اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276114
تاریخ انتشار: 1397/11/29 23:17
واکنش دکتر فضل الله جهان آرا به خبر "ایجاد شکاف در تشکیلات نماینده"
نه تنها شکاف در تشکیلات بوجود نیامد که انسجام ، همبستگی و روحیه ایثار و ایثارگری چنان معنویتی بر فضای تشکیلات حاکم کرده که خاطرات جبهه و جنگ را در اذهان تک تک افراد تشکیلات تداعی و زنده و ندای درونی هر کس را جهت تحکم ایده و عقیده برای گام هایی استوار و محکم جهت ادوار آینده منسجم تر نمود

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین  است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

عصرجهان؛دکتر فضل الله جهان آرا-تقدم زمانی قلم در خلقت و آفرینش از اسرار آمیزترین پدیده های آفرینش است و چنان راز و رمزی در کسوت قلم و جوهر آن می باشدکه جزء برجسته ترین پدیدها قرارگرفت تا جای که  پروردگار از آن به قسم  یاد کرده و گوئیا این قسامه مهری بر تائید و تاکید قلم است که کاتبش می بایست آن را در جهت خوب به نگارش و رقاصی در آورد تا حق قسامه الهی را در این باب به کمال برساند. زیرا قلم تجلی آگاهی و اندیشه است و تمام جهد و جهاد صاحب  قلم به عنوان یک رسالت بزرگ، حفظ امانت الهی و پاسداشت ارزش ها وکرامت والای انسان ها است. قلم و نوشتن به انسان وجامعه انسانی فضیلت و رستگاری می بخشد.
نویسندگان و محققان جامعه درشرایط کنونی باید قلم را درخدمت انسجام مردم بکارببرند اما متاسفانه در ادوار تاریخی بسا کسانی که رقص قلم را خلاف شرع و انسانیت به چرخش در آورده اند تا قلم و قلمزنی را به ترکستان برند و سخن امام خمینی (ره) درباره قلم که می فرمایند:« امیدواریم بشر به رشدی برسد که مسلسل ها را به قلم تبدیل کند». را نادیده گرفته اند و درمقام انکار این سخن برآمده ا ند و قلم ها را مسلسل کرده اند که دیگران را مورد هدف قرار دهند تا خوش خدمتی خود را به کسانی که سنگ بر سر راه مردم و نماینده پرتلاش و زحمت کش می اندازند نشان دهند.
این حقیرعهد کردم که چرخش قلم را جز در جهت صحیح ، نشرتعالیم عالیة اسلام، خدمت به مردم ودفاع ازعملکرد انسان های وارسته وخدوم که حق وحقوق آنها توسط عده ای جاه طلب ومقدس مآب که سواربراسب خیال و برتری کاذب خودهستند وخود را قیم مردم می دانند به حرکت در نیاورم. اما گاهاً شاهد تعرض به انسان هایی خدوم در سایت های خبری و فضاهای مجازی هستیم که عنان از آدمی گرفته می شود و بر خود واجب می داند که از عِرض آدمی که به تعبیر روایات حرمتش از کعبه بسی بالاتر است دفاع نماید. لازم دیده ام پیرامون نشست هم اندیشی طرفداران سردار هاشمی نکاتی مختصر در جواب آنهایی که حاضر به اسم بردن از خود و گروه خود نیستند و به مصداق شعر شاعر،(گرچه جنگی درمیان نیست) سخن چین بدبخت هیزم کش است بیان نمایم:
