اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255246
تاریخ انتشار: 1397/08/15 09:59
فرمانداری ویژه دزفول از بهمن ماه گذشته به سرپرستی عیسی زاده اداره می‌شد.

عصرجهان-
فرماندار ویژه دزفول معرفی شد
فرماندار جدید دزفول با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان این شهرستان معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، محمد حیدری عصر روز دوشنبه با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به عنوان فرماندار ویژه جدید دزفول و معاون استاندار معرفی شد.
شایان ذکر است فرمانداری ویژه دزفول از بهمن ماه گذشته به سرپرستی عیسی زاده اداره می‌شد.
«اکبر میثاقیان» از کارون خرمشهر جدا شد
کادر فنی تیم کارون اروند خرمشهر پس از کسب نتایج ضعیف از این تیم جدا شدند.
پس از نشست امروز در باشگاه کارون اروند خرمشهر، اکبر  میثاقیان به همراه حمیدرضا فرزانه و محمد مولایی، به طور توافقی از جمع بنفش جامگان خرمشهری جدا شدند.
میثاقیان با ایجاد 90 درصد تغییر در تیم کارون اروند، همراه با نماینده خرمشهر در لیگ دسته اول دو پیروزی، چهار تساوی و چهار شکست کسب کرد و در پایان هفته دهم در رتبه 10 جدول این رقابت‌ها ایستاد.
مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر در خصوص جانشینی میثاقیان در این تیم به فارس گفت: فعلاد ر خصوص سرمربی جدید به جمع‌بندی خاصی نرسیده‌ایم و پس از برگزاری نشست با در هیأت مدیره، این تصمیم اتخاذ خواهد شد.
امیر ثامری یادآور شد: با حضور میثاقیان تیم را برای صعود به لیگ برتر بسته بودیم که متأسفانه نتایج لازم کسب نشد و در حال حاضر در رتبه دهم جدول قرار داریم.
کرایه تاکسی در آبادان افزایش یافت
مهدی رضایی سرپرست سازمان تاکسیرانی آبادان روز سه شنبه اظهار داشت: بر اساس نرخ های جدید مصوب شده امسال نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف این شهر 10 درصد نسبت به نرخ های سال قبل افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه برچسب نرخ های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع شده افزود: رانندگان موظف هستند نسبت به نصب نرخنامه آن در معرض دید مسافران اقدام کنند.
سرپرست سازمان تاکسیرانی آبادان به ایرنا گفت: بر اساس بالا رفتن نرخ تورم، سالانه در آبادان 10 درصد به کرایه تاکسی که شامل تاکسی های درون شهری، سرویس های مدارس و پارکینگ هاست اضافه می شود.
رضایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه شکایت و مغایرت در دریافت کرایه ها مراتب را از طریق سامانه پیامکی 137 به واحد رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان اطلاع دهند.
ناوگان حمل و نقل درون شهری آبادان متشکل از بیش از 2 هزار دستگاه تاکسی است که در مسیرهای مختلف درون شهری به صورت خطی و گردشی خدمات ارائه می کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*