اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265688
تاریخ انتشار: 1397/10/07 00:30
قضات دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی به شکایت زنی را که مدعی است در یک میهمانی شبانه به او تجاوز شده، آغاز کردند.

این زن با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران در شکایتی به قضات شعبه دهم گفت: من مطلقه هستم و تنها زندگی می‌کنم. دوستی به نام منصوره دارم که رابطه‌مان خیلی صمیمانه است و هر از گاهی با هم به تفریح و گردش می‌رویم. چند وقت قبل منصوره به من پیشنهاد داد همراهش به یک پارتی بروم. او از این میهمانی خیلی تعریف کرد و گفت به هر دو ما حسابی خوش خواهد گذشت. بالاخره من هم قبول کردم همراهش بروم. محل پارتی ویلایی در رودهن بود و جوانان زیادی آمده بودند. من در آنجا مشروب خوردم و بعد از مدتی تحت تاثیر الکل از خود بی‌خود شدم و وقتی به خودم آمدم، فهمیدم چند جوان به من تجاوز کرده‌اند.
این زن ادامه داد: وقتی موضوع را پیگیری کردم، فهمیدم منصوره با برنامه و نقشه قبلی من را به آن پارتی برده بود تا این بلا سرم بیاید. من که از این اتفاق بسیار ناراحت هستم و زندگی‌ام تحت تاثیر قرار گرفته است، بعد از اینکه توانستم بر خودم مسلط شوم، تصمیم گرفتم علیه افراد متجاوز شکایت کنم تا آنها دستگیر شوند.
بنا بر این گزارش، قضات بعد از شنیدن شکایت زن جوان، او را به پزشکی قانونی معرفی کردند تا بررسی شود آیا ادعای تجاوز صحت دارد یا خیر؟ درحال‌حاضر تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: شرق


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*