رسول خدا می فرماید:«ان من اعظم الخطایا اللسان الکذوب» به راستی از بزرگترین خطاها زبانی است که عادت به دروغ داشته باشد. ودرجای دیگری می فرماید:«ان المومن ینطبع علی کل شی الا علی الکذب و الخیانه»مومن به هرچیزی عادت می کند جز به دروغ و خیانت. عادت، طبیعت ثانوی است. وقتی کسی به کاری عادت کرد دیگر به آسانی نمی تواند آن را ترک کند: این شرح و وصف حال کسانی است که تنها به نیمه خالی لیوان می نگرند و صفت رذیله حسادت چنان جان و روح شان را فرا گرفته که پیرایش آن بسی سخت است.
قابل توجه افکار عمومی و آنهایی که روزگاران درازی کارشان فرافکنی بوده و هست و به جهت این که وسعت مکان و برتری  برای خود در جریان سردار هاشمی نمی بینند و تشکیلات اصولگرایی با این محوریت را گروهی رزمنده ، جانباز ، خانواده  شهید،جوانانی پرشور و شعف وانسان هایی بی ادعا مدیریت می کنند سترگی این ایده و هضم آن بر ایشان سخت آمده لذا به در یوزه گی افتاده اند و برای مسموم کردن افکار عمومی دست به شائبه و شایعه می زنند تا تشفی خاطر پیدا کنند غافل از این که تشکیلات اصولگرایی با این محوریت روز به روز بر انسجام و پویش مضاعف خود سیر صعودی می پیمایدکه مدعا بودن عصبانیت و هرزه گویی بدخواهان دلیلی واضح و آشکار بر صحت قول اینجانب است. معاندان و به خشم آمدگان از این جریان ولایی را به اشعارسعدی علیه الرحمه رهنمون می کنم:
حیله های تیره انــــــدر داوری
 پیش بینایان چـــــــرا می آوری؟
هر چه دردل داری از مکر و رموز
پیش ما رسواست و،پیدا همچو روز  
گر بپوشیمش ز بنده پــــــروری   
 تو چرا بی رویی از حـــد می بری
از پدر آمـــــــــوز،کآدم در گناه
 خوش فرود آمد به سوی پــــایگاه
1-شکاف در تشکیلات:در جواب این گزینه باید عنوان کنم که نه تنها شکاف در تشکیلات بوجود نیامد که انسجام ، همبستگی و روحیه ایثار و ایثارگری چنان معنویتی بر فضای تشکیلات حاکم کرده که خاطرات جبهه و جنگ را در اذهان تک تک افراد تشکیلات تداعی و زنده و ندای درونی هر کس را جهت تحکم ایده و عقیده برای گام هایی استوار و محکم جهت ادوار آینده منسجم تر نموده و آنهائیکه  از دیدن این نقش عاجزند و چشمشان توان دیدن نور را ندارند را به شعر شاعر رهنمون می کنم:
چراغی را که ایزد برفروزد      هر آن کس پف کند ریشش بسوزد
2-در خصوص غایبین جلسه باید عنوان کنم که به جهت تغییر تاریخ جلسه از پنج شنبه به جمعه و گرفتاری و مشکلات عدیده زندگی عدم حضورعده ای  در جلسه دال بر مخالفت نبوده و نیست واین حرف از بن و اساس قابل توجیه نیست و چنانچه درصدی صحت داشته باشد بانیان این ایده را به سخنان معاندان ابوذر و فرمایش رسول خدا درباره وی که فرمودند: اگرخیری در ابوذر باشد می آید رهنمون می کنم.
3-در خصوص بازنشسته های سپاه و بی توجهی سردار باید بگویم که این سخن بسی ناصواب و به دور از انصاف است. سبزپوشان و قبا سبزان حریم ولایت که تحقق سخن امام پیرامون آنها اثباتش یقینی می شود که فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» برای کسی که خود از جنس آنهاست تمکین نکردن به خواسته ها و نظر آنها خلاف رای و نظر اصحاب خرد و خردمندان است کما اینکه خود آقای هاشمی برجستگی و امتیازش علاوه بر توانایی، درایت، ذکاوت، روحیه ایثار، شجاعت، خوی و شغل پاسداریش است که از ایشان انسانی متواضع و فروتن ساخته است. باید عنوان کنم که خیلی از دوستان بر آقای هاشمی به جهت انجام کارهای دیگران که هم گروهی نیستند خرده گرفتند و می گیرند و این کار را سبب رنجش دوستان می دانند ولی ایشان بیان داشتند ومی دارند که اگر در دورة آینده صندوق رای اینجانب خالی باشد هر چه از توانم برآید برای دیگران هم انجام می دهم کسی که خیرش به دیگران می رسد قطعاً رحماء بینهم است:
