اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255305
تاریخ انتشار: 1397/08/22 22:44
فرماندار شوش خبر داد:
فرماندار شوش گفت: 2 مرد از توابع شوش بر اثر نزاع طایفه ای بر سر قطعه ای زمین، به قتل رسیدند.

عصرجهان-عدنان غزی فرماندار شوش ، امشب در گفت وگو با فارس عنوان کرد: به دلیل اختلافات شخصی بر سر تصاحب یک قطعه زمین، ظهر امروز یک نزاع طایفه ای در روستای ترویح از توابع بخش فتح المبین شوش اتفاق افتاد که دو مرد 32 و 42 ساله بر اثر این درگیری ها با سلاح گرم به قتل رسیدند.
وی افزود: 8 نفر دیگر که همگی نیز مرد بودند در این درگیری زخمی شدند و در حال حاضر در بیمارستان نظام مافی شوش بستری هستند.
فرماندار شوش در پاسخ به دستگیری قاتل، بیان کرد: قاتل شناسایی شده  و حکم قضایی دستگیری او نیز صادر شده است.
قتل 2 جوان بر اثر تیراندازی افراد ناشناش در آبادان
شایان ذکر است روز گذشته فرمانده نیروی انتظامی آبادان در گفت و گو با فارس اظهار داشتند: دو جوان امروز در آبادان بر اثر تیراندازی افراد ناشناش، به قتل رسیدند.
سید محسن تقی زاده قتل 2 جوان موتور سوار را تایید و عنوان کرد: دو جوان سوار بر موتورسیکلت ساعت 3 بامداد امروز در جاده ساحلی اروند صغیر در جزیره مینو در حال حرکت بودند و توسط خودرو پژو که ظاهرا از قبل این 2 نفرموتور سوار را تعقیب می‌کرد، مورد تیراندازی قرار می گیرند.
وی افزود: یکی از این افراد در دم جان خود را از دست داد و نفر دوم بر اثر شدت جراحات پس از انتقال به بیمارستان طالقانی آبادان فوت می شود.
فرمانده نیروی انتظامی آبادان بیان کرد: این موضوع توسط شاهدا عینی حادثه در آن منطقه اطلاع رسانی شد و موضوع در حال بررسی است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*