اخبار عمومی
اعلام وصول 2
266051
تاریخ انتشار: 1397/11/21 00:36
رشته های مورد نیاز در آزمون طرح خرید خدمات آموزش و پرورش خوزستان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان،  جدول رشته های مورد نیاز در آزمون جذب معلمان در طرح خرید خدمات اعلام شد.
گفتنی است؛ در این مرحله جدولی از ۶۳  رشته مورد نیاز جهت اطلاع داوطلبان اعلام می شود و در اطلاعیه های بعدی جزئیات و ساز و کار این آزمون استخدامی اعلام خواهد شد.

 

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین تجلیل از بازنشستگان خوزستان که در تالار فردوسی اهواز برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: تحول در جامعه ای ایجاد می شود که آموزش و پرورش آن جامعه دچار تحول، تکامل و تغییر شود.
وی افزود: اگر آموزش و پرورش موفقی داشته باشیم سایر شاخص های مربوط به توسعه و پیشرفت در جامعه هموار می شود و در نهایت شهروندان موفقی به اجتماع تحویل می دهیم.
تقی زاده با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته با تجربه بالایی که در اختیار دارند می توانند در موفقیت آموزش و پرورش نقش به سزایی ایفا کنند، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که بازنشستگان تجربه 30 ساله خود را در اختیار جوانان تازه کار قرار دهند و اگر نتوانیم از این تجربیات استفاده کنیم، این سرمایه عظیم انسانی به درستی هدایت نشده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: توجه به بازنشستگان از اولویت های مهم در آموزش و پرورش خوزستان است از این رو در جذب 5 هزار نفری که به زودی در آموزش و پرورش استان انجام می شود، فرزندان فرهنگیان بازنشسته از بالاترین امتیاز برخوردار هستند.
وی افزود: در دفترچه این آزمون که به زودی منتشر می شود برای فرزندان فرهنگیان بازنشسته 30 امتیاز و برای فرزندان فرهنگی 20 امتیاز در نظر گرفته شده است.
تقی زاده با بیان اینکه منابع این آزمون به زودی از طریق انتشار دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، گفت: امیدواریم متقاضیان شرکت در آزمون جذب 5 هزار نفری به دقت منابع آزمون را مطالعه کنند و توجه داشته باشند که آموزش و پرورش در تمام رشته هایی که در مدارس تدریس می شود،  نیرو جذب می کند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش خوزستان طی سال گذشته 4 هزار و 600 نفر حق التدریس جذب کرد و این در حالی که جذب این تعداد نیروی حق التدریس در خوزستان از مجموع نیروهای حق التدریس های جذب شده در  32 استان کشور بیشتر است.
وی افزود: در عین حال طی سالهای گذشته در مجموع 7 هزار مربی پیش دبستانی، 7 هزار و 200 نیروی حق التدریس در آموزش و پرورش خوزستان جذب و به کاری گیری شدند.
تقی زاده گفت: جذب نیرو در آموزش و پرورش خوزستان از میان جوانان صاحب مدرک و فارغ التحصیل خوزستانی علاوه بر اینکه به رفع معضل کمبود نیرو در آموزش و پرورش کمک زیادی کرد سبب شد که شرایط اجتماعی و فرهنگی در جامعه بهبود پیدا کند/الفبا



کانال تلگرام عصر جهان


فاطمه
|
Iran
|
1399/06/19 03:03
  +0

  -0
پاسخ
لطفا رشته حقوق رو هم اضاف کنید
محمد ابراهیمی
|
Iran
|
1399/08/26 22:36
  +0

  -0
پاسخ
بامدرک لیسانس دبیری تربیت بدنی داشتن چندین سال سابقه کاردراذربایجان شرقی اماده همکاری با اداره اپ خوستان می باشم

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*