اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2665
تاریخ انتشار: 1393/08/22 15:29
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: امروزه کاربرد فناوری اطلاعات در همه ابعاد زندگی و سیستم های اجتماعی، اقتصادی فرهنگی و ... موجب وقوع تحولی بزرگ در شیوه زندگی کار و فعالیت شهروندان و از جمله حقوق اساسی آنها محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مجید محنایی ظهر پنجشنبه در نشست شورای پژوهش استان افزود: استفاده از فناوری اطلاعات در همه ابعاد زندگی از جمله حقوق اساسی شهروندان محسوب می شود.

وی، پورتال الکترونیکی را فضای اطلاع رسانی و خدمات رسانی به موقع و دقیق عنوان کرد و گفت: در این فضا کار در ۲۴ ساعت شبانه روز، هفت روز هفته و تمامی روزهای سال از طریق رایانه و اینترنت صورت می گیرد.

محنایی تاکید کرد: ایجاد دولت الکترونیک به معنای فراهم ساختن شرایطی است که در آن دولت بتواند خدمات خود را به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته به شهروندان ارایه کند.

وی تمرکز زدایی، بهبود کارایی و اثر بخشی را از جمله مزایای دولت الکترونیک دانست و افزود: شفافیت اطلاعات و مقایسه پذیری مبادلات اطلاعاتی و پولی در درون دولت، میان دولت و سازمانهای تابعه ، دولت و شهروندان و میان دولت و بخش خصوصی از دیگر مزایای آن است.

معاون استاندار بیان داشت: پورتال الکترونیک، با تکیه بر اینترنت و دیگر فناوریهای نوظهور، اطلاعات و خدمت را به سادگی، سرعت و به شیوه ای کارا و با هزینه کم توزیع می کند

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*