اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276095
تاریخ انتشار: 1397/11/26 23:39
.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، در اثر تیراندازی در ماهشهر یک نفر کشته شد
سرهنگ "جلیل زبیدی" با اعلام این خبر گفت: ساعتی پیش در منطقه فاز 6 این شهرستان یک موتور سوار به سمت یکدستگاه خودروی پراید تیراندازی کرد که راننده آن بهویت معلوم بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات جان خود را از دست داد.
سرهنگ زبیدی تصریح کرد: ضارب با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی کرده و سپس متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر بیان داشت: با تشکیل اکیپ ویژه ماموران پلیس تلاش برای شناسایی و دستگیری ضارب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است./ پایگاه خبری پلیس
فوت یک دانش آموز اهوازی در حیاط مدرسه
سید جاسم موسوی رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک اهواز در این خصوص اظهار کرد: ظهر روز چهارشنبه ٢٤ بهمن ماه یکی از دانش‌آموزان پایه سوم دبستان ابن سینا به نام حسین خالدی درحالی‌که در حیاط مدرسه به پاکت خالی آبمیوه ضربه می‌زد، سُر خورد و از پشت سر بر زمین حیاط مدرسه سقوط کرد که موجب فوت وی شد.
وی افزود: بلافاصله معاونین مدرسه بالای سر دانش‌آموز حاضر شدند و نیروهای امدادی با حضور در محل متوجه می شوند که این دانش‌آموز هیچ علائم حیاتی به اقدامات امدادی که بر روی وی انجام شد، نشان نداد.
رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک اهواز عنوان کرد: بنابر اعلام نیروهای اورژانس این دانش‌آموز با همان ضربه اولیه فوت کرده است، سپس به بیمارستان بقایی اهواز منتقل شد. بلافاصله پس از وقوع حادثه هیاتی متشکل از مسؤولین آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک اهواز، مسؤول پیگیری این موضوع شدند.
موسوی گفت: با حضور نیروی انتظامی و اورژانس ١١٥ صورت جلسه‌ای از چگونگی وقوع این حادثه و اقدامات امدادی صورت گرفته تنظیم شد./فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*