اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2658
تاریخ انتشار: 1393/08/22 16:40
دادستان اندیمشک خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از کشف هفت کیلوگرم هروئین از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. خبرگزاری فارس: کشف 7 کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک

صادق جعفری‌چگنی ظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضایی حدود هفت کیلوگرم ماده مخدر هروئین از سوداگران مرگ در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: این مقدار ماده مخدر در قالب یک محموله از شهرستان ارومیه به قصد اندیمشک در حال حمل بود که با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی در ورودی این شهرستان کشف و در این رابطه سه نفر دستگیر و چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز از متهمان توقیف شد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اضافه کرد: در همین زمان یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر که تحت تعقیب دستگاه قضایی بود از سوی ماموران انتطامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

جعفری بیان کرد: برخورد قاطع با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مهم کاری دستگاه قضایی و دادسرای اندیمشک در سال جاری است.

وی خاطر نشان کرد: برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند مواد مخدر بایستی تمامی دستگاه‌های متولی با انجام کارهای فرهنگی در کنار برخورد قهرآمیز، وظیفه خود را به درستی انجام دهند تا بتوان با این پدیده شوم و خانمان‌سوز به صورت اصولی برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: شهرستان اندیمشک با تقدیم بیش از یک‌هزار شهید و بیش از 3 هزار و 500 جانباز و 150 آزاده سرافراز یکی از شهرهای استان است که دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده و این شهر را با این نام در استان و کشور می‌شناسند.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک در پایان تصریح کرد: خانواده‌ها در این زمینه باید با هوشیاری، مراقب فرزندان خود باشند و مردم نیز مطمئن باشند که این دادستانی با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر بدون هیچ‌گونه چشم‌پوشی و اغماض، با شدت و به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس



کانال تلگرام عصر جهان


رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/08/22 20:14
  +1

  -0
پاسخ
مصرف مواد مخدر بسیار بالا رفته مسئولین باید فکر اساسی بکنند
پاسخ ها
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/08/22 20:19
  +1

  -0
کی به فکر مردمه مسئولین به میز و صندلی و منافع شان هستند

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*