4-فرهنگ دروغ گویی: پیرامون این پروژه باید بگویم که آیات و روایات بسیاری در زمینه زشتی دروغ آمده و آیات تکان دهنده ای حتی دروغگو را در ردیف کافران و منکران آیات الهی می شمارند و تکذیب، آن است که دیگری را به دروغ نسبت دهی و بگویی دروغ می گوید کما اینکه این خصلت در کسی است که عملکرد مثبت دیگران را نمی بیند و به قول شاعر: مرد را چون حسد پر شد تهمت مبتلاست.
آیا بازی با آبروی انسان ها و بردن عِرض آدمی که حرمتش از کعبه بالاتر است دروغ نیست شاهد مدعا بر انکار سخن سخن چینان و گزاف گویان ثبت نام چهل و دو هزار نفری از تحصیل کردگان این خطه در سیستم نماینده فعلی است که نه تنها قطع امید از دولت که آقای هاشمی را مأمن و ملجایی برای خود می دانند. زیر ساخت های موجود در شهرستان های چهارگانه و توابع که از چشم پنهان نیستند.گرفتن ده هزار کنتور گاز برای مردم  و جاده هایی که هر روز مردم شاهد ادامه عرض و طول آنها هستند که قابل پنهان نیستند. سالن های ورزشی، میدان های چمن،اخذ اعتبارات لازم، آوردن وزیر و وزرا به کهگیلویه بزرگ را با چه منطقی قرار است توجیه نمائید.تلاش های شبانه روزی این انسان بزرگ را به چه دیده ای گِل مالی می کنید کما اینکه خورشید پشت ابر نخواهد ماند. و تابیدن انوار پر تلالوی خورشید برشبنم صبحگاهی که قابل پوشش نیست و هزاران دلیل دیگر پس بهتر است که به دوران قبل از سردار نظری بیفکنیم و آن زمان منصفانه به قضاوت بنشینیم.
البته  هر کسی را بهر کاری آفریدند الحق که نمایندگی لباسی است که برازنده قامت اینگونه انسانهاست و به باور من اگر مردم خطه دیارمان در این زمینه و خاص الخاص انتخابات پیش روی که قطع به یقین مهمترین چالش است سخن مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای راکه بیان داشتند سعی کنید به کسی رای بدهید که برای استمرارنظام مثمرثمرباشد را خدای ناخواسته  نادیده بگیرندکه (چشم دشمن کور وگوشش کر) و انشاء الله اینطورنیست ونمی شود نسبت به خادمشان مهندس عدل هاشمی پور قصور وکوتاهی نمایند عذر و تقصیر ایشان در پهنه وسیع تاریخ برای همیشه قابل بخشش نیست. گرچه مردم فهیم وشریف دیارکهگیلویة بزرگ آزموده اند و آزموده را آزمودن خطاست.
لازم است به نماینده ولایی در مجلس شورای اسلامی رهنمون کنم که:
جوانمرد و خوش خوی و بخشنده باش
 چو حق بر تو پاشد، تو بر خلق پاش
نَمُرد آن که مانَد پس از او بــــه جای
 پُل و خانی و خان و مهمان ســرای
نیامدکس اندر جهان کـــــــــو بماند
مگرآن کز او نام نیــــــــکو بماند
هر آن کو نماند از پسش یـــــــادگار
درختِ وجودش نیـــــــــاورد بار       



