اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255460
تاریخ انتشار: 1397/09/09 21:43
سکان هدایت تیم فولاد خوزستان به آقای افشین قطبی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری "عصر جهان" و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان پس از بررسی گزینه‌های مختلف جهت سرمربیگری تیم فولاد خوزستان و لزوم تقویت این تیم در رقابت های باقی مانده از لیگ برتر هجدهم و حضوری مقتدرانه در فصل آینده رقابت ها، سکان هدایت تیم فولاد خوزستان را به سید افشین قطبی سپرد.


بر این اساس پس از رایزنی‌های مختلف و برگزاری جلسات با افشین قطبی نهایتاً قراردادی به مدت یک و نیم فصل بین باشگاه فولاد خوزستان و ایشان منعقد شد تا هدایت فولادمردان به این چهره شناخته شده فوتبال ایران و آسیا سپرده شود.
گفتنی است، سید افشین قطبی، مربی بین‌المللی ایرانی، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس است. او که در نوجوانی ایران را ترک کرده بود، فوتبال را در جوانی در آمریکا شروع کرد و مدتی هم کمک مربی تیم ملی این کشور بود.
افشین خود در دوران سرمربیگری گاس هیدینک، دیک آدفوکات و پیم فربیک در تیم ملی فوتبال کره جنوبی کمک مربی این تیم بوده‌است. او در سال 1386 برای سرمربی‌گری تیم فوتبال پرسپولیس تهران به ایران بازگشت و این تیم را به قهرمانی لیگ برتر ایران رسانید.
وی همچنین سابقه مربیگری تیم ملی کره جنوبی، سوون سامسونگ کره جنوبی، لس‌آنجلس گلکسی آمریکا، شیمیزو اس-پالس ژاپن، کوراسائو، بوریرام یونایتد تایلند و شیجیاژوانگ چین را در کارنامه کاری خود دارد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


علی
|
Iran
|
1397/09/10 16:56
  +0

  -0
پاسخ
مردم اهواز خونگرمی خاص خودشان را دارند

قطبی: می‌خواهیم بازهم فولاد را آسیایی کنیم

افشین قطبی بعد از حضور در فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای این احساس‌های خوب مردم اهواز به اینجا آمدم. اهوازی‌ها خونگرمی خاصی دارند و دوست دارم با آنها باشم تا بتوانیم فولاد بزرگ را دوباره آسیایی کنیم.
وی افزود: از حبیب رضایی تشکر می‌کنم. او لطف کرد و با من وارد مذاکره شد و از من خواست باهم بار دیگر فولاد را به جایگاه خوبش برسانیم.
سرمربی مدنظر باشگاه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه قرار داد او چند ساله‌ است عنوان کرد: اجازه بدهید ابتدا به ابراز احساسات مردم پاسخ دهم و سپس باهم صحبت می‌کنیم.
گفتنی است بیش از 100 هوادار فولاد به‌همراه لیدرها، مدیرعامل و مسؤول روابط عمومی این باشگاه در فرودگاه حضور داشتند.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*