اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265850
تاریخ انتشار: 1397/10/24 23:54
در گفتگویی با بازیکن دزفولی فولاد خوزستان عنوان شد؛
بنواری: من از مسئولین فوتبال دزفول خواهش میکنم که یک تیم در سطح بزرگسالان لیگ دو تشکیل دهند و از بازیکنان بومی و جوان خود استفاده کنند و آن ها را حمایت کنند تا این بازیکنان بسیار خوب و با استعداد باعث شوند که فوتبال دزفول پیشرفت کند.

عصرجهان-یاسین بنواری بازیکن دزفولی و آینده دار تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان در گفتگویی عنوان کرد: بعد از اینکه از فولاد خوزستان رفتم تلاش کردم بتوانم به فولاد برگردم و خوشحالم از اینکه توانستم بار دیگر به فولاد برگردم.
وی در ادامه گفتگوی خود اظهار داشت: فوتبال دزفول سرشار از استعدادهای درخشان است و اگر مسئولین در بحث تیمداری در رده بزرگسالان اقدام کنند مطمئنا تمام بازیکنان بومی به دزفول باز خواهند گشت.
یاسین بنواری در ادامه به سوالات فیروز بیگلری خبرنگار ما پاسخ داد.


عصرجهان: ابتدا خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟
 یاسین بنواری ۱۳۷۹/۱۰/۲۲ دزفول
عصرجهان: فوتبال را از چند سالگی و از چه تیمی شروع کردید؟
بنواری: از تیم زیر ۱۰ ساله ها  فولاد دزفول
عصرجهان: چی شد که فوتبال را انتخاب کردید؟
بنواری: من از بچگی علاقه زیادی به فوتبال داشتم و می‌شد گفت عاشق فوتبال بودم
عصرجهان: در چه تیم های حضور داشتید و چه مقام های کسب کردید؟
بنواری:نونهالان فولاد خوزستان(قهرمان) فولاد دزفول (نایب قهرمان) با تیم نوجوانان و جوانان نفت اهواز نیز بودم و هم اکنون هم در جوانان فولاد خوزستان در لیگ برتر هنوز به اتمام نرسیده است در رده دوم قرار داریم.
عصرجهان: شما در رده نونهالان با فولاد خوزستان بودید سپس از این رفتید و حال بعد از چند سال دوباره به فولاد بازگشتید در این باره صحبت میکنید؟
بنواری: من سال اول نوجوانان شرایط خوبی نداشتم و در طول تست ها نتوانستم خود را به مربی نوجوانان فولاد ثابت کنم و قسمتم این بود که به نوجوانان نفت بروم.
عصرجهان: از اینکه دوباره به فولاد آمدید چه احساسی دارید؟
بنواری: واقعا تیم فولاد یک تیم ریشه دار  است و یکی از آکادمی های بسیار خوب در ایران است و من از این که دوباره توانستم به فولاد برگردم خیلی خوشحال هستم.
عصرجهان: فوتبال دزفول تاکنون بازیکنان زیادی را به کشور معرفی کرده است، آینده فوتبالی یاسین بنواری چیست؟
بنواری: بله همینطور است دزفول در تمامی رده های سنی در لیگ های برتر تا پایین بازیکنان زیادی حضور دارند و من نیز انشالله بتوانم راه این بازیکنان را ادامه بدهم.
عصرجهان: فوتبالت را مدیون چه کسانی میدانید؟
بنواری:من با مربیان خیلی خوبی کار کرده ام از جمله آقای ایمانی، آقای تابش، آقای حمید نادریان فر، آقای افشین بختیاری، آقای مهدی پور و الان هم شاگرد آقای محمود جادری از مربیان خوشنام با دانش و بسیار خوب جوانان فولاد خوزستان هستم فوتبالم را مدیون این مربیان دلسوز هستم.
عصرجهان: از فوتبال و امکانات دزفول صحبت کنید؟
بنواری: دزفول بازیکنان با استعداد و بسیار خوبی دارد که تا حالا به حقشان نرسیده اند دزفول طی سال های اخیر متأسفانه نتوانست یک تیم بزرگسالان در سطح لیگ یک یا دو تشکیل دهند به خاطر اینکه مسئولان به فکر فوتبال دزفول نیستند و چاره ای جز اینکه فقط چند تا تیم پایه درست کنند ندارند و بعد از آن بازیکنان باید به شهر های دیگر بروند در صورتی که میتوانند تیم های بسیار خوب درسطح بالا بسازند
عصرجهان: چه انتقاد و پیشنهادی به مسئولین دزفول در خصوص توجه به فوتبال این شهر دارید؟
بنواری:من از مسئولین فوتبال دزفول خواهش میکنم که یک تیم در سطح بزرگسالان لیگ دو تشکیل دهند و از بازیکنان بومی و جوان خود استفاده کنند و آن ها را حمایت کنند تا این بازیکنان بسیار خوب و با استعداد  باعث شوند که فوتبال دزفول پیشرفت کند.
عصرجهان: از بهترین و بدترین خاطره ورزشیتان بگویید؟
بنواری:تا الان بهترین خاطرم قهرمانی با تیم نونهالان فولاد خوزستان و بد ترین خاطرم یک کار بچگانه ای که در سال ۹۵ با تیم نوجوانان نفت اهواز انجام دادم و باعث شد چند ماه محروم شوم.
من از بچگی عاشق فرهاد مجیدی بودم و تو زندگیم وی را الگوی فنی و اخلاقی خودم قرار دادم.
عصرجهان: بزرگترین آرزویت در فوتبال چیست؟
بنواری:لژیونر شدن و رفتن به تیم ملی بزرگسالان.
عصرجهان: در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟
بنواری:ابتدا از شما جناب بیگلری خبرنگار ارزنده استان خوزستان که همیشه به فکر بازیکنان پایه هستید و برایت فرقی نمی کند از کدام شهر هستند تشکر میکنم و همچنین از مسئولین محترم و سختکوش عصر جهان، خانواده ام واز تمام مربیانی که تا اینجا برایم زحمت کشیدن تشکر میکنم.

*گفتگو از فیروز بیگلری*


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*