کانال تلگرام عصر جهان


علی
|
Iran
|
1397/11/30 00:24
  +0

  -0
پاسخ
اقای جهان ارا
مرد تا سخن نگفته باشد عیب هنرش نهفته باشد

برای شناخت شما همین یاداشت کافیست
جواد
|
Iran
|
1397/11/30 00:36
  +0

  -0
پاسخ
بنظر نمایندگی مردم کهگیلویه نیاز به یک پوست اندازی دارد .یک چهره جوان و باسواد و به دور از تعلقات مادی وبدور از وابستگی به قدرت سرمایه نیازمند این استان محروم میباشد کشور تغییر کرده مدیران جوان دهه ی شصتی باید با مدیران قدیمی که هنوز افکار دهه 50 دارند جایگزین شوند .اونایی که در شهرستان بالای 45 سال سن دارند دیگر خداحافظی کنند تا الان نتونستن گلی به سر مردم کهگیلویه بزنند .چجوری باید به شما بگیم بروید
ایثار
|
Iran
|
1397/11/30 01:46
  +0

  -0
پاسخ
جناب اقای جهان ارا خیلی مواظب باش از حول حلیم در دیگ سقوط نکنید ؛ برادر جان کجایی تشکیلات و عملکرد حتی فکر و فرهنگ و اندیشه این نماینده و حلقه دورش به ایثار و دوران جبهه و جنگ همخوانی دارد ؟؟؟ همترازی پیش کش ؛ خواهشا دوران طلائی کشور ( دوران دفاع مقدس ) که تقدسش را از خون سرخ شهیدان همیشه شاهد و ایثار ایثارگران و خلوص جانبازان و استواری ازادگان گرفته مقایسه یا برابری نفرمائید
مهدی
|
Iran
|
1397/11/30 02:02
  +0

  -1
پاسخ
آقای جهان ارا از ابتدا تا انتهای مطلبت نادرست است-همه از اختلافات پیش آمده اگاهند-کدام معنویت؟ عنوان دکتر را به همراه خود یدک می کشی و می نویسی "معنویت حاکم بر تشکیلات نماینده کهگیلویه بزرگ تداعی کننده خاطرات جبهه و جنگ است" چه پاداشی گرفتی که اینگونه سخن راندی-خودت را یکبار مصرف کردی
سام
|
Iran
|
1397/11/30 06:19
  +0

  -0
پاسخ
درود بر اقای دکتر جهان آرا...الحق که قلم زنی حضرتعالی قابل تحسین میباشد.جناب دکتر جهان آرا ...اتفاقا عنوان دکتر برازنده شماست.مردم ما خدای کمبودن و عقده ای هستند.شما به راه خودتون ادامه بدید.لازم به ذکر است نظر دیگران مهم نیست...ادامه تحصیل لیاقت میخاهد شما چرا نمیتونید عنوان دکتر را یدک بکشید؟
شهروند
|
Iran
|
1397/11/30 07:30
  +0

  -0
پاسخ
آقای جهان آرا ابتدا دوست داشتم با حلاوت قاطع نوشته ات را مطالعه نمایم ولی .... اما برادر عزیز شخص حضرتعالی هم حرمت قلم را نگه نداشتی،عدل هاشمی چکاری را برای بهمئی کرده به جز اینکه عده محدوی را به نام ونان رساند، بچه های چه کسانی را به ناحق به کار گمارد،، عدل هاشمی نماینده ده نفر هست نه نماینده مردم بهمئی،،،خداوند کریم ناظر است بر اعمال همه انسانها،،خواهشا از جبهه وجنگ،انقلاب،سپاه وشهدا برای رسیدن به آمال عده ای مایه نگذارید
سردار
|
Iran
|
1397/11/30 08:04
  +0

  -0
پاسخ
درود بر سردار هاشمی پور که مدام پیگیر خواستها و حرفهای مردم است. اگر هاشمی کار انجام نمیدهد چرا موقعه سفر به شهرستان می بینی که توده ای عظیمی تز جوانان دورش گرفتند و جویای کار هستند که این نماینده با برای همه جوانان این شهرستان چه آنهای که بهش رای دادندو چه آنهای که بهس رای ندادند . براب همه کار میکند.
سیاسی
|
Iran
|
1397/11/30 08:22
  +0

  -0
پاسخ
وامصیبت ازاین نوع دفاع نسنجیده که خودتخریبی ویرانگرهست تغیرتاریخ جلسه باعث شده که یک جریان بطورکامل درجلسه شرکت نکند!!!!
فقط اونهایی شرکت کنندکه مشکلات شخصی اونهاحل شده بچه های اونهاشغل پیداکردند؟؟؟
بااینگونه دفاع بی اساس وسطحی سردارنیازبه هیچ مخالف وتخریب کننده دیگری ندارد
البته معمولاخطرناک ترین دشمنی درلباس دوست ظاهرشدن هست
بعدبفرمااین معنویت راازکجای اون جلسه کشف کردی؟؟؟؟
شاهین
|
Iran
|
1397/11/30 09:50
  +0

  -0
پاسخ
فوق العاده..چشمگیر...بی نظیر...دست مریزاد جناب آقای دکتر جهان آرا...متن بسیار عالی و قابل تاملی بود...دکتر جهان آرا همیشه دوست داشتنی هستی...نقدا از دم بی اساسن.با تمام توان ادامه بدید جناب دکتر جهان ارا...خدایش خاطرات جبهه و جنگ را برایمان تداعی کردی.متشکرم و سپاسگزارم
رضا
|
Iran
|
1397/11/30 10:20
  +0

