اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265634
تاریخ انتشار: 1397/10/02 00:21
یاداشتی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان و ریئس هیات کشتی خوزستان/
سوال از مرعشیان این است : چه چیزی باعث شد که این تیم در فرودگاه فقط انتظار وسایل خود را باشند اما خبری از ریئس هیات استان متولی کشتی نیست، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که علاقه زیادی به مصاحبه کردن دارد و همیشه جلوی لنز عکاسان و دوربین های خبری باشد چطور کارهای ریز خود را ترجیح به تیم کشتی سینا صنعت ایذه داد و حاضر نشد به استقبال این تیم برود.

عصرجهان؛فیروز بیگلری-در حالیکه تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه روز گذشته عنوان سومی جام باشگاه های جهان را بدست آورد اما مرعشیان ریئس هیات کشتی خوزستان حاضر به ارسال پیامکی به مسئولین و کادرفنی تیم کشتی سینا صنعت ایذه نشد.


علیرغم اینکه تیم کشتی سینا صنعت ایذه طی سه سال گذشته مقام قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی را کسب کرد اما همچنان با مهری مسئولین این هیات همراه هستند و سوال اینجاست چه مشکلی وی با این تیم دارد که هیچگاه نتوانسته ارتباطی برقرار کند.
در حالیکه این تیم کشتی در یک استان دیگری از کشورمان بود قطعا به شدت مورد حمایت قرار می گرفت.
تیم کشتی بیمه رازی تهران هر سال با نام یک استان در مسابقات حضور پیدا می کند که مسئولین ارشد و اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی آن استان تمام امکانات را در اختیار این تیم تهرانی قرار می دهد.
سینا صنعت ایذه همچون سال های گذشته باز نام خوزستان را در کشور و جهان طنین انداز کرد اما خارج از مسئولین شهرستان ایذه هیچگونه پیام یا تماسی از مسئولین ارشد استان به خصوص هیات کشتی خوزستان صورت نگرفته است.
در حالیکه تمام هزینه های صفر تا ۱۰۰ این تیم را علی بابا احمدپور مدیرعامل باشگاه سینا صنعت تقبل می کند اما سوال اینجاست واقعا در حد یک تماس  یا ارسال یک پیامک این تیم ارزش نداشت، آیا اگر تیم دیگری منهای ایذه و سینا صنعت حضور پیدا می کرد و صاحب عنوان می شد مرعشیان اینگونه برخورد می کرد.
کار بزرگ سینا صنعت ایذه این بود که به پاس رشادت های سردار فقید قدرت الله منصوری از فرزندان ایذه جشنی را برگزار نکردند اما تیم کشتی سینا صنعت ایذه ساعت ۱۲ ظهر امروز  وارد فرودگاه اهواز شدند که اعضای این تیم مثل یک مسافر معمولی فرودگاه را ترک کردند.
به راستی مگر ایذه جزء ای از جغرافیای استان خوزستان نیست، سوال از مرعشیان این است : چه چیزی باعث شد که این تیم در فرودگاه فقط انتظار وسایل خود را باشند اما خبری از ریئس هیات استان متولی کشتی نیست، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که علاقه زیادی به مصاحبه کردن دارد و همیشه جلوی لنز عکاسان و دوربین های خبری باشد چطور کارهای ریز خود را ترجیح به تیم کشتی سینا صنعت ایذه داد و حاضر نشد به استقبال این تیم برود.
حال باید دید مرعشیان و حیدری چه پاسخی نسبت به عدم حضور خود در فرودگاه اهواز جهت استقبال از این تیم خواهند داشت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*