اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2668
تاریخ انتشار: 1393/08/23 10:41
رئیس راه و شهرسازی بهمئی:
رئیس اداره راه و شهرسازی بهمئی از بهره‌برداری فاز اول جاده ورودی شهر لیکک در دهه فجر امسال خبر داد

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان -یدالله شهروئی امروز بیان داشت: کار ساخت پل بزرگ 40 متری جاده ورودی شهر لیکک تمام شده و عملیات عمرانی 2 پل دیگر که در این مسیر قرار دارند، آغاز شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بهمئی اظهار کرد: کار زیراساس و بیس‌ریزی 5 کیلومتر فاز اول برای آسفالت که از چند روز قبل آغاز شده همچنان ادامه دارد و با هماهنگی‌ که با پیمانکار صورت گرفته امیدواریم این پروژه ملی در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این مسئول در خصوص 5 کیلومتر فاز دوم ورودی شهر لیکک گفت: کار نقشه‌برداری و مطالعاتی فاز دوم نیز انجام شد و اگر با شرایط جدید که دولت برنامه‌ریزی کرده و شرکتی بتواند در اواخر سال 93 کار عملیاتی و اجرایی آن را شروع کند و در پایان سال 94 هزینه ساخت و ساز آن را تحویل بگیرد، فاز دوم پروژه نیز آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: میزان اعتبار 5 کیلومتر فاز اول 2 میلیارد و 250 میلیون تومان است که 2 میلیارد آن از طریق ماده 180 و مابقی از محل اعتبارات استانی تأمین شده که مبلغی از این اعتبار به مطالبات قبلی پیمانکار اختصاص یافت.

رئیس اداره راه و شهرسازی بهمئی به دیگر پروژه‌های در دست اجرا اشاره کرد و افزود: پل روستای بابا احمد به طول هشت متر در دست اجرا است که هم اکنون تا مرحله شناژبندی پیشرفت داشته و در آینده نزدیک این پروژه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: کار ساخت پل روستای گرد کوچک از توابع بخش ممبی نیز شروع شده و تا پایان دی‌ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهروئی اضافه کرد: همچنین کار مناقصه جاده روستایی منیزور و ریزک انجام و پیمانکار آن مشخص شده و در آینده نزدیک شروع به کار خواهد کرد.

این مسئول به وضعیت جاده پشت‌کوه ملاطهماسب اشاره کرد و گفت: جاده پشت‌کوه ملاطهماسب نیز برآورد هزینه شده و در هفته‌ای که پیش رو داریم به مناقصه خواهد رفت.

وی در خصوص خدمات‌دهی جاده‌ای با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و اتفاقات جاده‌ای در بخش راهداری دستگاه‌ها تجهیز شدند و برای خدمات‌دهی در فصل زمستان از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*