اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255345
تاریخ انتشار: 1397/08/25 23:41
شک و تردیدها در خصوص سرنوشت رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ابنا، شک و تردیدها در خصوص سرنوشت «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، پس از انتشار اخباری در خصوص مرگ بالینی او افزایش پیدا کرد.


تاکنون دفتر منصور هادی به این خبرها واکنشی نشان نداده است؛ اتفاقی که می تواند نشانه ای از احتمال وجود تصمیم آمریکایی ــ سعودی برای خلاص شدن از دست او باشد.
منصور هادی بیست روز پیش، ریاض را برای انجام آزمایش های پزشکی به سمت آمریکا ترک کرد، در حالی که رسانه های وابسته به ائتلاف سعودی اعلام کردند که هادی ریاض را در راستای طرح خروجش از صحنه سیاسی یمن ترک کرده است.
اما آنچه مسلّم است اینکه وضعیت سلامت عبدربه منصور هادی 73 ساله وخیم است. او از مشکلات قلبی مزمن رنج می برد و ماه گذشته میلادی در بیمارستانی در شهر "کلیوند" آمریکا مورد درمان قرارگرفت، در حالی که چند هفته پیش از آن هم در یکی دیگر از بیمارستان ها بستری شده بود.
«عبدالملک العجری» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در توئیتی نوشت: صفحه حیات سیاسی عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن بسته شده است و احتمال ادامه فعالیت او وجود ندارد، البته این مساله تنها به دلایل سیاسی و توافقات برنمی گردد و مساله وخامت حال او در این مساله موثر است.
در همین حال، "مرکز مطالعات واشنگتن" با انتشار گزارشی اعلام کرد که «علی محسن الاحمر» معاون عبد ربه منصور هادی گزینه ریاست جمهوری یمن است!

.............................



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*