  -0
پاسخ
درود بر این قلم رسا و شیوا .الحق که حق مطلب را ادا کردی
محمود
|
Iran
|
1397/11/30 10:20
  +0

  -0
پاسخ
خیلی عالی نوشتید جناب دکتر
سعید
|
Iran
|
1397/11/30 12:18
  +0

  -0
پاسخ
معلوم هست که باید یک ادمی که تخصصش علمی نیست و بیشتر با .... اشناست باید بر توی به ظاهر دکتر نما حکومت کند وقتی همچین تجزیه وتحلیل ابکی و جوگیرانه داری .
وقتی تحصیلکرده های ما اینطورن 0را نباید یکی از پشت کوههای بویراحمد بیاد و حکومت کند .
این نماینده هنوز بلد نیست یه خط فارسی بخونه
امرالله
|
Iran
|
1397/11/30 13:59
  +0

  -0
پاسخ
متشکرم جناب دکتر جهان ارا..متن بسیار عالی و مورد پسند همه بود...به همچنین طالبان علمی ما نیاز داریم تا از رهنمودهای ارزشمندشون نهایت استفاده رو ببریم..خدایش متن شما تداعی کننده خیلی از خاطرات میباشد.سپاسگزارم دکترجهان ارا
امیر
|
Iran
|
1397/11/30 15:24
  +0

  -0
پاسخ
تبارک الله اقای دکتر جهان آرا...مطالب بسیار جامع و کامل مطرح کردید.متن زیبا و جالبی بود...الحق بادرایت و هوشمندی فوق العاده ای مباحث رو بیان فرمودید..نظرات مابقی رو هم مطالعه کردم.و به این نتیجه رسیدم که اقایون نظردهنده جز با حسد و کینه و تعصب افراطی و البته انحرافی نقد بی اساسی رو مینویسند..ارادتمندیم اقای دکتر...دست مریزاد
مشی ایمور
|
Iran
|
1397/11/30 17:14
  +0

  -0
پاسخ
شرمتان باد از نگارش چنین مطالب خلافی،شما در نکوهش دروغ سخن می رانی اما دروغگویی خودت اظهر من الشمس می باشد،،جناب جهان آرا شنیدم فرزند حضرتعالی را عدل هاشمی در فولاد اهواز به کار گمارد،،،،،زمانیکه این متن مطالعه میکردم احساس میکردم در مدح شهید والامقام رجایی قلم نگاشته اید اما وقتی دیدم مهمل بافی وسیاسی زدگی برای نماینده عده قلیلی از بهمئی است به دروغ بودن متن واقف شدم
آرمان
|
Iran
|
1397/11/30 18:56
  +0

  -0
پاسخ
جناب مشهدی ایمور بچه ی جهان آرا سربازی است
بخواب بهمیی بخواب عزیزم
|
Iran
|
1397/11/30 20:56
  +0

  -0
پاسخ
انحراف پروژه جاده جایزان بجای ورود به بهمیی واتصال به جاده لنده و قرار گرفتن بهمیی در کنار آن تنها برای از بن بست خارج کردن لنده شاهکار عدل هاشمی و سکوت خفت بار خفتگان بهمیی ننگی ست بر تاریخ بهمیی

ارتزاق پول نفت بهمیی جهت توگبری چرام و لنده توسط سردار هاشمی دهن کجی دیگری بر بهمیی که به پشتوانه عده ای بی بته که فهم و درک سیاسی ندارند ننگ دومی است بر این تاریخ


و سدی که از آماده باش خسته شده و انشالله پس از افتتاح لوله سازی و تامین لوله انتقال اب به سرانجام خواهد رسید .
بهمیی بخواب تا وقتی سالوسان سیاس نما قدم بر خاکت میگذارند بخواب
کامران
|
Iran
|
1397/11/30 21:24
  +0

