اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265925
تاریخ انتشار: 1397/11/03 22:42
در جلسه هفتگی شورای شهر ایذه مطرح شد؛
غلام اسماعیلوندی رئیس شورای شهر گفت: بعضی از طرح های پیشنهادی در اوایل رویایی به نظر میرسد، اما با تلاش و دوندگی شبانه روزی میشود به این رویاها دست یافت

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار خبرگزاری عصر جهان، جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر ایذه با حضور کیانی مسئول امور مالی شهرداری ایذه و جمعی از اصحاب رسانه با محوریت بررسی بودجه شهرداری در سال ۹۸ برگزار شد.


غلام اسماعیلوندی رئیس شورای شهر گفت: بعضی از طرح های پیشنهادی در اوایل رویایی به نظر میرسد، اما با تلاش و دوندگی شبانه روزی میشود به این رویاها دست یافت، اسماعیلوندی تله کابین اشکفت سلمان تا پارک صخره ای را مثال زد و گفت: می شود با همت و تلاش همه مسئولین این پروژه را کلنگ زد.
کورش مرادی نائب رئیس شورای شهر گفت: متاسفانه با توجه به فراخوان گسترده جهت جذب سرمایه گذار برای زمین موتوری قدیم شهرداری واقع در خیابان محمدرسول الله میشود این ملک را به فروش گذاشت و با سرمایه حاصل از آن، زمین های پشت بوستان بی بی مریم بختیاری را جهت ادامه بوستان تملک کرد.


سید شاهرخ موسوی عضو شورای شهر ایذه گفت: با توجه به اینکه ایذه پتانسیل فراوانی در جذب گردشگر دارد و متاسفانه مکانی زیبا هم جهت اسکان گردشگران و تورسیت های خارجی نداریم یک باغ بوستان اقامتی توریستی باید احداث شود.
داود اسماعیل پور عضو شورای شهر: در بودجه ۹۸ شهرداری باید مبلغ چشمگیری به خرید وسایل بازی کودکان و نوجوانان اختصاص داده شود،  چراکه از لحاظ پارک کودک و نوجوان هرچقدر کار شود و بودجه تخصیص داده شود کم است.
روزبه حیدری عضو شورای شهر گفت: در اکثر شهرهای کشور به جای گل کاری در بلوارها، بلوارها را کف پوش گذاری ، درخت کاری ،گلدان کاری و نورپردازی میشود که یک جلوه زیبا را به شهر می بخشد.
ایمان داودی دیگر عضو شورای شهر گفت: متاسفانه در شهر ایذه تمام بلوار ها بصورت یکسان و یک شکل طراحی شده،  ما باید به سمت طرح های به روز برویم و بلوارهای شهر را به اشکال زیبایی طراحی کنیم.
خدارحم رشیدی دیگر عضو شورای شهر گفت: با توجه به وضعیت اسفناک آسفالت شهرستان و نارضایتی مردم در این خصوص در بودجه ۹۸ باید یک نگاه ویژه به آسفالت و وضعیت آن داشت و همچنین متاسفانه در بسیاری از مکان های عمومی سرویس بهداشتی تدارک دیده نشده است و در این خصوص هم شهرداری می بایست کارهای خوبی انجام دهد


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*