اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2674
تاریخ انتشار: 1393/08/24 01:03
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
محصولات دنا صنعت در تمامی کشورهای اروپای متحد و اتحادیه تجارت آزاد اروپا بدون محدودیت برای فروش به بازار عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از روابط عمومی دنا صنعت، لهراسب باقری با تأکید بر این مطلب که مدیران و پرسنل پرتلاش و خدوم این مجتمع تولیدی با تلاش شبانه‌روزی و تولید محصولات با کیفیت موفق به کسب یک نشان ارزشمند استاندارد دیگر CE شدند گفت: محصولات مجتمع تولیدی صنعتی دنا صنعت از این پس با دارا بودن این نشان قادر خواهند بود در بازارهای اروپایی رقیبی جدی برای محصولات تولید شده در این قاره صنعتی باشند.

وی با اشاره به اینکه استاندارد CE انطباق محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپای متحد را نشان می‌دهد، اظهار داشت : محصولی که موفق به اخذ این نشان می‌شود، می‌تواند در تمامی کشورهای اروپای متحد و اتحادیه تجارت آزاد اروپا بدون محدودیت برای فروش به بازار عرضه شود.

باقری با تاکید بر اینکه داشتن نشان CE مجوز ورود به بازارهای بزرگ کشورهای صنعتی اروپایی است، تصریح کرد : علاوه بر کشورهای اروپایی بسیاری از کشورهای همسایه ایران و حاشیه خلیج فارس نیز داشتن نشان CE را به عنوان شرط پذیرفتن کالاها جهت واردات اعلام کرده‌اند که مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج با دارا بودن این نشان بازارهای این کشورها را در سیطره محصولات باکیفیت در خواهد آورد.

 این کارآفرین برتر با اعلام اینکه داشتن این نشان حصول اطمینان از کیفیت، اطمینان از ایمنی و رعایت الزامات ایمنی را تضمین می‌کند افزود: محصولاتی که گواهی CE دریافت کنند شانس بیشتری برای بازاریابی و تصاحب بازارهای جهانی خواهند داشت.

مدیرعامل بزرگترین واحد تولیدی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محصولات این مجتمع عظیم تولیدی از این به بعد می‌توانند به صورت قانونی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU) و منطقه تجاری آزاد اروپا به فروش برسند و جابجا شوند.

وی خاطرنشان کرد: با داشتن این استاندارد امکان صادرات به سایر کشورهای مشمول این استاندارد شامل کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای آسیای میانه شامل آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، گرجستان، تاجیکستان، ازبکستان و همچنین کشورهای عراق ترکیه، آفریقای جنوبی و سایر کشورها میسر خواهد بود.

 این مجتمع تولیدی با طراحی تولید و نصب انواع لوله و اتصالات و مخازن پلیمری تک‌جداره و دوجداره کرتیوب‌دار و کامپوزیت از سایز ۱۶ تا چهار هزار میلی متر به عنوان اولین تولید کننده لوله‌های کامپوزیتی و دریایی در ایران و سومین تولید کننده این لوله‌ها در دنیا با ۱۲۰ بار فشار و با ۲۷۲ نمونه تنوع محصولات تولیدی مشغول به فعالیت است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*