اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255320
تاریخ انتشار: 1397/08/24 17:17
جامعه با رفتار یک بیمار روانی آلوده نمی شود؛
جامعه از رفتار یک بیمار روانی نباید آزرده خاطر شود و البته آزده خاطر نمی شود.آنچه جامعه و وجدان های بیدار را رنج می دهد، رفتار افراد بیماری است که با تهیه و پخش فیلم تمایل خویش را به فرهنگ برهنگی و بی حجابی به نمایش می گذارند.در واقع این چنین افرادی بیمارند و باید تحت درمان قرار بگیرند.

عصرجهان؛زریر حجتی-رفتار یک زن دچار بیماری روان پریشی در سطح شهر، دستمایه سوء استفاده و هنجارشکنی عده ای با تحلیل و تفسیرهای خاص شده است!
روانی، روانی است و هیچ فرد و نهادی پاسخگوی رفتار فی البداهه او نیست و در قوانین موضوعه نیز مسئولیت کیفری ندارد.
نیروی انتظامی به عنوان ضابط عام دستگاه قضایی به وظیفه ذاتی خود جهت دستگیری اقدام نموده و مراجع قضایی نیز وفق قانون تحویل بیمارستان روانی جهت درمان داده اند. بنابر این، فرآیند قانونی جهت جلوگیری از تکرار رفتار ناخوشایند و زشت یک روان پریش انجام گرفته است.
 ابهامات زیادی از باب مسامحه و سهل انگاری بیمارستان و کیفیت متواری شدن بیمار و تکرار رفتارش در جامعه شکل گرفته است که لازم است رسیدگی شود اما به هیچ وجه این عامل سبب توجیه رفتار افراد مدعی سلامت عقل و روان در بازپخش یک رفتار زشت نمی گردد چرا که با وجود گوشی های پیشرفته کار شاقی نیست! نه موجب کسب عنوان و مقامی می شود و نه هم و افتخاری دارد.
جامعه از رفتار یک بیمار روانی نباید آزرده خاطر شود و البته آزده خاطر نمی شود.
آنچه جامعه و وجدان های بیدار را رنج می دهد، رفتار افراد بیماری است که با تهیه و پخش فیلم تمایل خویش را به فرهنگ برهنگی و بی حجابی به نمایش می گذارند.
 در واقع این چنین افرادی بیمارند و باید تحت درمان قرار بگیرند.
درد این است که رفتار "متعارف" یک بیمار روانی دستمایه رفتارهای دون شان انسانیت عده ای هنجارشکن قرار گرفته است که باید این فعل و رفتار را "غیر متعارف" نامید و از این حیث آه و افسوس خورد!
حجاب زن و مرد ندارد و امروزه جامعه از برهنگی فرهنگی و فرهنگ برهنگی که ارمغان شبکه های گسترده رسانه های صهیونیستی و غربی است رنج می برد!
نوع پوشش و حجاب بسیاری از خانواده ها متاثر از ماهواره شده و بی شباهت به برهنگی یک روان پریش نیست و صد البته که باید این فرهنگ مایه نکوهش و مذمت باید قرار گیرد نه رفتار یک بیمار روان پریش!
جامعه امروز از ساپرت هایی رنج می برد که ارمغان رسانه های غربی به کانون متلاشی شده خانواده های بسیاری است!
جامعه امروز باید از فرهنگ استحاله شده خود اعلام شرمساری کند نه رفتار یک روان پریشی که فی البداهه به خیابان ظاهر شده است.
جامعه امروز باید از  چهارشنبه های سفید خانم علی نژاد آن مهره سوخته شبکه های رسانه ای معاند رنج ببرد که کمربندش را در انجام ماموریت اضمحلال حیثیت خانواده ها محکم بسته است!
جامعه امروزه از "همباشی" دختران و پسرانی باید رنج  ببرد که این ذلت برآمده از غرب را افتخار می دانند و تمام داشته های فرهنگی خود را با آن به زیر سئوال برده است!
جامعه امروزه از بزک کردگانی رنج می برد که در عروسی ها با ساز و ارکستر و در کوچه و پس کوچه ها و خیابان تمام زنانگی های خود را به معرض دید نامحرمان می گذارد!
 جامعه باید از پوشش  فکلی های خود و دامن های باز و صورت های بزک کرده   و انسان نمای خود رنج ببرد!
  جامعه را نباید از باب رفتار یک بیمار مورد مذمت قرار داد بلکه مذمت شدگان همان هایی است که فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی را در سایه حاکمیت خود بوجود آورده اند!


پیوست:

شایان ذکر است که دو روز پیش یک زن که نیمه عریان در یکی از معابر عمومی شهر یاسوج ظاهر شده بود، دستگیر و طی تحقیقات پلیس مشخص شد این فرد داری اختلالات روحی و روانی شدید است و از کودکی به این بیماری مبتلا بوده و به دلیل نوع بیماری مداوم از خانه و مراکز درمانی فرار می کند که پس از تشکیل پرونده به بیمارستان اعصاب و روان یاسوج منتقل و تحت مراقبت و درمان قرار گرفت.
تا اینکه شب گذشته این زن در فرصتی مناسب از بیمارستان فرار کرد و بار دیگر در یکی از معابر شهر یاسوج برهنه ظاهر شد که پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی بلافاصله به محل اعزام و این فرد توسط مأموران پلیس زن دستگیر و به بیمارستان منتقل و هم اکنون بستری و تحت مراقبت است.
سرهنگ پاسدار "بیت اله محمدپور"، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز تأسف از انتشار ویدیویی این واقعه در شبکه های اجتماعی، تصریح کرد: پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان اصلی انتشار این دو فیلم آغاز کرده و به کاربران فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی قویاً توصیه می شود از نشر و یا بازنشر این ویدیو و یا ویدیوهای مشابه خودداری کنند و مردم یقین داشته باشند پلیس و دستگاه قضائی با خاطیان به شدت برخورد خواهند کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*