اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2698
تاریخ انتشار: 1393/08/25 10:53
بزگواری
مشکل گاز قلعه رئیسی و دیشموک با سفر معاون مدیرعامل گاز کشور تا پایان امسال برطرف خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در چاروسا با بیان اینکه گازرسانی به دیشموک و چاروسا حق مردم این دو منطقه است گفت: گازرسانی به این مناطق با جدیت در حال پیگیری است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تلاش‌ها برای گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در مجلس نسبت به مشکل گاز این دو بخش در حال تلاش هستیم و با توجه به قول‌هایی که وزیر نفت و معاونان وی دادند، مردم مطمئن باشند که با جدیتی که پشت سر مشکل گاز این دو بخش است این مشکل برطرف خواهد شد.

بزرگواری خاطرنشان کرد: تا به امروز ذره‌ای نسبت به برطرف کردن مشکل گاز این دو بخش کوتاهی نکردم و روز به روز بر تلاش خودم می‌افزایم و إن‌شاءالله قول می‌دهم با تلاش‌های استاندار و پیگیری این‌جانب گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک هرچه سریع‌تر انجام پذیرد.

نماینده چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با نشستی که با مدیرعامل و معاون گاز کشور داشتم مشکل گازرسانی به این دو بخش را طول مسافت دانست و مدیرعامل دستور ویژه‌ای به معاون خود داد تا سفر به این دو بخش طول این دو مسیر را کاهش دهد و کار گازرسانی به این دو بخش را شروع کنند.

بزرگواری تاکید کرد: اگر در این سفر معاون مدیرعامل گاز کشور بتواند طول مسیر را ۲۵ کیلومتر کاهش دهد، کار شروع گازرسانی به این دو بخش تا پایان امسال آغاز خواهد شد.

وی اذعان داشت: اگر مشکل طول مسیر گازرسانی از جاده دهدشت به قلعه رئیسی حل نشود، مجبور هستیم مردم از گاز CNG استفاده نمایند.

نماینده چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: معاون مدیرعامل گاز کشور در هفته‌های آینده به این دو بخش سفر خواهد کرد و بازدیدی را از طول مسیر گازرسانی به این دو بخش خواهد داشت که امیدواریم مشکل گازرسانی به این دو بخش هرچه سریع‌تر حل شود.

بزرگواری عنوان کرد: در هر صورتی که باشد چه از طریق کاهش طول مسیر و آغاز بکار پروژه و چه از طریق گاز CNG مشکل گاز دو بخش چاروسا و دیشموک تا عید امسال برطرف خواهد شد.

وی در پایان از استاندار و مدیرعامل گاز استان خواست که نسبت به رفع مشکل گاز این دو بخش تلاش بیشتری نمایند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*