اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276104
تاریخ انتشار: 1397/11/28 16:36
واکنش فرماندارلنده به سخنان مدیرعامل آب منطقه‌ای در نشست شورای حفاظت آب منابع مبنی بر عدم کشت برنج؛
فرماندار لنده در واکنش به صحبت‌های داودی‌مهر مبنی بر عدم کشت برنج: به عنوان فرماندار لنده تا زمانی که این وضعیت وجود دارد اجازه ممنوعیت برنج در ایدنک لنده را نمی‌دهم مردم ایدنک باید برنج بکارند، آب سد مارون خروشان است آنوقت مردم ایدنک لنده نباید برنج بکارند.

عصرجهان-دارا کریمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای حفاظت آب منابع اظهار کرد: سال‌های اخیر سدهایی در استان احداث شده که به نفع استان ما نبوده احساس می‌شود کسانی در بالادست بخشنامه می‌نویسند و‌ ما در کهگیلویه و بویراحمد باید بدون توجه به حقوق مردم استان این بخشنامه‌ها را اجرا کنند.


فرماندار لنده بیان کرد: شورای حفاظت آب استان کهگیلویه و بویراحمد شده شورای حفاظت از منابع آب برخی استان‌های همجوار، بقیه استان‌ها دارند از آب استان ما استفاده می‌کنند اما ما همچنان اصرار داریم بر بخشنامه را فقط اینجا اجرا کنیم.
وی عنوان کرد: هم نمایندگان استان‌های همجوار و هم کارشناسان این استان‌ها آگاهانه برای استان ما برنامه‌ریزی می‌کنند و‌ ما اجرا می‌کنیم دارد به کهگیلویه و بویراحمد ظلم می‌شود.
این مسوول با اشاره به درگیری لفظی میان فرماندار بویراحمد و مدیرعامل آب منطقه‌ای در خصوص عدم استفاده کشاورزان از حق آبی استان گفت: آقای کناری فرماندار بویراحمد درست می‌گوید سالانه بیش از ۱۰۰۰ میلی‌متر باران در استان می‌بارد اما سهم کهگیلویه و بویراحمد چه می‌شود.
کریمی عنوان کرد: چطور در بوشهر به بچه‌های کهگیلویه و بویراحمد اجازه نمی‌دهند در صنایع آنها مشغول شوند اما از آب این استان استفاده می‌کنند.
کریمی در واکنش به صحبت‌های داودی‌مهر مبنی بر عدم کشت برنج گفت: به عنوان فرماندار لنده تا زمانی که این وضعیت وجود دارد اجازه ممنوعیت برنج در ایدنک لنده را نمی‌دهم مردم ایدنک باید برنج بکارند، آب سد مارون خروشان است آنوقت مردم ایدنک لنده نباید برنج بکارند(فارس)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*