اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265790
تاریخ انتشار: 1397/10/17 22:47
تزریق گوشت قرمز منجمد به بازار کهگیلویه و بویراحمد برای تعادل قیمت در بازار صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

پایگاه خبری عصرجهان
تزریق 10 تن گوشت قرمز منجمد به بازار کهگیلویه و بویراحمد
معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تزریق ۱۰ تن گوشت قرمز منجمد دولتی به بازار استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
سالار حسین‌پور امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج از تزریق ۱۰ تن گوشت قرمز منجمد دولتی به بازار استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
وی گفت: این مقدار گوشت در همه نقاط استان توزیع می‌شود که از این مقدار ۳۷۰۰ کیلوگرم در بازار یاسوج و زیر نظر بازرسان و ناظران توزیع می‌شود.
این معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گفت: این گوشت منجمد با قیمت‌های متفاوت به قصابی‌های استان برای توزیع عرضه می‌شود که قیمت سر دست ۳۷۲۰۰ تومان، قیمت  آن ۳۸۲۰۰ تومان و قیمت راسته با استخوان ۳۵۲۰۰ تومان و قیمت گردن ۳۴۲۰۰ تومان است و این اقدام برای تعادل قیمت در بازار صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در شهرستان‌های استان نیز گوشت زیر نظر بازرسان ما و فرمانداری توزیع می‌شود و اجازه نمی‌دهیم تخلفی در عرضه این گوشت در بازار صورت گیرد.
3 کشته در تصادف محور گچساران-باشت
بنا به اظهارات فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در برخورد خودروی تیبا با کامیون در محور گچساران-باشت 3 نفر در دم جان خود را از دست دادند.
علت حادثه از سوی کارشناسان عدم کنترل خودروی تیبا و لغزنده بودن جاده عنوان شده است.
دیدار نفت و گاز گچساران و استقلال رامشیر با نتیجه تساوی به پایان رسید
در چارچوب  هفته پانزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران میزبان استقلال رامشیر بود.
 براساس این گزارش، این دیدار  امروز راس ساعت 14 در ورزشگاه  شهدای صنعت نفت گچساران برگزار  شد که با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اولین دیدار دور برگشت در مقابل نفت امیدیه با کسب نتیجه ٢ بر ١  به برتری رسیدند.
گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا کنون با انجام 14 بازی، 6 برد،4مساوی، 4 باخت و با کسب  22امتیاز در  جدول لیگ دسته دوم قرار گرفته است.
تیم فوتبال نفت و گاز در این دوره از رقابت‌ها در گروه ((ب)) قرار گرفته و با تیم‌های، جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس و صبای قم به رقابت خواهد پرداخت.
منبع/فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*