  -0
پاسخ
اقای دکتر جهان آرا تمام حرفای حضرتعالی درست و بجا هست.و قابل تعمق هست...مردم شهر ما از اینکه اینقد وارسته و عالی نوشتید بهشون فشار میاد...عنوان دکتر هم شایسته شماست...خیلی حقیرن و ضعیف النفس که گفتند عنوان دکتر رو یدک میکشی..دارن میسوزن و دودش همه جای شهر رو گرفته...دست مریزاد
مرتضی
|
Iran
|
1397/11/30 22:16
  +0

  -0
پاسخ
قابل توجه انهایی که بی سبب بر نوشته جناب اقای دکتر جهان ارا انتقاد گرفتند.به گفته ی مدیر یکی از سایت ها تا حالا بیش از هفت هزار نفر از نوشته ایشان بازدید کردند.اگر چنین نوشته ای حائز اهمیت نبود چرا این همه بازدیدکننده داشت.
بمیرید بمیرید و زین بمیرید
که این درد چه بند است و شما هم چه اسیرید

پاسخ ها
مهدی
|
Iran
|
1397/11/30 23:35
  +0

  -0
هر سایتی این حرف را زد دروغ بزرگی گفت-هیچ سایتی در استان خبرش در طی یک روز 7000 بازدید نداره
ثابت کند فقط 70 بازدید داشته است
سایت ها دروغ های شاخداری می دهند
علی
|
Iran
|
1397/11/30 23:40
  +0

  -0
مطالب این یاداشت سراسر بی بنیان است
مشخص شد که اختلافات جدی در اردوگاه عدل وجود داره که رسما بیان می شود
در مورد تیتر (معنویت حاکم بر تشکیلات نماینده کهگیلویه بزرگ تداعی کننده خاطرات جبهه و جنگ است) هم خودتان قضاوت کنید
داوود
|
Iran
|
1397/12/01 00:11
  +0

  -0
پاسخ
مگرخودجهان آراازبوه های جبهه وجنگ نیست ایشان جانبازهستند .پس کجا ایده شان به دوران جنگ نمیخورد که میگویید ایده گروه عدل به جبهه وجنگ نمیخورد یاشماتناقض میگویید یاخودتان ایده تان چیزی دیگراست.ماکه بین شماها ماندیم
تهران
|
Iran
|
1397/12/01 05:44
  +0

  -0
پاسخ
جناب دکتر جهان ارا عالی بود.اشعار جالبی بکار گرفتید و با متن همخوانی فوق العاده ای داشتند.برادرای بهمئی برخی از شما ادمای عجیبی هستند.نمیشه اسم توصیف روشون گذاشت.حسادت..کمبود‌..عقده ای....وای مصیبتا از منتقدان که بی اساس حرف میزنند.اقا مهدی این متن چنان مهم که به جرات بیان میکنم چندین بار مطالعش کردی و هی مدام نظر میدی.حالا دیدی چقد مهم بود...جناب دکتر هر وقت بیانیه یا متنی میده چنان باصلابت مینویسه که همه مات و مبهوت میمانند.امار ۷۰۰۰ توی کهگیلویه بزرگ کاملا درست است.چرا بهت فشار میاد پسر.خیلی برات سنگینه و هضمش سخته.😁😁😁
شمس
|
Iran
|
1397/12/01 10:35
  +0

  -0
پاسخ
عالی بود دکترجهان ارا.منتقدان با کمبود که مواجه هستند.اینطور حرف میزنند..ما که طرفدارشما هستیم و متن های زیباتون..بارک الله به دکتر
مهدی
|
Iran
|
1397/12/01 14:16
  +0

  -0
پاسخ
دکتور جهان آرا کجا درس خواندی که اینچنین زیبا مدیحه سرایی کردی؟ کسی نفهمید شما ها حزبی هستید؟چپ هستید؟اصلاح طلب هستید؟ و.........
اما زیبا مدیحه سرایی کردید حق است که عدل یه دیگر از بچه هات هم بگذارد سرکار
نسرین
|
Iran
|
1397/12/01 14:38
  +0

