اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265567
تاریخ انتشار: 1397/09/22 23:03
آنچه در جلسه هفتگی شورای شهر ایذه مطرح شد؛
در این جلسه اعضای شورای شهر ایذه از عضو بصیر شورای شهر در معاملات شهرداری خواستند، در تمام مناقصات، مزایده ها و معاملات شهرداری بدون هیچ محافظه کاری قاطع عمل کند

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار خبرگزاری عصر جهان، جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر ایذه در ساختمان شورای شهر با حضور جمعی از شهروندان و بررسی مشکلات آنان برگزار شد.


در این جلسه اعضای شورای شهر از یونس اکبری عضو بصیر شورای شهر ایذه در معاملات شهرداری خواستند، در تمام مناقصات، مزایده ها و معاملات شهرداری بدون هیچ محافظه کاری قاطع عمل کند، عضو بصیر را چشم و گوش اعضای شورای شهر خطاب کردند و مقرر شد بعد از برگزاری هر مناقصه و یا مزایده ای سریعا گزارش کامل از روند برگزاری آن به شورای شهر ارائه دهد.
در این گزارش اعضای شورای شهر ایذه طی یک طرح جامع از شهردار خواستند تا مشکلات دکه ها و بوفه های سطح شهر را بررسی کند تا بصورت واحد این دکه ها جمع آوری شوند و بعد از احداث دکه های جدید آنها را بصورت مزایده عمومی در اختیار شهروندان قرار دهند.
چند تن از اهالی کوچه نسترن واقع در جاده اصفهان در جلسه شرکت کردند و در مورد بحث ترافیکی کوچه و خیابان خود با اعضای شورای شهر مشورت کردند و مقرر شد طی یک طرح جامع ، شهردار این مشکل را با  شورای ترافیک در میان گذاشته و حل نماید.

برچسب ها:
شورای شهر ایذه ؛ ایذه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


مطلع
|
Iran
|
1397/09/26 13:29
  +0

  -0
پاسخ
عضو بصیر شورای شهر بدون حق رای در کمیسیون مناقصات هستند

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*