اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265757
تاریخ انتشار: 1397/10/15 00:13
فرهاد مجیدى اسطوره استقلالى‌ها دوباره به جمع آبی پوشان بازگشته و قرار است از این پس در کنار شفر حضور داشته باشد.

نام فرهاد مجیدی اولین بار در سال 1375  مطرح شد او با حضور در تیم بهمن و بازی در پست های  حمله و میانی کار خود را شروع کرد و توانست نمایش فوق العاده اى داشته باشد.

این بازیکن با عملکرد خوبش در نهایت پبا پیشنهاد سرخابى‌ها رو به رو شد و در نهایت به تیم فوتبال  استقلال پیوست و از همان ابتدا خودش را در دل هواداران آبى پوش جا کرد. فرهاد مجیدى با حضور در استقلال هم خاطرات بسیار شیرینى را براى آبى پوشان و هواداران رقم زد و هم با جدایى از این تیم و رفتن به قطر تا حدودى هواداران و حتى مظلومى که در آن هنگام سرمربى تیم مربى را ناراحت کرد.

مجیدی با  استقلال قهرمانى هاى زیادى را در کارنامه اش ثبت کرده است  و  از همان ابتداى حضورش در استقلال سکو هاى ورزشگاه‌ه را به وجد مى آورد تا جایى که تماشاگران براى او شعار آهاى فرهاد مجیدى سر مى دادند از طرفى او در روز‌های اوج درخشش در استقلال به محبوبیتی عجیب و دوراز انتظار دست یافت تا جایى که او توانست لقب «مجیدی کلینزمن» را از آن خود کند.

همچنین ناگفته نماند ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻣﺠﯿﺪﯼ ﺑﻪ ﻭﺍﺳﻄﻪ ﮔﻞ ﺯﺩن ﺩﺭ ﺩﺭﺑﯽ لقب اسطوره استقلال را با ۳ گل تصاحب کرد و تا به  امروز از او به عنوان اسطوره آبى پوشان یاد شود. بدون شک در روزهایى که استقلال فرهاد مجیدى را در ترکیب داشت گل هاى او به پرسپولیسى‌ها باعث شد تا محبوبیت او بین تماشاگران استقلالى‌ها همیشگى شود

خداحافظی ناگهانی

در نهایت اما فرهادمجیدی در هفتم آبان سال 1392  به طور ناگهانی و بدون برنامه‌ریزی قبلی  چهار گوشه‌ی ورزشگاه  آزادی را بوسید تا حسرت خداحافظی باشکوه به دل هواداران استقلالى بماند. اما خداحافظى مجیدى از هواداران باعث نشد تا آن‌ها این اسطوره را از یاد ببرند.

تا جایى که حضور مجیدى پس از خداحافظى در ورزشگاه‌ها باز هم هم باعث مى شد تا هواداران زیادى به سکوهاى ورزشگاه بیایند و یادمان نرود که با توجه به حضور شفر روى نیمکت استقلال بار‌ها و بار‌ها حضور مجیدى در ورزشگاه‌ها باعث مى شد شوق زیادى را از روى سکو‌ها نظاره گر باشیم.

رفت و آمد هاى پى در پى مجیدى به ورزشگاه‌ها و دیدار هاى موقت او با هواداران باعث شد تا مجیدى این بار با نام مربى به آغوش آبى پوشان باز گردد و رسما کار خود را در استقلال آغاز کند.

مرورى بر افتخارات فرهاد مجیدى مربى جدید استقلال

فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۹۱

قهرمانی در جام آزادگان ۷۷–۷۶ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ به همراه تیم العین امارات متحده عربی

قهرمانی در لیگ امارات ۲۰۰۷–۲۰۰۶ به همراه تیم الاهلی

قهرمانی در جام حذفی ۸۷–۸۶ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸–۸۷ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در جام حذفی قطر ۲۰۱۲–۲۰۱۱ به همراه تیم الغرافه قطر

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۹۱ به همراه تیم استقلال تهران

برچسب ها:
فرهاد مجیدی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*