اخبار عمومی
اعلام وصول 2
266008
تاریخ انتشار: 1397/11/13 19:59
مدیر کل نوسازی مدارس در جمع خبرنگاران تشریح کرد:
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران ماجرای رها شدن پروژه نیمه تمام مدرسه شهرک سرآسیاب لنده را تشریح نمود.

عصرجهان-مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با تشریح روند ساخت و ساز مدارس توسط اداره نوسازی گفت:برای مدارسی که نیاز به بازسازی دارند با ادارات آموزش و پرورش هماهنگ می کنیم که قصد ساخت و ساز داریم و اگر فضایی برای تحصیل دانش آموزان در اختیار د ارید تا کار تخریب و باز سازی را آغاز نماییم.
جهان محرابی در خصوص رها شدن مدرسه ابتدایی شهرک سرآسیاب لنده اظهار داشت:این پروژه در اختیار بنیاد برکت می باشد و باید اعتبار لازم را برای پیمانکار تامین تا عملیات ساخت و ساز ان آغاز شود.
وی افزود :اداره کل نوسازی بارها موضوع را از طریق بنیاد برکت و  پیمانکار این پروژه پیگیری نموده و پیمانکار  به بهانه نوسانات بازار و گرانی و تورم حاضر به ادامه کار نشده  که به همین دلیل وی را خلع کرده و دوباره برای ادامه این ساختمان وارد مناقصه با پیمانکاران شدیم .
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران ؛" که آیا  آموزش و پرورش در این خصوص کم کاری یا سهل انگاری داشته است گفت:آموزش و پرورش و سایر ادارات در این خصوص  مسامحه یا  سهل انگاری نداشته اند.
کلنگ مدرسه شش کلاسه شهرک سرآسیاب لنده در دهه فجر سال 1395 به زمین زده شد و در مراسم گلنگ زنی این واحد آموزشی ؛سید موسی خادمی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد کلنگ اعتبار آن را  بالغ بر هفت میلیارد و 300میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت اعلام نمود.

 

منبع/آوای رودکوف

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*