اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2663
تاریخ انتشار: 1393/08/23 00:06
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که با سوء استفاده از اعتماد دوست خود و از طریق فعال کردن رمز دوم کارت عابر بانک وی اقدام به برداشت غیرمجاز 10 میلیون ریال وجه از حسابش کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان -سرهنگ عبدالمطلب مرتضویان روز پنجشنبه  افزود: پس از مراجعه فردی به پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانکی اش از سوی فرد یا افراد ناشناس پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: ماموران پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد با انجام اقدامات فنی و تخصصی و با هماهنگی های لازم قضایی فردی با هویت معلوم را شناسایی و دستگیر کردند.
مرتضویان اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی های فنی ماموران پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد به ارتکاب این جرم اقرار کرد.
وی عنوان کرد: متهم با شاکی دوست بوده و ارتباط خانوادگی با یکدیگر داشته اند و زمانی که شاکی کارت بانکی خود را برای پرداخت شهریه دانشگاه در اختیار او قرار داده با سوء استفاده از اعتمادش رمز دوم کارت را فعال کرده است.
مرتضویان ابراز داشت: متهم از طریق سامانه خرید کارت شارژ تلفن همراه مبلغ دو میلیون ریال شارژ با شماره تلفن های مشخص خریداری و مبلغ هشت میلیون ریال نیز از حساب بانکی دوست خود به طور غیرمجاز برداشت کرده است.
وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده و رسیدگی بیشتر به موضوع تحویل مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد شد.

منبع:ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*