اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276109
تاریخ انتشار: 1397/11/28 18:53
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان گفت: احکام مزایای مناطق جنگی فرهنگیان کارون و باوی در هفته آینده صادر خواهد شد.

عصرجهان-در ماه‌های گذشته حق مناطق عملیاتی دفاع مقدس بنا بر اعلام آموزش‌وپرورش، به میزان ٢٠ و ٢٥ درصد در احکام فرهنگیان شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، دزفول و حمیدیه اعمال شد اما این موضوع شامل فرهنگیان باوی و کارون نشد.

پس از اعلام شهرستان‌های کارون و باوی به‌عنوان مناطق جنگی مشمول ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه پنج ساله، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و ریاست سازمان برنامه‌وبودجه دستور بررسی مراتب و اجرای قانون در خصوص پرداخت ۲۵ درصد افزایش حقوق فرهنگیان این دو شهرستان را صادر کرد.

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان ماه گذشته در دیدار با وزیر آموزش‌وپرورش، گفت: عدم پرداخت حق مناطق جنگی به فرهنگیان کارون و باوی سبب ایجاد نگرانی در بین فرهنگیان این دو شهرستان شده است. ستاد کل نیروهای مسلح در شناسایی مناطق عملیاتی و جنگی و معرفی آن‌ها به سازمان برنامه‌وبودجه برای اعمال افزایش ٢٥ درصدی حقوق مناطق جنگی، کارون و باوی را مدنظر قرار نداده است که لازم است در این فرآیند بازنگری شود.

تجمع فرهنگیان کارون و باوی در مقابل آموزش‌وپرورش خوزستان

اما این صحبت‌ها موجب آرامش فرهنگیان کارون و باوی نشد و فرهنگیان این مناطق در روزهای گذشته با تجمع در مقابل آموزش‌وپرورش خوزستان خواستار پیگیری سریع‌تر این موضوع شدند.

یکی از فرهنگیان گفت: چند ماه است که وعده تحقق خواسته ما را می‌دهند، اما تاکنون هیچ پرداختی صورت نگرفته است. مسؤولان باید جدی‌تر به این موضوع رسیدگی کنند.

وی گفت: فرهنگیان دیگر شهرهای خوزستان که شامل این موضوع بودند، چندین ماه است که این افزایش حقوق را دریافت می‌کنند.

احکام مزایا در هفته آینده صادر می‌شود

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان، گفت: احکام مزایای مناطق جنگی فرهنگیان کارون و باوی در هفته آینده صادر خواهد شد.(فارس)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*