اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276105
تاریخ انتشار: 1397/11/28 16:39
درگیری لفظی فرماندار بویراحمد و مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد؛
فرماندار بویراحمد از عملکرد هشت ساله علی داودی‌مهر در پست معاونت امور آب و مدیرعاملی این شرکت انتقاد کرد و گفت: آب منطقه‌ای در این هشت سال چه اقدامی برای تخصیص آب در شهرستان بویراحمد کرده است.

عصرجهان- شورای حفاظت از منابع آب پیش از ظهر امروز به ریاست عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


در این نشست فرماندار بویراحمد از عملکرد هشت ساله علی داودی‌مهر در پست معاونت امور آب و مدیرعاملی این شرکت انتقاد کرد و گفت: آب منطقه‌ای در این هشت سال چه اقدامی برای تخصیص آب در شهرستان بویراحمد کرده است.
شاهرخ کناری عنوان کرد: سد شاه قاسم مشکلی داشت و ما ۶ ماه پیش این موضوع را به آب منطقه‌ای ارجاع دادیم که حفره‌ای ایجاد شده آب منطقه‌ای گفتند پیگیری می‌کنند اما کاری انجام نشد و در حال حاضر آب به این حفره رسیده است.
وی بیان کرد: سد دالون شهرستان بویراحمد ۱۰ سال است که روی زمین مانده و سد شاه قاسم هم مشکلاتی دارد در حال حاضر که شاهد بارش رحمت الهی هستیم نمی‌توانیم از این نعمت و ذخیره‌سازی آب استفاده کنیم.
این مسوول عنوان کرد: آب استان کهگیلویه و بویراحمد برای دیگر استان‌ها می‌رود و ما نمی‌توانیم تخصیص آب بگیریم و کشاورزان ما نمی‌توانند از آن استفاده کنند.
وی تصریح کرد: سال ۹۲ و ۹۳ مبلغ ۸۰۰ میلیون به پروژه  سد دالون تزریق شد و به قول آقایان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما حالا مشاور می‌گوید هدر رفت منابع و اعتبارات دولت است.
در ادامه علی داودی‌مهر به سخنان فرماندار بویراحمد واکنش نشان داد و گفت: کدام دستگاه بدون پول طرح اجرا می‌کند. فرماندار بویراحمد در جواب گفت: با لفاظی نمی‌توان حقی شهرستان بویراحمد را ضایع کنید.
مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای سد شاه قاسم ۶ میلیارد هزینه خرید لوله می‌شود اما اعتباری که اختصاص داده شده ۷۰۰ میلیون تومان بود که من با این پول باید چکار می‌کردم پیمانکار انتخاب می‌کردم یا تجهیزات خریداری می‌کردم سه بار پیمانکار انتخاب کردیم اما هر بار هم زمین‌گیر شدیم.
وی از کارنامه مدیریتی خود دفاع کرد و گفت: بزرگترین سازه استان سد تنگ سرخ بعد از ۸ سال تنها ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در مدت اخیر با همکاری همکارانم در آب منطقه‌ای پیشرفت سد را به ۲۰ درصد رساندم.
داودی‌مهر عنوان کرد: هیچ کس اندازه من و همکارانم مدیریت ریسک نداشت، من متولد شده بویراحمد هستم و به گرمسیر مهاجرت کردم اما همه جای استان سرای من است.
کناری در جواب مدیرعامل آب منطقه‌ای گفت: من کاری با اینکه شما کجا متولد شدید ندارم، سخن من این است که با وجود بارش‌های خوب استان چرا کشاورزان ما از آب استان بهره لازم را نمی‌برند و سایر استان‌ها از آب استان استفاده می‌کنند. (فارس)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*