اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2657
تاریخ انتشار: 1393/08/22 16:32
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از صدور کیفرخواست برای متهمان آتش سوزی اماکن مذهبی شهرک آیت ا... طالقانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل ازسایت دادگستری کل استان خوزستان - روابط عمومی دادگستری ماهشهر، در تیرماه سال جاری چند فقره آتش سوزی وتخریب در مساجد و حسینیه های این شهرستان به وقوع پیوست که خوشبختانه با حضور به موقع مأموران آتش نشانی، خسارات جانی به دنبال نداشت.

علیرضا آقاجری گفت: در همین راستا در مردادماه امسال سه نفر متهم به هویت الف.الف دارای سابقه کیفری، س.الف و ح.ص دستگیر شدند که در بازجویی های اولیه مشخص شد این افراد با هدایت و ارتباط تلفنی با بعضی عناصر خلق عرب و تفکر سلفی گری ساکن در کشورهای حوزه خلیج فارس، اقدام به ارتکاب این اعمال کرده بودند.

وی ادامه داد:  این دادستانی ضمن صدور کیفرخواست به اتهام افساد فی الارض برای این افراد، درخواست اشد مجازات در حق آنان را از سوی دادگاه خواستار شد.

آقاجری ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای زحمتکش انتظامی که دراقدام به موقع و سریع، عوامل مرتبط با این جریان را دستگیر کردند، گفت: قوه قضاییه با تمام توان با این عناصر برخورد می کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*