اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265570
تاریخ انتشار: 1397/09/23 01:08
جناب هاشمی پور !کاش برگردی و کلیپ ها و نطق های انتخاباتی خود، در ایام انتخابات مرور کنید هنوز صدای اشتغال زایی شما در گوش جوانان تحصیل کرده طنین انداز هست .اما کدام اشتغال، کدام کارخانه -آیا مشکل مردم و نسل جوان با شکایت از مهره مردمی و جوانگرا به استاندار حل می شود؟

مطلبی که در ادامه آورده شده است یادداشت ارسالی حاتم بزمه فعال سیاسی اجتماعی است و این پایگاه خبری محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای حاج عدل هاشمی پور
سلام علیکم
همه عیب خلق دیدن نه مروت است مردی  نگهی به خویشتن کن که تو هم گناه داری
بعنوان یک جوان منتقد نسبت به پروژه سراسر تبلیغاتی اشتغال جنابعالی ،توصیه میکنم برای یک بار که شده وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی ( ره) را مطالعه نمائید.
روشن است که جنابعالی در دوران دانشجویی جهت اخذ مدرک مهندسی در دانشگاه آزاد، به ندرت در کلاس درس حاضربودید. قبل از ان نیز، به دلیل مشغله کاری وقتی برای مطالعه پیدا نمیکردید.
بنده معتقدم چنانچه شما واحد درسی یاد شده را پاس کرده بودید و به وصیت امام ( ره ) پایبند بودید، براساس تاکید آن امام راحل عظیم الشان ، به لباس سبز پاسداری احترام می گذاشتید و هیچ وقت کاندیدای مجلس نمی شدید تا مجبور شوید بخاطر جذب آرای مردم و افکار عمومی، سوگند دروغ یاد کنید و از طریق بازی با الفاظ ، از روحیات صاف و بی آلایش مردم کهگیلویه بزرگ، سوء استفاده کنید.
نماینده محترم !!
پر واضح هست که غرض ورزی عده ای منفعت طلب و روسیاه از عملکردشان در اسفند ۹۴از  یک سو  و شعارهای توخالی و پر طمطراق شما، چیزی جز ریزش آرای شما را به دنبال نخواهد داشت .
همین محاسبه است که شما را مجبور ساخته به قلم برخی و به نام و تایید شما برعلیه انسان های پاک، مومن، بی ریا، قانع به حقوق کارمندی واجاره نشین در شهرهای کوچک و بزرگ تاخته شود .
آنها کسانی هستند که دود چراغ خورده، درد فقر چشیده اند و درس خواندن و مدارج عالی علمی را با تلاش خود طی کرده و بدون هیچ گونه رانت اقتصادی و سیاسی، چند صباحی مسئولیت های کوچکی را عهده دار بوده اند .
این افراد دارای روحیه وحدت آفرین و برادری بوده و به دور از اشرافی گری، موقعیت جوانان و تحصیل کردگان را درک کرده و این لیاقت را داشته اند تا فضایی حداقلی را برای نبوغ نسل سوم انقلاب اسلامی فراهم کنند.
آنانکه با قلم دیگران و در جهت خوش خدمتی به جنابعالی مورد تاخت و تاز قرار می گیرند کسانی هستند، که در محافل ساده و صمیمی و بدون تشریفات حضور می یابند و درد نسلی افسرده را گوش می دهند، که در لیست کذایی اشتغال نماینده شهر و دیارشان جایی ندارند.
این نسل البته امیدوار است که راه سعادت و تعالی را با شور و نشاط طی خواهند کرد و هرگز به دام شعارهای توخالی نخواهند افتاد.
جناب هاشمی پور !!
کاش برگردی و کلیپ ها و نطق های انتخاباتی خود، در ایام انتخابات مرور کنید هنوز صدای اشتغال زایی شما در گوش جوانان تحصیل کرده طنین انداز هست .اما کدام اشتغال، کدام کارخانه
آیا مشکل مردم و نسل جوان با شکایت از مهره مردمی و جوانگرا به استاندار حل می شود؟
همین را گوشزد می کنیم؛ باید صاحب آن قلم که به شما این بیانیه نوشتن ها، را مشاوره داده، بداند مردم به خوبی آگاهند و خدمتگزاران خود را بخوبی می شناسند و سره را از ناسره تشخیص میدهند و نیاز به قیم ندارند. وهمه می دانند، چه کسانی در لباس نظام جمهوری اسلامی هستند،اما با راه وروشی که دارند ،روز به روز مردم بیگ ناه را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین میکنند.
اما به شما، بعنوان یکی از جوانان  این مرز و بوم گوشزد می کنم ، نسل آگاه و روشن جامعه ،هیچ وقت فریب افکار منفعت طلب را نخواهد خورد ...
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد ،تو برو خود را باش
هرکس آن درود عاقبت کار که کشت ...
حاتم بزمه فعال سیاسی اجتماعی

 

من اگر نیکم و گر بد ،تو برو خود را باش

هرکس آن درود عاقبت کار که کشت ...

حاتم بزمه فعال سیاسی اجتماعی



کانال تلگرام عصر جهان


تحصیل کرده
|
Iran
|
1397/09/23 17:10
  +0

  -1
پاسخ
درود جناب بزمه.
عدل داره با دست خودش ؛ گور خودش میکنه.
منتقد
|
Iran
|
1397/09/23 19:37
  +1

  -0
پاسخ
جناب مهندس هاشمی پور در تمام مراسمات تشییع و ترحیم حضور پر رنگ دارند. همین بسه
احمد
|
Iran
|
1397/09/24 08:21
  +1

  -2
پاسخ
درود برمهندس هاشمی پور اتفاقا شب روز دنبال مطالبات و پیگیری پروژه ها و طرحهای عمرانی شهرستان است. فکرمیکنید اگر پروژه ای در بهمئی دارد کار میکند کار چی کسانی است این حاصل تلاش عدل هاشمی پور نماینده مردم است.وگرنه از دولت چیزی نمی بینیم.
مجتبی ج
|
Iran
|
1397/09/24 09:47
  +1

  -1
پاسخ
واقعا زیبا نوشتی حق قلم را ادا کردید
علی
|
Iran
|
1397/09/25 10:44
  +0

  -0
پاسخ
چقدر فعال سیاسی اجتماعی در بهمِئی داریم.........ماشاله.
ماشاله.ولی نه سیاست درستی میبینیم ونه اجتماع سالمی.چرا؟
آبان
|
Iran
|
1397/09/27 13:17
  +0

  -0
پاسخ
واقعاقلم فرسایی درست حسابی به این می گن دوستان خودش هم به این واقعیت پی بردندودارندپراکنده می شوند وازحمایت اقبال عمومی داره ریزش میکند

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*