اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2651
تاریخ انتشار: 1393/08/20 18:50
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بهمئی به مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بویراحمد منصوب شد.

عصر جهان -به گزارش آوای ماغر، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بویراحمد با تشکر از زحمات و تلاش حجت الاسلام حکمتیان ، حجت الاسلام جشان زاده را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بویراحمد معرفی کرد .

حجت الاسلام حسینی صدر با تسلیت این ایام بر توجه ویژه همه مسلمانان نسبت به پیام‌های نهضت عاشورا در مقابله با توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.

حجت الاسلام حسینی صدر اظهار کرد: عزت‌طلبی، عدالت‌خواهی و نفی هر گونه استکبار از مهمترین پیام‌های نهضت عاشورا برای همه مسلمانان در همه برهه‌های تاریخی است.

وی افزود: فرهنگ عاشورا میراثی گرانبها برای همه مسلمانان بوده و باید با تأسی از پیام‌های عظیم عاشورا برای عزت و تعالی امت اسلامی همت گماریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح تصریح کرد: امام حسین (ع) عاشق معروفات بودند و قیام خود را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر پایه‌ریزی کردند واگر می‌خواهیم جامعه را اصلاح و ارزش‌ها و معروف‌ها را بر جامعه خود حاکم کنیم باید در مسیر زنده نگه داشتن پیام‌های عاشورای حسینی حرکت کنیم و درس آزادگی و عزت‌طلبی را از مکتب حسینی بیاموزیم.

حسینی صدر با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی ما متاثر از نهضت حسینی است اظهار کرد: در انقلاب اسلامی هم مردم مسلمان و شیعه ایران دست خالی بودند و به مبارزه با رژیم تا دندان مسلح شاه پرداختند، ملت ما با الگوگیری از امام حسین (ع) و قیام عاشورا در برابر شاه ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

وی پیام‌رسانی واقعه کربلا، خنثی کردن تبلیغات سوء دشمنان اسلام و افشا کردن ماهیت ستمگران را از دلایل همراهى خانواده امام حسین (ع) در حادثه عاشورا عنوان کرد و ادامه داد: فرزندان امام حسین (ع) در واقعه کربلا پیام سالار شهیدان را به همه مردم به خوبی ابلاغ کردند به گونه‌ای که امروز نیز صداى آنان در وجدان بشریت به گوش میرسد .

حجت الاسلام حسینی صدر ابراز داشت : دشمنان اسلام برخورد سخت و نظامی با جمهوری اسلامی ایران را مفید نمی‌دانند و از طریق جنگ نرم که آرام و بی‌سروصداست وارد شده و به ترویج مدگرایی، فساد و فحشا و نا امید کردن جوانان به آینده کشور، تضعیف اصل و رأس نظام، ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسئولان و اقوام ایرانی پرداختند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح  هدف دشمن در جنگ نرم را بی‌اعتقاد کردن نسل نو به دین و تضعیف پایه‌های فرهنگی انقلاب و سست کردن جوانان به آینده خود و کشورشان دانست و خاطرنشان کرد: عوض کردن ذهن مردم از اسلام و نا امید کردن جامعه از نظام سلطه در دستور کار دشمنان انقلاب قرار دارد.

وی، تاکید کرد، بهترین سپر مقابله با جنگ نرم ترویج فرهنگ غنی اسلامی با بهره گیری از فرهنگ اهل بیت و فرهنگ و تفکر بسیجی، ایثار و شهادت است که باید دراین راستا همه نیروی ارزشی و دلسور انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

این مقام مسئول، وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت را رمز پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و افزود: ملت ایران با تبعیت از ولایت که همیشه با حضور خود این حماسه را ثابت کرده اند پشتیبان نظام و ولایت هستند و باردیگر توطئه های دشمنان را در نطفه خفه خواهند کرد.

در این نشست حجت الاسلام کاظمی خواه مسئول امور روحانیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح  حکم انتصاب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بویراحمد را قرائت کردند.

 

گفتنی است حجت الاسلام جشانزاده پیش از این مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  ناحیه بهمئی بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*