که ورود نموده وتعیین تکلیف نمائید تا آنها بدانند میزان بهره مندیشان از خدمات وزارت ورزش و جوانان این کشور چقدرراست😭😭😭

میرزاعلی کیانی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی باشگاه انشان پارس ایذه
جوان هلایحانی
|
Iran
|
1399/07/15 11:11
  +0

  -0
پاسخ
دمت گرم .آمیرزاعلی .فقط خودت میتوتی حق ما جوانها رو بگیری .پاینده باشی استاد کیانی

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*