اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2649
تاریخ انتشار: 1393/08/21 12:13
مجید محنایی
معاون پشتیبانی استاندار گفت: تخریب مسوولان دولتی درمراسم دهه اول محرم با اهداف قیام امام حسین مطابقت ندارد.محنایی انتقاد تند معاون استاندار از تخریب مسئولان دولتی در دهه اول محرم

عصر جهان -معاون پشتیبانی استاندار گفت: تخریب مسوولان دولتی درمراسم دهه اول محرم با اهداف قیام امام حسین مطابقت ندارد.محنایی انتقاد تند معاون استاندار از تخریب مسئولان دولتی در دهه اول محرم

مجید محنایی درجلسه تودیع و معارفه مدیر کل نوسازی مدارس، هدف از قیام امام حسین (ع) را تجلی اصول دین، احیای فروع دین ونمایان ساختن ارزشهای اسلامی وانسانی ذکر کرد و افزود: متاسفانه در برخی مراسمات دهه اول محرم در اماکن مذهبی سخنرانان به جای تبین فلسفه قیام عاشورا به تضعیف دولت در برنامه هسته ای پرداختند و این در حالیست که اقدامات تیم هسته ای دولت مورد تایید مشاور محترم مقام معظم رهبری در امور بین الملل بوده و در چارچوب مصالح نظام پیگیری میشود.

وی ادامه داد: اقدامات این سخنرانان در راستای اهداف و منافع حزبی و جناحی تعبیر می‌شود.

محنایی همچنین به تلاش‌ها و اقدامات دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: خدمات خوب و ارزشمند دولت تدبیر و امید در رسانه‌ها و مجامع ما مورد کم لطفی قرار گرفته و دولت در اطلاع رسانی عملکرد خود مظلوم واقع شده است.

 وی، کنترل تورم ۴۰ درصدی را از عملکرد‌های قابل قبول دولت تدبیر و امید دانست و گفت: با کنترل تورم از ۴۰ درصد به ۴/۱۹ آرامش خوبی بر اقتصاد و فضای کشور حاکم است.

 معاون استاندار افزود: کشور ما در صحنه‌های بین‌المللی هم از کشورهای قدرتمند جهان است و دیپلمات‌های ما از فعال‌ترین افراد در مذاکرات هستند.

 محنایی با بیان اینکه در سال‌ ۹۲ تخصیص اعتبار در استان ۲۵ درصد بوده اما در شش ماه امسال این تخصیص از محل تملک دارایی و نفت در این استان ۷۵ درصد و میانگین کل اعتبارات بیش از ۳۰ درصد است، گفت: انتظار داریم، بدون هرگونه پیش داروی به دولت فرصت داده شود تا اقدامات سازنده خود را در کشور ارائه دهد.

منبع: سایت استان

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*