اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265582
تاریخ انتشار: 1397/09/23 17:07
امیر قلعه‌نویی: تیم استقلال خوزستان تیم جوان و خوبی است که همواره بازی خوبی را در لیگ امسال ارائه داده است و با وجود دغدغه مالی که دارند جلوی تیم‌های بزرگ خوب کار کرده‌اند

عصرجهان-کریم بوستانی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، در بین خبرنگاران اظهار کرد: به خانواده ایرج دانایی‌فر و شاپور منصوری تسلیت می‌گویم، با تیم بزرگی به نام سپاهان بازی داریم و آقای قلعه نویی هر جا رفته تاثیرگذار بوده است.
وی افزود: تیم ما جوان است و فردا روز همین جوانان ما است که مقابل سپاهان قرار بگیرند و مطمئنم بهترین عملکرد را خواهند داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی پرسپولیس و پدیده مقابل سپاهان را آنالیز کرده‌ایم و برای بازی فردا برنامه داریم؛ می‌خواهیم اجازه ندهیم تیم حریف به دروازه ما نزدیک شود.
وی ادامه داد: سپاهان به فکر قهرمانی است ولی ما به بقا در لیگ فکر می‌کنیم با این حال امتیاز گرفتن از این تیم سخت اما ممکن است.
بوستانی عنوان کرد: از ایمان مبعلی تشکر می‌کنم که در کنار من صادقانه کار می‌کند و در استان محبوب و برند است. از هواداران می‌خواهیم فردا ما را یاری کنند و تنها نگذارند تا بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.
سرمربی موقت استقلال خوزستان گفت: اگر شش امتیاز کسر شده به ما برگردد کار ما در ادامه راحت‌تر خواهد بود. اگر ما رضایت بازیکن شاکی را بگیریم امتیاز ما می‌تواند برگردد. دیروز نامه‌ای در باشگاه نشانم دادند مبنی بر اینکه حتی می‌توانیم جریمه را به صورت اقساط هم پرداخت کنیم.
وی در پایان بیان کرد: مبعلی همچنان از ناحیه ساق پا مصدوم است و وحید خشتان را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم


سرمربی تیم فوتبال سپاهان:بازی سختی برابر استقلال خوزستان داریم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی برابر استقلال خوزستان از سخت ترین بازی‌های این فصل ما است.
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، در بین خبرنگاران اظهار کرد:  درگذشت شاپور منصوری پیشکسوت استقلال اهواز و ایرج دانایی فر از بزرگان استقلال را تسلیت می‌گویم. خوشحالم بار دیگر به خوزستان آمدم که خاطرات خوبی از دوران حضور در استقلال اهواز، از آن دارم.
وی افزود:  فکر می‌کنم این بازی شاید سخت‌ترین بازی‌ ما خواهد بود و امیدوارم بازیکنان شرایط را درک کنند و از شرایط بازی قبل خارج شوند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم استقلال خوزستان تیم جوان و خوبی است که همواره بازی خوبی را در لیگ امسال ارائه داده است و با وجود دغدغه مالی که دارند جلوی تیم‌های بزرگ خوب کار کرده‌اند ولی امیدواریم با کسب 3 امتیاز با روحیه خوب به تعطیلات برویم.
قلعه‌نویی در پاسخ به پرسشی درباره شرایط تیم ریشه‌دار استقلال اهواز، بیان کرد: من قبلا هم درباره این تیم‌های ریشه‌دار و مردمی صحبت کرده‌ام و اگر بخواهیم به گذشته برگردیم تیم‌هایی مانند هما، شهاب، ابومسلم، ملوان و همین استقلال اهواز را می‌بینیم که شرایط مشابهی دارند؛ امیدوارم نگاه مدیران به فوتبال عوض شود زیرا این تیم‌ها با بودن‌شان می‌توانند شرایط اجتماعی را در جامعه عوض کنند.
وی ادامه داد: ورزش ما باید از حالت سلیقه‌ای خارج شده و قانون‌مند شود تا شرایط بهتری پیدا کند.
سرمربی سپاهان درباره عملکرد خوب تیمش در لیگ امسال و امیدواری مردم اصفهان به قهرمانی این تیم گفت: تیم ما امکانات خوب و معقولی دارد که همه تیم‌ها باید آن را داشته باشند اما از نظر بودجه تیم پنجم لیگ هستیم، روزی که به سپاهان آمدم با برنامه حاضر شدم و چشم‌انداز خوبی ترسیم کرده‌ایم که بازی به بازی به سمت آن می‌رویم. در نیم‌فصل باید تیم را در برخی پست‌ها تقویت کنیم که بتوانیم در کورس قهرمانی بمانیم.
قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به پرسشی درباره نبود هافبک بازیساز در ایران پس از نسل کریمی و جباری، اظهار کرد: من با این موضوع موافقم که بعد از نویدکیا و جباری و امثال آن‌ها دیگر بازیکنی در آن سطح در پست بازیساز نداشته‌ایم که برمی‌گردد به استعداد ذاتی و البته کار پایه‌ای روی بازیکنان که باید در تیم‌های رده پایه انجام شود. البته در فوتبال دنیا نوع افکار مربیان تغییر کرده و به سمتی رفته‌اند که خیلی به این پست توجهی نمی‌کنند/م. فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*