  -0
پاسخ
مرحبا جناب دکتر جهان آرا...حق مطلب را ادا کردین...مردم ما فقط دنبال حاشیه هستند و چشم دیدن پیشرفت کسی رو ندارن.با تمام توانت به راهت ادامه بده.کور شود چشم حسودانت...اهای بچه ای که میگید کجا دکتراشو گرفته...هر جا گرفته لیاقت داشت تو که چرا لیاقت نداشتی بگیری...دکتربودن جنم میخاد ولی تو؟؟؟؟درضمن دکتر جهان ارا تا جایی که من اطلاع دارم اصول گرا هست..اول برو اصلاعاتتو به روز کن بعد حرف بزن😁😁😁 همه ی پیاما رو هم خوندم به گمونم مشکل شخصی دارید.ادم ضعیفی هستی فکر میکنید میتونید جناب دکتر جهان ارا رو تخریب کنید.اینو دارم بهت میگم یک جریان محکمی به اسم اصولگرا پشت دکتر هست...حسود...حسادت کشتت اره😁😁😁
شمسلی شمسلی زاده شمسایی
|
Iran
|
1397/12/01 21:50
  +0

  -0
پاسخ
شما هم بیکارید تو رو خدا همه تون دنبال پاچه خواری هستین.والا
همشهری کین
|
Iran
|
1397/12/02 22:29
  +0

  -0
پاسخ
درود بر همشهریان عزیز و برادر جهان آرا.
در مورد هدف و موضوع این نوشته نظری ندارم.
فقط خواستم خدمت برادرم عرض کنم که نوسیندگی یک حرفه هست که همزمان چند حرفه دیگر مانند ویراستاری رو در دل خود دارد .با پوزش از شما گرامی برادر ،این نوشته در هیچ زمینه ای ارزش یک متن قابل انتشار در هیچ رسانه یا مطبوعه ای رو نداره.
متنی مشوش بی معنا و گسیخته از نظر محتوی و حتی نادرستیهای فراوان نوشتاری.
این درد فراگیری است در همه کشور ولی تا این اندازه واقعا قابل تحمل و درک نیست.
لطفا یا ننویس یا اگر می نویسی خیلی راحت بنویس .
نیاز نیست فکر کنی ،تصور کن داری به دوسست حرف می زنی..
همان حرفها رو همزمان بنویس .یقین دارم خیلی استخوان دارتر از این نوشته از کار در خواهد آمید.
شایسته شما که پیشوند دکتر هم داری و رسانه ای که نامش عصر جهان هست ،این متن سبک و کم محتوی نیست.
.
با پوزش دوباره
احمد
|
Iran
|
1397/12/02 23:44
  +0

  -0
پاسخ
درود بر دکتر جهان آرا
عالی بود دکترجان
پاسخ ها
ارزو
|
Iran
|
1397/12/03 16:19
  +0

  -0
عالی نوشتند جناب دکتر جهان ارا...عمرا اگه تو‌دکتری داری..و میتونی بگیری...برو بابا جم کن خودتو...تو اندازه من هم سواد نداری...جولان نده...که بد هواییت میکنم😁😁😁
بهادر
|
Iran
|
1397/12/03 00:19
  +0

  -0
پاسخ
جناب همشهری کین.باوربفرمایید خودتان ازویراستاری هیچی بلد نیستی که به دکترجهان آراخرده گرفتی تاجایی که مشهوداست هرمتنی درجایی بکارآیدشما هم برو درس بخوان تادکتری بگیری شما ازبطن نوشته خبرنداری چرایک تنه به قاضی میروی .حتما درادبیات خواندی که عرصه سیمرغ جایگه همه نیست پس نه عرض خود بر نه هم دیگران رازحمت ده لطفا بی سبب تهمت نزن وازدکترپوزش بطلب .به امید سرعقل آمدن شماوپیش داوری بیهوده خداراشکرکه بااسم وشهرت ننوشتی والاآتش قلم جهان آرادامنت رامی گرفت که به ت ت می افتادی بروخداراشکرکن.
پاسخ ها
|
Iran
|
1397/12/03 09:02
  +0

