اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2568
تاریخ انتشار: 1393/08/16 18:37
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان از كشف 90 كيلو مواد مخدر حشيش و ترياك در شهرستان هاي هنديجان و بهبهان خبر داد.

سرهنگ محمد صالحي اظهارداشت: ماموران پاسگاه انتظامي درونك شهرستان بهبهان با اجراي طرح كنترل محورهاي مواصلاتي و برخورد با سوداگران مرگ حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو پيكان وانت بار با دو نفر سرنشين كه از ديلم به اميديه در حال حركت بود مضنون شده و آن را متوقف كردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي تخصصي از آن موفق به كشف 29 كيلو و 600 گرم حشيش كه به طرز ماهرانه در خودرو جاسازي شده بود، شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان با اشاره به دستگيري دو سوداگر مرگ اظهار كرد: متمهمان مواد مخدر حشيش را از يكي از استان هاي جنوبي به مقصد شهرستان اهواز بارگيري كرده بودند كه با هوشياري ماموران انتظامي شهرستان بهبهان ناكام ماندند.

سرهنگ صالحي عنوان كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنديجان نيز حين كنترل محور مواصلاتي ديلم – هنديجان به يك دستگاه خودرو 405 با يك نفر سرنشين مضنون شده و در يك عمليات ضربتي آن را متوقف كردند كه در بازرسي از خودرو مقدار 40 كيلوگرم ماده مخدر ترياك كشف و راننده را دستگير كردند.

وي افزود: با هوشياري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر هنديجان يك دستگاه پژو 405 ديگر كه نقش اسكورت اين محموله را بر عهده داشت شناسايي، متوقف و دو سرنشين آن دستگير شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان در پايان به كشف ماده مخدر ترياك توسط ماموران پاسگاه ايست بازرسي خيرآباد شهرستان بهبهان اشاره و اظهار كرد: ماموران اين پاسگاه در بازرسي از يك دستگاه اتوبوس ولوو كه در محور گچساران – بهبهان در حال تردد بود موفق به كشف مقدار 20 كيلو و 200 گرم ماده مخدر ترياك شدند و در اين خصوص سه نفر را دستگير كردند.

منبع:مهر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*