اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276101
تاریخ انتشار: 1397/11/27 00:41
در راستای مقابله با پروژه نفوذ؛
حضور فعال در پاتوق محفلی یکی از گروههای سیاسی اصلاح طلب استان که با پوشش یک رستوران فعالیت می کند موجب جلب اعتماد برخی چهره‌های سیاسی و همچنین برگزاری پارتی های مختلط و فریب جوانان فعال سیاسی شده بود.

عصرجهان-جذب برخی فعالان سیاسی که مرزبندی مشخصی با جریانات معاند ندارند از طریق ارتباط گیری در برخی پاتوق ها و محافل خاص از جمله برنامه های این شبکه بود.
یک منبع آگاه در گفتگو با رهیاب با اعلام خبر کشف شبکه نفوذ سیاسی - فرهنگی در خوزستان اظهار داشت: پس از متلاشی شدن یک گروهک غیرقانونی در سال ۱۳۹۵ و فرار سرکرده این گروهک به آمریکا بدلیل ارتباط با سرویس های جاسوسی بیگانه و وزارت خارجه اسراییل، در ماه‌های اخیر برخی بازماندگان آن اقدام به فعالیت مجدد در برخی مناطق کشور از جمله خوزستان کردند.
وی افزود: این افراد در راستای پروژه نفوذ جریانات معاند ضمن برقراری ارتباط با فعالان سیاسی و مسئولین استانی و عضویت در میان برخی احزاب به دنبال اثرگذاری در انتخابات و سازماندهی برخی اقدامات غیرقانونی بودند.
این منبع آگاه با اشاره به ضرورت مرزبندی جریانات سیاسی با جریانات ضدانقلاب گفت: جذب برخی فعالان سیاسی که مرزبندی مشخصی با جریانات معاند ندارند از طریق ارتباط گیری در برخی پاتوق ها و محافل خاص از جمله برنامه های این شبکه بود.
وی ضمن توصیه به مسئولین جهت هوشیاری بیشتر در برقراری ارتباطات، از دستگیری و احضار ۷ نفر از عوامل این شبکه نفوذ سیاسی خبر داد و عنوان کرد: حضور فعال در پاتوق محفلی یکی از گروههای سیاسی اصلاح طلب استان که با پوشش یک رستوران فعالیت می کند موجب جلب اعتماد برخی چهره‌های سیاسی و همچنین برگزاری پارتی های مختلط و فریب جوانان فعال سیاسی شده بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*