  -0
درود بر شما
حالا از کجا مطمئین هستید که دکتری ندارم و نویسنده نیستم ؟
.
نیازی به ناراحتی نیست و دلیلی هم ندارد .
من که با اصل دعوای متن کاری ندارم و اصلا توجهی هم به این دعواها ندارم.
به عنوان یک مخاطب این حق را داشتم که به نویسنده و رسانه بگویم اگر خبر و گزارش و مطلب برای من و امثال من در رسانه منتشر می کنید ما هم این حق را داریم که مطلب درستی بخوانیم .مطلبی که سر و ته داشته باشد و نویسنده حداقل بداند ویرگول چیست.
.
آتش چرا ؟
مگه کسی قرار است کسی را بسوزاند ؟
قلم که نمی سوزاند .قلم هدایت می کند و البته خودبخود جهل سوزانده می شود ولی شرطش این است که صاحب قلم انگونه بنویسد که شاکله متنش خلقی را به خنده واندارد تا در نتیجه عرض خود را نیز بسوزاند
پوریا
|
Iran
|
1397/12/03 01:33
  +0

  -0
پاسخ
همشهری کین حرف اخری ک زدی(تصور..) اصلا قابل پذیرش نیست.پنج انگشت دست مثل هم هستند...
قبل از اینک بخوای حرف بزنی اول فکر کن بعد حرف بزن..
خیلی حرف میتونم در این مورد بهت برنم(همشهری کین) ولی اینجا جاش نیست..

پاسخ ها
همشهری کین
|
Iran
|
1397/12/03 08:53
  +0

  -0
روی دو چشمانم.
من که در ابتدای عرضم ،گفتم که با هدف و موضوع متن کاری ندارم چون موضوعاتی از این دست برایم اهمیتی ندارد .
یک تذکر حرفه ای بود به رسانه و نویسنده که اگر می خواهید بنویسید و اگر می خواهید این نوشته را در رسانه باربگذارید ،حتما باید هوای مخاطب را داشته باشید .مخاطب وقتی رسانه و یا مطلبی را برای خواندن انتخاب میکند این حق را دارد که حداقل متنی روان و قابل فهم و البته ساده و مطابق با آئین نگارش را بخواند حال انکه این متن ،پیش پا افتاده ترین نشانه های ویرایشی مانند ویرگول و نقطه رو هم رعایت نکرد.
انتظاری بی جایی نیست اگر چه همه مردم سواد رسانه ای ندارن ،حداقل آنانکه قلم بدست میگیرند اندکی از این سواد بهره مند باشند
بهنام
|
Iran
|
1397/12/03 01:51
  +0

  -0
پاسخ
تشکر جناب دکتر جهان آرا


بهادر
|
Iran
|
1397/12/03 16:23
  +0

  -0
پاسخ
ممنون اقای جهان ارا...شما به بزرگواری از خودتون اینا رو ببخشید...معلومه که حسادت کشتتشون...وای خدای من .مردم واسه کمبوداتشون چقد حقیرن..همشهری کین بهت فشار میاد.جاش جایی دیگه هست...چی گیرت میاد فقط خودتو خراب کردی..صبر کن برات مای بی بی بگیرم..احترام نگه دار که احترام برات نگه دارن...افتاد
سمیرا دانشجوی ارشد حقوق شیراز
|
Iran
|
1397/12/03 18:17
  +0

  -0
پاسخ
همشهری کین برات متاسفم...با چه منطق و استدلالی حرف میزنی...ادعا میکنی نویسنده ای😁😁😁...چرا مردم شهر ما ایطور پرخاشگرن...بنظرت ناشی از چیه؟کمبود دارن...عقده ای هستن...حسودن‌..تحمل پیشرفت کسی رو ندارن...اقا اگه شما میتونید برید دکتر بشید چرا میسوزی...ولی این رسمش نیست که تخریب کنی که من اینو تخریب نمیدونم..ایتو میزارم جای بچه بازیت...اقای دکتر جهان ارا ممنون از متن زیباتون...حرفای دیگران مهم نیستند...همه شناخت کاملی از شما دارن...این جماعت حسودن.متن شما بولد شده تا شیراز جوری که من افتخار میکنم بین دوستام که شیرازی و اصفهانی هستند...ابهت و اقتدار به شهرمون دادی...متشکرم
علیرضا بامدرک قضاوت
|
Iran
|
1397/12/03 21:43
  +0

  -0
پاسخ
این متن قابل تحسین هست.درود
رها
|
Iran
|
1397/12/07 09:51
  +0

  -0
پاسخ
همشهری کین درجواب شما بایدبگویم
که من بعد بی آبرویی مکن* ادب نیست پیش بزرگان سخن

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*