اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255535
تاریخ انتشار: 1397/09/18 20:29
جمعی از اصلاح‌طلبان به نامه‌ی عدل هاشمی‌پور واکنش نشان دادند؛
در پایان جناب آقای هاشمی پور و تمامی مخالفین استاندار بدانند، سید علی پرواز تنها نیست و سیاست‌های توسعه محور آقای دکتر احمدی را در ماموریت های محوله به نحو احسن ادامه خواهند داد، چرا که پشتوانه‌ای از نیروهای تحصیلکرده، فعال، هوشیار و ثابت قدم دارند.

عصرجهان؛ متن ارسالی-جمعی از اصلاح‌طلبان شهرستان کهگیلویه در پاسخ به نامه‌ی عدل هاشمی پور، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد(کلیک کنید) یادداشت زیر را جهت انتشار در رسانه‌های محلی در اختیار فعالان رسانه قرار داده‌اند.


همه فعالان سیاسی، دولتمردان و اقشار مختلف مردم مستحضر هستند دولت دکتر حسن روحانی برآمده از خواست و رای اصلاحطلبان و جریان‌های سیاسی همسوی با خط و مشی اصلاحطلبی بوده است.
موفقیت دولت یازدم و عمل به شعارهای خود در تغییر وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باعث شد مردم، خصوصاً اصلاحطلبان در انتخابات سال 96 بار دیگر اعتماد خویش به دولت دکتر حسن روحانی را نشان دهند.
 پس از آن اما دشمنان خارجی با همراهی برخی از ناآگاهان و منفعت طلبان داخل کشور سعی دارند در مسیر رسیدن به اهداف دولت سنگ اندازی کنند. این در حالی است که سیاست‌های مقبول دولت با توجه به شرایط کنونی کشور مورد حمایت جریان ریشه دار اصلاحطلبی بوده و خواهد بود.
جناب آقای حاج عدل هاشمی پور، اخیراً یکی از نیروهای شجاع، صادق، پر انرژی و خادم مردم که از پویاترین نیروهای دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد را مورد حمله قرار داده است. پیش از این حمله‌های تند آقای هاشمی پور به دکتر احمدی، مدیران دولت و تمام کسانی که مخالف ایشان هستند نیز در رسانه‌ها منتشر شد که چرایی آن برای فعالان سیاسی و تحلیلگران استان محرز است.
آقای سردار هاشمی پور، در انتخابات سال 96 صریحاً با انتشار بیانیه‌ای حمایت مطلق خویش را از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی اعلام می‌دارند. ایشان در آن بیانیه ذکر می‌کنند که مردم برای تقویت جریان اصولگرایی به آقای ابراهیم رئیسی رای دهند.
 اما نتیجه محتوای صندوق‌ها نشان داد رای مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به دولت تدبیر و امید نسبت به دور قبل افزایش قابل توجهی پیدا کرد و سردار تنها ماند.
پس از ناکامی کاندیدای مورد نظر آقای هاشمی پور، و شروع فعالیت دکتر احمدی در کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای هاشمی مکرراً به جناب آقای دکتر احمدی، حمله می‌کنند و تمام تلاش خویش برای همراهی مردم در مخالفت با استاندار دولت را به کار می‌گیرند تا جایی که در این پروسه نیز شکست می‌خورد و ناچارا شکایت استاندار را به تهران می‌برند.
اما آقای هاشمی پور که در مواضع خویش ثبات چندانی ندارند، پس از عدم موفقیت خویش در این خصوص، بعدها و با واسطه‌های فراوان و برای خروج از انزوای خود با استاندار دیدار می‌کنند تا شاید فشار افکار عمومی از شکست‌های خود را به مرور زمان توجیه نمایند.
و اما اخیراً آقای دکتر کمال دولتخواه، که از فعالان سیاسی اصلاحطلب و حامیان اصلی دولت تدبیر و امید در شهرستان کهگیلویه می‌باشند، عزل می‌شوند. به دنبال آن آقای دولتخواه در مراسم تودیع و معارفه خود با صراحت کامل عزل خویش را نتیجه تلاش جریان وابسته به حجت الاسلام رئیسی می‌دانند و ادامه می‌دهند در طول مدت خدمت خویش به آقای حاج عدل هاشمی پور باج نداده است.
پس از آن آقای سید علی پرواز برای دلجویی از دولتخواه و اصلاحطلبان با ایشان دیدار می‌کنند که این موضوع خوشایند آقای هاشمی پور نبود و ایشان با آشفتگی و عصبانیت در برابر حمایت آقای پرواز و اصلاحطلبان کهگیلویه بزرگ از مشاوران خویش می‌خواهند برای استاندار نامه بنویسند و سید علی پرواز را مورد حمله قرار دهند.(کلیک کنید)
البته این تنها یک مورد از دلایل عصبانیت هاشمی پور از تیم مدیریتی استاندار است.
توجه به جوانان و گردش نخبگان در شهرستان کهگیلویه بزرگ از طرف استاندار بعلاوه پویایی سید علی پرواز در تمامی ماموریت های استانداری و سفارش وی به بخشداران، فرمانداران و دولتمردان در اجرای دقیق سیاست‌های دولت تدبیر و امید نیز دلیل دیگری بر عصبانیت آقای نماینده است.
از طرف دیگر جناب آقای هاشمی به دلیل پیش بینی ریزش آرای خود در شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام به سبب افزایش نارضایتی مردم این چهار شهرستان از عملکرد خویش، نگران انتخابات سال 98 است.
چرا که آگاهی مردم و فعالیت سیاسیون دلسوز را زنگ خطری برای عدم موفقیت خویش می‌دانند.
علی ایحال؛ خرسندیم که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم مدیریتی ایشان علی الخصوص جناب آقای سید علی پرواز که از حمایت قریب به اتفاق اصلاحطلبان در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاصه شهرستان کهگیلویه بزرگ برخوردار است از این فضاسازی‌های موقتی و حباب‌های رسانه‌ای خم به ابرو نخواهند آورد و با قدرت به راه خویش ادامه خواهند داد.
در پایان جناب آقای هاشمی پور و تمامی مخالفین استاندار بدانند، سید علی پرواز تنها نیست و سیاست‌های توسعه محور آقای دکتر احمدی را در ماموریت های محوله به نحو احسن ادامه خواهند داد، چرا که پشتوانه‌ای از نیروهای تحصیلکرده، فعال، هوشیار و ثابت قدم دارند.
----------------------------------------------------------
والسلام علیکم
جمعی از اصلاح طلبان و فعالین سیاسی کهگیلویه بزرگ



کانال تلگرام عصر جهان


ناشناس
|
Iran
|
1397/09/19 07:45
  +0

  -0
پاسخ
من یک اصلاح طلب حرفهای پرواز قبوا ندارم چون یک مدیر که تغییر میکند چه نیازی به دلجویی داردمگرن مدیرچکار میکرد.
همشهری
|
Iran
|
1397/09/19 08:33
  +0

  -0
پاسخ
بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم جناب حاج هاشمی !

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*